Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2012, 17:32 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
W tym sklepie nie ma oryginałów typu skf, koyo itp. Są tylko jakieś polskie za 20 zł sztuka. Trochę drogo bo w hurtowni kumpel kupował koyo za 17,50 zł.

A do jakich obrotów w mieszance są c3 a do jakich c4?

Regulamin pkt. 24


Ostatnio zmieniony 12 sty 2012, 15:20 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2012, 21:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Nie ma na to za bardzo reguły, do c4 bodajże 22tys obrotów a do c3 nie wiem, zapewne coś koło 18tys :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2012, 22:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Polskie do złych nie należą ale na wał to pasuje dać SKF lub FAG.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 17:50 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Rozebrałem skuta i łożyska całe. Jedno jest głośniejsze jak kręcę, http://www.youtube.com/watch?v=JtuP3owy ... e=youtu.be tu macie dźwięk. Dobre?


Ostatnio zmieniony 12 sty 2012, 18:30 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 19:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Śmietnik, w 2T łożyska na wale zawsze będą szumieć ale nie aż tak mocno. Przez takie szumy hałasuje cały silnik. Mówisz że niby są całe te łozyska a może koszyczek od drugiej strony pękł i blokował wał.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 20:49 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Kupię łożyska z luzem c3. Muszę je jakoś docierać? I jak je dobrze założyć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 21:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Załóż napisem do wału. Nie dociera się łożysk. Jeśli mają gumową osłonę na koszyczku to ją zdejmij.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 21:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie ma znaczenia którą stroną zakładasz, jak szumią to trzeba wymienić puki to tylko łożyska.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 21:58 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Siema. Założyłem nowe łożyska c3 i nowe uszczelniacze. Zbiłem karter, ale wał ciężko się kręci. Łożyska mają dobre oznaczenia i pytanie czy to wina nowych uszczelniaczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 2:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
karol159620, ja tez tak miałem że wał się ciężko kręcił ale po iluś km normalnie już było,odprężyłeś wał.?

Jakie kupiłeś łożyska gdzie i ile dałeś.?


Ostatnio zmieniony 20 sty 2012, 2:09 przez matjag556, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 8:24 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Łożyska koyo c3, w sklepie z łożyskami. Nie wiem na czym polega odprężanie wału? Włożyłem łożyska, potem wał i gumowym młotkiem go wbiłem. Tym samym sposobem wbiłem drugą połowę karteru.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 9:11 
*

Rejestracja: 13 lut 2009, 15:57
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Spotkałem się z takim przypadkiem, że w aeroxie uszczelniacz od strony wariatora był za mocno wbity i przez to wał ciężej chodził. Po tym musiałem rozpołowić jeszcze raz silnik, wyjąć uszczelniacz, złożyć wszystko i założyć uszczelniacz. Bynajmniej w moim przypadku był wbity na ok 13-11mm nie pamiętam już dokładnie.


Ostatnio zmieniony 20 sty 2012, 9:11 przez młody13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 9:33 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Tylko jak wyjąć te uszczelniacze? Jak wszedł za daleko to trzeba wybić łożysko i simmer wydostać, ale jak to zrobić jak on siedzi mocno, nie uszkadzając go.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 13:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
karol159620, a ile dałeś za te łożyska.?
Musisz popukać w jedną stron ę walu i w drugą stronę gumowym młotkiem mocniej z wyczuciem. jeżeli to nie pomoże to przejedz się kawałek i zobacz jak nie będzie poprawy to znaczy że simering jest za mocno wbity i ociera o łożysko jak kolega mówi ale ja jeszcze się z takim przypadkiem się nie spotkałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 16:36 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Dałem za nie 20 zł sztuka. Czy muszę wyjąc trący uszczelniacz? Nie uszkodzi mi łożysk? Bo z czasem to się dotrze, może po prostu będę lał więcej oleju? Dodam że wał nie jest idealnie na środku tzn. z jednej strony jest trochę większa szczelin a z drugiej mniejsza. Mogę to tak zostawić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 18:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak uszczelniacz ociera to zużyje się szybko.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 19:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Może po prostu wał skrzywił i ciężko chodzi...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 19:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
karol159620, tak wal powinien siedzieć ja tez jak złożyłem tak miałem i z tego co pamiętam kolega tak miał i normalnie latał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 18:42 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Rozebrałem jeszcze raz i złożyłem i jest ok, dzięki wszystkim za pomoc :P :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy