Dzisiaj jest 30 lis 2024, 13:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sty 2012, 14:42 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Witam, kupiłem ostatnio tarczę sprzęgłowe tec racing i teraz ma kilka pytań co do wymiany.
Musze poodkręcać wszystkie śruby dookoła ?
Trzeba spuścić płyn z chłodnicy ?

Teraz tak planuje wymianę pierścieni na tłoku mam rozmiar 40.5 i nigdzie nie mogę znaleźć takich pierścieni może ktoś wie gdzie mogę je dostać ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 16:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
spuszczasz płyn chłodniczy i olej ze skrzyni, zdejmujesz prawą kape silnika, odkręcasz 4 śruby ze sprężynkami na koszu sprzęgłowym, zakładasz nowe tarcze, przykręcasz docisk który zdjąłeś, regulujesz sprzęgło tą śrubą na środku docisku, zakładasz kape, wlewasz płyny i wio. Jak chcesz zmienić pierścienie przez zbyt małą kompresję to zrób szlif cylindra i nowy tłok bo same pieścienie w 2T nic ci nie dadzą.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 22 sty 2012, 16:42 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 17:02 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Furian50 pisze:
spuszczasz płyn chłodniczy i olej ze skrzyni, zdejmujesz prawą kape silnika, odkręcasz 4 śruby ze sprężynkami na koszu sprzęgłowym, zakładasz nowe tarcze, przykręcasz docisk który zdjąłeś, regulujesz sprzęgło tą śrubą na środku docisku, zakładasz kape, wlewasz płyny i wio. Jak chcesz zmienić pierścienie przez zbyt małą kompresję to zrób szlif cylindra i nowy tłok bo same pieścienie w 2T nic ci nie dadzą.



Hahahahaha dobreee ... :mrgreen: Płyn chłodniczy obraca sie tylko w cylindrze , i nie muszisz go spuszczać oleju tak samo . Wystarczy że położysz motor . Roboty będzie 2 razy mniej , odkręcasz śrubki dekla , następne odkrecasz śruby ze spręzynami dociskowymi , zdejmujesz dekielek , i delikatnie wyjmujesz stare okładziny , następnie naprzemiennie układasz blaszki które się zazębiają z wew. częscią sprzęgła czyli okładzina blaszka okładzina blaszka :wink: potem dokręcasz . Najlepiej kup nową uszczelke pod kape silnika , albo uważaj przy zdejmowaniu starej , najlepiej przetrzyj ją z oleju i daj na obie strony silikon wysoko temp. :wink:




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 17:08 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
szlif robiłem w zeszłym sezonie, myślałem że wymiana pierścieni wystarczy. Kompresja jest taka sama jak przy założeniu nowego tłoku około 8 barów.
Czyli wymiana tarcz nie jest skomplikowana tak bardzo, jutro się wezmę i wymienię




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 17:22 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
wlej do komory troche oleju tym co lejesz go do mieszanki i sprawdź kompresje jeszcze raz .




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 18:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
stacek w am6 jest na tyle krótki wąż że ktoś by mu musiał tą kapę cały czas trzymać w górze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
Ja też się zabieram za zmianę tarcz . Oglądałem filmiki :
http://www.youtube.com/watch?v=fvjGtECP9FQ
http://www.youtube.com/watch?v=VHPXHg0SOpc
I wydaje mi się że nawet to czaje . Z filmiku wynika że chłodniczy trzeba spuścić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
chłodniczy trzeba spuścic :P niestety ;d ale oleju raczej nie ;) wystarczy ze moto polozysz na bok i chwile poczekasz;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 21:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Stacek96, nie rozumiem twojego śmiechu. Jak chcesz zdjąć kapę sprzęgła w am6 to musisz spuścić płyn chłodniczy :roll: Sam się ośmieszasz durną wypowiedzią co źle o tobie świadczy :)
marlej, to po co chcesz zmieniac pierścienie skoro mówisz, że masz taką samą kompresję ? nic ci to nie da więc daj sobie z tym spokój




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 22 sty 2012, 21:59 przez Furian50, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 12:07 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Z tego co wiem to pierścienie trzymają kompresję więc wymiana ich coś da, ale na dłuższą metę to lepiej szlif lub nowy tłok. marlej, 8 barów to znaczy że wszystko jest dobrze, ja na 7 przejeździłem cały sezon i jest dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 17:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
karol159620, to niech założy i się przekona ile mu to dało :) swoje wiem, z palca sobie tego nie wyssałem. sam tak kiedyś zrobiłem i żałowałem




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 11:56 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
zacząłem wymianę tarcz, wszystko ładnie zeszło tylko teraz mam pytanie. Wcześniej miałem 4 tarcze teraz dostałem 5 w zestawie nie robi to różnicy ? Nie wiem jak założyć podkładki, bo w jednym miesjcu jest taki dzyndzel na każdej podkładce i ma on iść do góry czy obojętnie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 13:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
u mnie bylo to obojetne ;) widac nowe tarcze sa ciensze i masz ich wiecej to lepiej ;) tym sie nie przejmuj ;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 14:41 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
okej zmienione wszystko ładnie pięknie były problemy ze złożeniem kopniaka ale się udało. Możliwe jest że przez zużyte tarczę motor nie chciał palić z kopniaka jak był zimny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 14:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
marlej, raczej malo prawdopodobne ...;) :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 15:02 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
na starych tarczach przez około ostatni miesiąc cały czas na pych musiałem palić po wymianie zalaniu płynów bez żadnych regulacji w gaźniku za pierwszym kopem odpalił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Stacek96 pisze:
Hahahahaha dobreee ... :mrgreen: Płyn chłodniczy obraca sie tylko w cylindrze , i nie muszisz go spuszczać oleju tak samo


hahaha to świadczy tylko źle o tobie i o tym jak mało znasz swój motorek . masz motorek z am6 i nie wiesz, ze płyn chlodniczy idzie przez pompe w PRAWYM DEKLU i jak go ściągniesz to ci wyleci ? :lol: :lol: haha zamieńcie to forum na tematyke humorystyczną nie motorowerową :evil:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 18:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
marlej, co w tym dziwnego ? przecież tarcze nie mają wpływu na to jak motorek odpala. ewentualnie jak masz zużyte sprzęgło to może ci na kopniaka gorzej odpalać bo sprzęgło się ślizgać będzie




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 19:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
co będzie zużyte

wybacz ale kopniak kręci chyba zębatkami silnika bez pośrednictwa skrzyni

więc co ma piernik do wiatraka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 21:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
seb94, w am6 kopniak napędza wał poprzez sprzegło bo najpierw napędza wałek sprzęgła, a następnie energia jest przekazywana na wał, więc w czym widzisz problem ?




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy