Dzisiaj jest 24 lut 2025, 20:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sty 2012, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 20:31
Posty: 163
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
Mam do was dwa pytania dotyczące uszczelnienia silnika od rometa
byłem ostatnio na małych zakupach kupowałem uszczelki i koleś chciał mi wcisnąć uszczelki jak on to mówił które można zakładać bez silikonu i tu moje pytanie miał ktoś coś takiego? czy wogle coś takiego istnieje?




_________________

Obrazek Obrazek


Motorynka ROMET PONY 50 M2


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2012, 21:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Wszystkie uszczelki możesz kłaść bez silikonu. Silikon się kładzie dla zapewnienia dodatkowej szczelności. Jak złożysz bez silikonu to się nic nie stanie.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2012, 21:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Silikon kładzie się z własnej głupoty i niewiedzy.
Kup te uszczelki i na nich złóż silnik, ew przesmaruj je hermetykiem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2012, 21:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2011, 18:42
Posty: 230
Lokalizacja: Oleszyce
Pojazd:
Booyaka pisze:
Silikon kładzie się z własnej głupoty i niewiedzy.


posmarowanie uszczelki z obu stron silikonem nic nie zaszkodzi. A wiec po co ta wypowiedz ze silikon kładzie sie z własnej głupoty i niewiedzy? każdy mechanik teraz tak robi.




_________________

Sr-Ka
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 15:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Bo to nie ma sensu :) Sama uszczelka idealnie spełnia swoje zadanie :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 15:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
deemasteer pisze:
każdy mechanik teraz tak robi.

Nie każdy. To raczej źle o nim świadczy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 19:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Booyaka, Dlaczego źle ?! Przecież silikon nie niszczy uszczelki lecz dodatkowo uszczelnia połączenie 2 elementów. Owszem można dać samą uszczelkę i będzie dobrze ale można też zrobić jeszcze lepiej jeśli się nie ufa samej uszczelce.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
uszczelkę wystarczy olejem lekko przesmarować żeby się dobrze ułożyła i starczy, sylikon zwykle daje się zamiast uszczelki, np. między kartery albo pod cylinder




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017


Ostatnio zmieniony 12 sty 2012, 20:02 przez blacha94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 19:51 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
dokładnie, silikon nie zaszkodzi :) Ale skręcanie na samych uszczelkach też jest poprawne




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 21:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Furian50, Gdyby było tak, jak mówisz to pod głowice w kilkucylindrowych silnikach z płaszczem wody dawano by wiadro silikonu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 21:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
A tam pod głowice :/ nam tu chodzi o uszczelki pod kapę, pod cylinder itp a nie pod głowice :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 0:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zasada działania ta sama, tylko ciśnienia mniejsze.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 0:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
ja np daje sylikon zeby uszczelka sie "przylepila" do np kapy,pompy wody itp;) jest o wiele łatwiej skłądac ale jest to to cieniutka warstewka ;)
Booyaka, nie każdy mechanik tak robi ;) masz racje;D ale to tezz zle o nikim nie swiadczy...sylikon ułatwia bardzo robote ;) nigdy nie zaszkodzi jesli kładzie się go z głową i nie wiadrami ....o ile sie nie mylę w "fani czterech kółek"smarują uszczelki sylikonem a to nie polska i mechanik tez nie byle jaki ;) to źle o nim powiesz???bo kłądzie sylikon ...dziwne troche a może Ty jesteś dziwny? ;) nie chce sie kłocić takze przytoczyłem przykłąd nikogo nie uraziłem;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 1:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
mati7374 pisze:
i mechanik tez nie byle jaki ;)

Najlepiej świadczy o nim to, że zrobił samochód z łóżka :lol:
Wtedy chyba składał dyferencjał o ile dobrze pamiętam. Żeby uszczelka pozostała na miejscu dajesz na nią smar. Możliwe, że tamta była "za ciężka".




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 14:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2011, 9:48
Posty: 90
Pojazd:
ja zawsze składałem na uszczelkach bez sylikonu, bo to nic nie daje oprócz dodatkowego syfu i większej ilości roboty. Uszczelki są tak spasowane że nie trzeba nic dodatkowego używać :wink:




_________________

Może tam dżemie oprogramowanie telefonu?

Sprzedam tablet. http://allegro.pl/lark-freeme-70-1-nowy ... 87498.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy