Dzisiaj jest 30 kwie 2025, 15:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2012, 19:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Witam , mam takie pytanie co do zaworu wydechowego , czy stanie się coś jak będzie on cały czas otwarty ? U mnie w Cagivie jest napędzany 2 linkami i nie mam 1 linki , tak sobie pomyślałem, żeby go jakoś zablokować tylko myśle czy wszystko będzie w porządku, czy lepiej dorobić linke ? :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 19:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
moze byc otwarty . nic sie nie stanie poza dziurą w przyspieszeniu do rezo . ale jak ci to nie przeszkadza to otwieraj zablokuj i smigaj




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 19:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
A teraz po za tematem wyskocze z głupim pytaniem

Zastanawia mnie co to rezo :D?




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
tłumik masz np strojony na 7 000 obrotów i npp przy 4 5 i 6 tysiacach słabo jedzie a przy 7 000 wchodzi w rezonans i dostaje kopa czyli przyrost mocy , przez to że 2t buduje spreżanie na wydechu a jak masz za niskie obroty to ta fala rezonansowa w tłumiku jest za słaba żeby dobrze przepłukać mieszanke w cylindrze . dlatego też tłumik ma taki kształt a nie rure prosta

to jest w wielkim uproszczeniu rezonans czyli rezo w 2t .




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 19:28 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
co do tego zaworu on poprawia w niższych obrotach moc a jak go nie ma to jest po prostu mało mocy mało mocy i nagle sruu i jedzie jak opętany . ale ja to włąśnie lubie w 2t bez zaworu :cool:

Michalak pisze:
marcinek, Wielkie dzięki :)


nmzc




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 19:32 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
marcinek pisze:
nic sie nie stanie poza dziurą w przyspieszeniu do rezo
ale ja dalej nie wiem za bardzo o co chodzi :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 19:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
No to tak . Jak to na 2t przystało bedzie ciągnął od wyższych obrotów . A z zaworem od samego spodu ciągnie tak samo . Nic się nie stanie tylko bedziesz bardziej musiał go kręcić

Nie wiem czy dobrze mówie :) ale z postów marcina wywnioskowałem




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
no tak może mało dokładnie opisałem bo nie znam terminów książkowych tylko to co sie dowiedziałęm . ale no na niższcych obrotach slabiej pojedzie i tyle . cała filozofia . jak juz go wkrecisz to na wiekszych obrotach moc bedzie ta sama co była




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Czyli można by powiedzieć że nie ma różnicy jakby on sam sie zamykał i otwierał od tego jak by był cały czas otwarty ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
no różnica jest , nie mozna mowic ze nie ma bo czuc ze jest słąbszy na wolniejszych obrotach .




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 20:56 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 20:40 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Jest mega muł gdy zawór jest cały czas otwarty dopiero zaczyna ciągnąć 7-8 tyś (aż dupe rwie;d)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
stracisz elastyke silnika :roll: , wyżej będziesz go kręcił prez co spalanie się zwiększy,
ja bym to zrobił, no chyba że maszyna do sportu służy :twisted: :D




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 21:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
kubayo, tylko wyżej go kręcić bedziesz musial, nic sie nie stanie. Ja bym go otwarl na stale i zablokowal- to jest piekne wlasnie w 2t, nic nic i nagle dupniecie takie ze ciagnie do tylu:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 21:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
to tak jakbyś mógł regulować wysokość okna wydechowego. gdy zawór jest zamknięty to tak jakby okno było nisko ( jak w wsk i innych komarach moc jest z niskich obrotów i nie czuć wzrostu mocy przy zwiększaniu obrotów ) to jest moc z niskich obrotów ale nie będzie tego rezonansu i na odwrót :) gdy zawór otwarty to okno jest wysoko więc brak mocy z niskich obrotów a duże REZO :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
No to czyli podsumowując to wszystko co napisaliście lepiej będzie jednak jak dorobię to linke i ona sam będzie się otwierał i zamykał ... :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 22:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
no najlepiej by bylo jakbys naprawił




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 22:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
No w sumie to tam nie ma nic do naprawiania tylko tą linkę dorobić , a tak poza tym to się jeszcze ułamało takie wujostwo co się o to tą linke zaczepia ... no ten uchwyt na linke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy