Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2012, 18:42 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2011, 18:53
Posty: 111
Lokalizacja: Milicz
Pojazd: Senda DRD limited
Siemka wczoraj byłem oglądać sendę i miałem już ją wziąć bo bardzo dobra cena za moto 2009r Ale po wyjechaniu na drogę zaniepokoiłem się a mianowicie :
1-idzie pięknie do 13tys obrotów bardzo fajnie
2-to samo może troszkę słabiej
3-no i tu zaczęły się kłopoty obroty motorka spadły do 7tys obrotów i zaczął się wkręcać bardzo bardzo powoli w końcu po ok 10 s doszło do 8,5tys i tak jak wcześniej szedł jak szatan
4-powtarzało się to co na 3 i do 5 już nie doszedłem

Wiec jak dla mnie to to jest troszkę martwiące i powiedziałem gościowi że się jeszcze zastanowię i że dam mu jutro znać co robię czyli w poniedziałek
No więc moja prośba jest taka mógł by mi ktoś powiedzieć co może być tego przyczyną i jakie mogą być ewentualne koszta zrobienia tego
Dodam że Senda ma Racingowy wydech Hego
Proszę o szybką pomoc z góry wielkie dzięki




_________________

Speedfight2
Yamaha Blaster 200
Jet Force Polini 70
Malaguti Drakon
Derbi Gp1 Racing
Gilera Stalker
Peugeot Ludix stunt
Derbi Senda Drd LE


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 7:21
Posty: 136
Lokalizacja: Łukowica/Limanowa
Pojazd:
Słuchaj moja tak miała podobnie tylko już się nie wkręcała do końca jak się już cylek kończył. Może w tej trzeba regulacji?




_________________

Było mineło:
-Motobi Quest 04r.
-Piaggio Zip 93r.
-Derbi Senda SM 99r.
-Derbi Senda SM 06r.
-Romet 727 07r.
-Aprilia Sr 03r.
-Italjet Formula 97r.
-Gilera Runner 98r.
-Golf 3 GT 94r.
-Golf 3 Cabrio/karmann 94r.
Jest:
VW Golf mk3 94r.


Ostatnio zmieniony 15 sty 2012, 18:53 przez Sebex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 18:57 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2011, 18:53
Posty: 111
Lokalizacja: Milicz
Pojazd: Senda DRD limited
No nie wiem możliwe a jeszcze jedno ten chłopak (poprzedni właściciel) zrobił sobie taki "bajer" że ma w przycisku blokadę obrotów że po przełączeni kręci tylko do 6 tys a po przełączeniu jeszcze raz to się wyłącza i kręci normalnie do końca 14tys to może mieć coś wspólnego w sensie czy to nie mogło czegoś spieprzyć ?




_________________

Speedfight2
Yamaha Blaster 200
Jet Force Polini 70
Malaguti Drakon
Derbi Gp1 Racing
Gilera Stalker
Peugeot Ludix stunt
Derbi Senda Drd LE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
http://otomoto.pl/derbi-senda-M3010325.html nie czasem ta Senda :?: :P
Szyx22 pisze:
zrobił sobie taki "bajer" że ma w przycisku blokadę obrotów
Może mieć to wpływ, bo mogło coś się popsuć i przerywa, albo po prostu gaźnik jest zasyfiony i do regulacji, miałem tak samo w DT jak zażyłem wydech HEBO, że na początku szła jak rakieta a potem traciła siły :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 22:16 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2011, 18:53
Posty: 111
Lokalizacja: Milicz
Pojazd: Senda DRD limited
Mikuch, Ta ta




_________________

Speedfight2
Yamaha Blaster 200
Jet Force Polini 70
Malaguti Drakon
Derbi Gp1 Racing
Gilera Stalker
Peugeot Ludix stunt
Derbi Senda Drd LE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
hmm o ile sie nie myle jest to wydech wysokoobrotowy ;) wiec moze to jego sprawka;) sprawdz 5i6 bo jak okaze sie ze na nich bedą obroty spadaly i nie bedzie przyspieszala to lipa ;) ale regualcja powinna pomoc ;) a jak nie toczyszczenie gaznika ogl ukladu dolotowego ;D jak to nic nie da to cylek;) ale wydaje mi sie ze to przez wydech ja bym ją brał;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 9:02 
*

Rejestracja: 07 wrz 2011, 16:26
Posty: 90
Pojazd:
Ja też w swoim rieju mam wysoko obrotowy wydech i trzeba go wkręcać na każdym biegu do 12tyś i dopiero ładnie idzie.. W swoim też mam słaby dół przez ten wydech...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 13:12 
*

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:51
Posty: 176
Pojazd:
Na 99% jest to wina za bogatej mieszanki paliwo powietrznej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 15:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
mjanik10, a ja Ci mowie ze to wina wydechu ...chcesz zopbaczyc jak sie wkreca u mnie??? na luzie nomanie ale na biegu to rwie u mnie od ok 8tysi..:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 15:40 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Kolega miał sendę z 2008r i na początku ledwo szła a później zrywała z siedzenia i jak za słabo ją się wkręciło to właśnie słabła ;/ wg mnie wydech jest tu winny




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 15:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Sprawdź jakie ma zębatki być może są one typowo na prędkość a tym bardziej jak jest wydech hebo to moto ciągnie od 9tyś wzwyż.Jak nie zębatki to może to być słaba kompresja.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
JA też stawiam na wydech . Mam u siebie NINJA low boy i z niskich to zmuła ale potem jest takie sapnięcie na wyższych i idzie spoko ;) Jeździłem sendą z Leonem v6 i powiem że chyba nawet koło z wysokich podnosiło bo kopyto na wysokich było nieziemskie . Wydaje mi się że regulacja i czyszczenie gaźnika tez może sporo pomóc . Kumpel ma w rieju RR ma serię i od niskich idzie tak samo do końca .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 17:26 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2011, 18:53
Posty: 111
Lokalizacja: Milicz
Pojazd: Senda DRD limited
mati7374, NO właśnie tu to wygląda identycznie

Jak się ją skręci aż za czerwone pole czyli ok 15 tys obrotów to na następnym idzie już normalnie bo spada po wyżej tych obrotów od których łąpie




_________________

Speedfight2
Yamaha Blaster 200
Jet Force Polini 70
Malaguti Drakon
Derbi Gp1 Racing
Gilera Stalker
Peugeot Ludix stunt
Derbi Senda Drd LE


Ostatnio zmieniony 16 sty 2012, 17:28 przez Szyx22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 19:34 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
ta senda krzywa jest jakaś :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 19:39 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2011, 18:53
Posty: 111
Lokalizacja: Milicz
Pojazd: Senda DRD limited
Speedy3, Źle skręcona ;]




_________________

Speedfight2
Yamaha Blaster 200
Jet Force Polini 70
Malaguti Drakon
Derbi Gp1 Racing
Gilera Stalker
Peugeot Ludix stunt
Derbi Senda Drd LE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 23:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
Szyx22, bierz ją ;) zobacz u mnie filmi slychac jak sie wkreca ;) i u mnie to jest przez wydech :D ale to zalezy jak kto lubi ja wprawilem sie w zmiani biegow tak ze dol mam tylko lekki przy ruszanie a poazniej caly czas piz** ;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 0:05 
*

Rejestracja: 06 sie 2011, 20:28
Posty: 36
Pojazd:
Nie powiedziałbym, że źle skręcona. Moto w lewo, wahacz w prawo. Gdyby to była kwestia złego poskręcania, to koleś by to naprawił, bo 9/10 kupców traci po zobaczeniu zdjęcia od tyłu. Poszukalbym innej ogólnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 9:59 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2011, 18:53
Posty: 111
Lokalizacja: Milicz
Pojazd: Senda DRD limited
szumigala, no ja też miałem nie jechać przez ten tył
a tak a propo to i tak jej nie biorę bo można powiedzieć że się z gościem pokłóciłem
Znajdę sobe jakąś pewną co dobrze idzie tz tak jak ma być :D




_________________

Speedfight2
Yamaha Blaster 200
Jet Force Polini 70
Malaguti Drakon
Derbi Gp1 Racing
Gilera Stalker
Peugeot Ludix stunt
Derbi Senda Drd LE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy