Dzisiaj jest 13 lut 2025, 6:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2012, 17:53 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
artur1315, wstaw fotke, zobaczymy co zrobiłeś źle.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 17:41 
*

Rejestracja: 07 wrz 2011, 16:26
Posty: 90
Pojazd:
mam pytanie koledzy. mam racingowy wydech w moim rieju przy serii. Mam pytanie co zrobić aby miał więcej mocy w dolnych partiach obrotów.?

2 pytanie:
Czy jak mam spore wgniecenie na środkowym stożku to dużo tracę osiągów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 21:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Temat to średnio na takie pytanie dobrałeś. Z tym wgniecenie to raczej pytanie jak do wróżki.
Takie urok wysoko strojonego dwusuwa, że dołu nie ma. Można by sprawdzić czy membrana jest szczelna, bo po jej uszkodzeniu tracimy sporo w dolnych partiach.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 22:13 
*

Rejestracja: 07 wrz 2011, 16:26
Posty: 90
Pojazd:
Membrana jest dobra. Z tym wgniecenie to tak teoretycznie pytam, czy to może zakłócić rezo itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 0:47 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Siema , przeczytałem cały temacik , i z kolegą chcemy się zabrać za wydeszek do jego bws'a . Mam jednak kilka pytań , z blachy 1mm można to zrobić , ale z kwasówki ? Tyle że mig z tego co wiem tego nie pospawa . Mam natomiast palnik aceylenowy , i czy jak bym do niego miał dopowiedni drut to dało by rade pospawać ? jaki trzeba mieć drut ?




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2012, 23:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
POLSKA WERSJA EXHAUST CALCULATOR 2
POLSKA WERSJA CONE LAYOUT
WERSJA 0.1A
Niedługo będzie poprawiona wersja.

EXHAUST CALCULATOR 2 POLSKA WERSJA Wersja poprawiona
(dodano POMOC)
http://hostuje.net/file.php?id=47e1c911 ... c04fb0da3a


Cone Layout POLSKA WERSJA
(SPOLSZCZONA POMOC I INNE)
http://hostuje.net/file.php?id=b54bbed1 ... ac1ca3d56e




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 11:02 przez Maciek1997, łącznie zmieniany 7 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 11:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 14:29
Posty: 99
Lokalizacja: radlin
Pojazd:
pochwale sie spawakiem którego uspawałem razem z kumplem do mojej hondy
link do filmiku
http://www.youtube.com/user/Tymuseks13# ... Vhd-yHYsyY
spawaka robiliśmy z blachy niestety ocynkowanej o grubosci 1mm, jak widać na filmiku wydech nie jest załadny, ponieważ blache ocynkowaną spawie sie do Du**




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 13:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Kolanko do cyla dałeś seryjne ??
Troszkę schrzaniłeś sprawę z połączeniem do silencera , tym łukiem , potrzebujesz to zrobić z 1 kawałka.. Dudi by na Ciebie nakrzyczał :)
A tak ogólnie uwzględniając że zrobiłeś to prawie za darmo to + .
Jak z osiągami ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 14:29
Posty: 99
Lokalizacja: radlin
Pojazd:
stinger był robiony z kierownicy z simsona :mrgreen:
osiągi to tak honda jechała ledwo 55 teraz jak widac zamyka bez problemu gps pokazał 80km/h ale trzeba dodać że okno wydechowe zostało podwyrzszone o 2mm i głowica spalanowana o 3 mm :mrgreen: kopyto jest . Spawak wyszedł mnie równo 0 zł
a kolanko seria


Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 20:48 przez pauelek7732, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
pauelek7732, BRWA0 ! zrobisz mi też :mrgreen: :?: :?: :cool:




_________________

ZROBIĘ PORTING KARTERU + FLOW, PORTING CYLINDRA
GG;33709390

_____________________________________
FILMY ZA FREE>>> KINOMANIAK.TV <<< WEJDŹ|
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 14:29
Posty: 99
Lokalizacja: radlin
Pojazd:
Dam znać na forum jak tylko będę miał dostęp do spawarki i do blach :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 21:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Witam mądre głowy mam dylemat gdyż nie potrafię określić jednoznacznie obrotów max dla wydechu,tak wiem ,że pisze w serwisówce 8000 rpm. ale teraz mam 2 gaźniki i poważny port cylindra.
Nijak nie mam jak tego sprawdzić bo musiał bym mieć hamownie może ktoś z was miał podobną sytuacje i wie coś na ten temat ?.

Mój skuter to Italjet formula 125.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 22:00 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:58
Posty: 109
Pojazd:
Cytuj:
poważny port cylindra

Czyli powinieneś wiedziec jakie masz katy otwarcia okien a z tąd prosta droga do okreslenia obrotowości zestawu.




_________________

http://bikepics.com/members/dudi1203/p9/
pisz za siebie - nie wypowiadaj sie za mnie
jak nie masz o czymś pojęcia - nie pisz

NIE ODPOWIADAM NA BZDURNE PW
Na inteligentne wiadomości odpowiadam bardzo chętnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Tak wiem o ile i jak przerobiłem okna ale dla mnie ta droga jest jednak długa,kręta i wyboista.

Już chyba znalazłem o co chodzi (simsonki pomogły :)




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076


Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 22:25 przez Italjet, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 22:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Italjet, najlepiej jakby były identyczne okna wydechowe.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 22:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
To jest oczywiste że 2 równo przerobił :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 14:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Italjet, Czym się kierowałeś robiąc ten porting i jak przerobiłeś okna?
Zmierz kąty otwarcia płuków i wydechu i poszukaj w opracowaniach co z tego wyjdzie, ew co poprawić. Poważna przeróbka to nie była, wręcz nie poważna, skoro przerabiałeś na oko.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 14:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Revo, zależy bo w italjet formula 125 jest tzw bicylindrico :D
I jak robił porting ot tak bez mierzenia to wątpie czy ma równe :D




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Po pierwsze nie wiem kto wam powiedział ,że robiłem na oko wszystko jest pomierzone i dokładnie przemyślane.
Po drugie edytowałem swój wcześniejszy post i napisałem że już znalazłem rozwiązanie swego problemu po prostu zapomniało mi się i tyle :/




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 16:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Italjet, rozumiem ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1051 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 53  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy