Dzisiaj jest 06 maja 2024, 12:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Sfx CO to ?
Post: 14 maja 2009, 19:33 
*

Rejestracja: 25 sty 2009, 15:54
Posty: 74
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
Witam
Zrobiłem szlif, wymieniłem wario na Multivar'a i skuter jechał 65 (wszystko lanie ciągnął do najwyższych obrotów) Zmieniłem rolki z 8 na 9, lecz powróciłem do 8, ponieważ było lepiej, następnie wyczyściłem gaźnik. Skuter po jednym dniu nagle jechał 55. Cały czas tak jeździ, czyściłem gaźnik 2 razy, patrzyłem rolki i wszystko gra, a nadal jedzie 55. Skuter tylko buczy, warczy, a nie jedzie. Bardzo wolno ciągnie. Co możne być przyczyna?? Żle wyreg. gaźnik? Może to po szlifie i muszę jeszcze raz regulować? A i jeszcze coś. Bawiłem się z filtrem (Air box) i pozakrywałem wloty tak aby było jak najlepiej
Proszę o pomoc!

Skuter chyba nie został zatarty, nie stanął, nie zatrzymał się. Jeżdżone było 50km/h przy 400km, docierałem 600. Problem pojawił się po ok 550km


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 20:40 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Sprawdź pasek napędowy , powinien ci lecieć z 70-80 km/h pozdro ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 16:53 
*

Rejestracja: 25 sty 2009, 15:54
Posty: 74
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
Obserwowałem pasek i to będzie chyba rzeczywiście jego wina. Co tam zaglądałem było coraz więcej gumy. Jest luźny, nawet kiedy korektor jest naciągnięty.

_________________________________________________________________________



Jaki pasek wybrać, który jest najbardziej wytrzymały?

1) Polini kevlar
2) Malossi kevlar
3) Hebo kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 21:09 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
załóż serię lub betellę, niekoniecznie kewlarową. kevlar jest twardszy, spotkałem się z sugestią że tylko kiedy trzeba - czyli do 70cc i z dokładkami na przekładniach - patrz malossi overdrive :)




_________________

150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 21:21 
*

Rejestracja: 25 sty 2009, 15:54
Posty: 74
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
Ja mam Mlossi Multivara, Hebo N i Stge6 Winding Coller wiec lepiej by był kevlar. Poza tym i tak kupie kevlarowy bo różnica jest 30-40 zł, a na dłużej starczy. Który wybrać? Myślałem nad
Hebo


Ostatnio zmieniony 17 maja 2009, 21:21 przez tsunage, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 9:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Ale licz sie z tym ze wario na pasku kevlarowym bedzie po 2000km zuzyte jak na zwylkym po 5000-6000km.
Zwykly jest tanszy, miekszy, i bardziej elestyczny.
Tez swego czasu maialem kupic kevlar ale zrezygnowalem.
Lepiej i taniej wzmienic czesciej pasek na zykly niz wario.


Ostatnio zmieniony 19 maja 2009, 15:46 przez hondax8rs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 20:51 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Polecam polini wzmacniany a co do kelvaru szkoda podzespołów .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 22:01 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
tsunage pisze:
Stge6 Winding Coller


co ma dzwon do paska? tzn, tym lepiej że masz lepszy dzwon, teoretycznie mniej się wszystko grzeje, więc i pasek mniej, więc tym bardziej możesz mieć standard.

mówiłem o malossi overdrive, czyli czymś, czego dla hondy malossi (niestety) nie produkuje - zestawie talerzy tył, pasku, wariu...

w Twoim wypadku nadal obstaję przy tym co napisałem :-) kevlar niepotrzebny.

btw, u mnie seryjny pasek hondy przy zerowym tuningu zaczął "szwankować" (spadek vmax z ~72km/h do 55km/h) po ok. 8tyś. a nie wiem ile przejechane miał wcześniej ;-)

więc to raczej jest dość trwała konstrukcja, wbrew temu, co można nieraz wyczytać w internecie! :-)

edit: w sumie nawet nie wiem czy to wina paska ;-) bo może to kwestia lewego gdzieś ;)




_________________

150


Ostatnio zmieniony 26 maja 2009, 21:38 przez imachine, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 8:37 
*

Rejestracja: 25 sty 2009, 15:54
Posty: 74
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
Ok dziękuję :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 20:49 
*

Rejestracja: 25 sty 2009, 15:54
Posty: 74
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
Czy to będzie dobry wybór? (wiem, że nie jest do SFX, chodzi mi wyłącznie o wybór)

http://www.allegro.pl/item622309437_pas ... fight.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2009, 0:20
Posty: 124
Lokalizacja: Kg-Klin
Pojazd:
akurat nie mowie o tym modelu a dokladniej podobny do tego
'ZOBACZ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2009, 14:33 
*

Rejestracja: 25 sty 2009, 15:54
Posty: 74
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
Wiem już się skapnąłem :mrgreen: Tamte co ja wysłałem to są do tej nowej, a ona ma z obu stron tarcze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 23:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 14:00
Posty: 14
Lokalizacja: Teresin
Pojazd:
ja polecam Dayco bardzo dobre paski do hondy sfx pasuje 18x700 i spoko powinien ci wytrzymac na tych częsciach co masz




_________________

tun mech.
wydech sport giannelli
sprężynki sprzęgła hebo sport

i guma super....xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2009, 15:16 
*

Rejestracja: 25 sty 2009, 15:54
Posty: 74
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
Miałem Dayco, ale słabo się spisał. Przejechałem ok 2000km i się już zużył. Na oryginalnym pasku po 16tys. km chodzi lepiej niż na nim. Teraz czekam na Polini Race, ponieważ nie ma w sklepie i czekam na dostawę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2009, 15:34 
*

Rejestracja: 25 sty 2009, 15:54
Posty: 74
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
Czy sprężyna Hebo niebieska jest dobra do setupu: Leo ZX, Multivar, Hebo N (niebieskie), Stage6 Windingcooler? Czy lepiej założyć żółtą Malossiego? Na niebieskiej mi lepiej chodzi, ale czy nie jest za twarda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy