Dzisiaj jest 09 sie 2025, 7:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 

Który wydech najlepiej pasuje do serii i Multivara?
Tecnigas Next-r 52%  52%  [ 16 ]
Laser X-pro 48%  48%  [ 15 ]
Liczba głosów : 31
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Który wydech
Post: 02 lut 2012, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Siemka który komin będzie najlepiej pasował do serii i multivara?? czytałem parę forum ale zdania są podzielone :roll: Zależy mi bardzo na tym aby nie było kłopotów z regulacją. :ups: i osiągi były zadowalające.




_________________

Obrazek
[/list]


Ostatnio zmieniony 02 lut 2012, 21:48 przez De*mon, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lut 2012, 22:09 
*

Rejestracja: 25 sty 2012, 23:58
Posty: 8
Pojazd:
do serii wystarczy seryjny :)
sam multivar cudów Tobie nie da
wystarczy do seryjnego wario włożyć podobne wagowo roleczki jak w multivarze i efekt będzie podobny a sporo grosików w kieszeni zostanie no może jedynie gorsza płynność
ale jak więcej elementów weźmiesz pod uwagę to i wówczas wario malossi pokaże swoją przewagę nad seryjnym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 23:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jeśli chcesz łatwo wyregulować napęd bez większych problemów to bierz Nextera

AragonS pisze:
do serii wystarczy seryjny

nawet nie wiesz ile osiągi się zwiększają po wymianie wydechu.

AragonS pisze:
wystarczy do seryjnego wario włożyć podobne wagowo roleczki jak w multivarze i efekt będzie podobny a sporo grosików w kieszeni zostanie no może jedynie gorsza płynność

Tu chyba nie masz pojęcia o czym piszesz, nie tylko rolki odgrywają ważna rolę jak i sama waga wariatora, multivar jest dużo lżejszym wariatorem dlatego zakłada się do niego cięższe rolki, gdyby tą samą wagę wrzucił do seryjnego wariatora to ledwo by się rozpędzał. Ważna role odgrywa też kąt bieżni rolek i paska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 0:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
AragonS, Obrazek
De*mon, zignoruj to co napisal AragonS, i posluchaj ProgrameR, bo chłop ma racje :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 0:24 
*

Rejestracja: 25 sty 2012, 23:58
Posty: 8
Pojazd:
ProgrameR pisze:
..
multivar jest dużo lżejszym wariatorem dlatego zakłada się do niego cięższe rolki, gdyby tą samą wagę wrzucił do seryjnego wariatora to ledwo by się rozpędzał. Ważna role odgrywa też kąt bieżni rolek i paska.


Kolego posłuchaj co za herezję piszesz, waga wariatora ma znikome znaczenie, jedynie waga rolek a rolki wkłada się do multivara raczej lżejsze by łapać maksymalny moment przy wyższych obrotach. Siły jakie rolki muszą pokonać wynikające z masy wariatora nie mają się nic do sił korektora momentu i naporu samego paska.
Owszem kształt bieżni rolek i powierzchnia samego talerza ma duże znaczenie i dlatego każdy wariator zachowuje się inaczej bo inaczej rozkłada krzywą momentu w funkcji prędkości obrotowej ale przy zdławionej serii mocy mu nie podniesie skoro jej nie ma :)


Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 0:26 przez AragonS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 14:51 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
AragonS pisze:
Kolego posłuchaj co za herezję piszesz, waga wariatora ma znikome znaczenie, jedynie waga rolek a rolki wkłada się do multivara raczej lżejsze by łapać maksymalny moment przy wyższych obrotach. Siły jakie rolki muszą pokonać wynikające z masy wariatora nie mają się nic do sił korektora momentu i naporu samego paska.
Owszem kształt bieżni rolek i powierzchnia samego talerza ma duże znaczenie i dlatego każdy wariator zachowuje się inaczej bo inaczej rozkłada krzywą momentu w funkcji prędkości obrotowej ale przy zdławionej serii mocy mu nie podniesie skoro jej nie ma



Wyjdź a nie pisz bzdur . Od kiedy do wariatora malossi multivar'a wkłada się lekkie rolki ?
Jeżeli nie miałeś tego nigdy w rękach to nie pisz. Sam wariator w stosunku do seryjnego podnosi osiągi nawet do 10km/h

A waga wariatora ma bardzo duże znaczenie więc Tobie podziękujemy :lol:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 15:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Macin9440 Dokładnie tak. Ten wariator zachowuje się podobnie na rolkach 7g jak np. Hebo NG na 4g. I jest to bardzo dobry wariator mimo tego jak cięzkie rolki trzeba włożyć.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 19:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
AragonS pisze:
rolki wkłada się do multivara raczej lżejsze by łapać maksymalny moment przy wyższych obrotach.

Każdy na tym forum wie że multivar najlepiej pracuje na ciężkich rolkach.

AragonS pisze:
przy zdławionej serii mocy mu nie podniesie skoro jej nie ma

Wariatorem nie podnosi się mocy, zwiększa on jedynie przyśpieszenie i prędkość. Dzięki jego właściwościom nawet przy "zdławionej" serii można podnieść prędkość i przyśpieszenie, nikt o mocy nie wspominał.

Widzę że wiadomości teoretycznych trochę posiadasz, ale teoria to nie wszystko, najwięcej człowiek się uczy w praktyce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 20:04 
*

Rejestracja: 25 sty 2012, 23:58
Posty: 8
Pojazd:
Łukasz2212 pisze:
Macin9440 Dokładnie tak. Ten wariator zachowuje się podobnie na rolkach 7g jak np. Hebo NG na 4g. I jest to bardzo dobry wariator mimo tego jak cięzkie rolki trzeba włożyć.


jak dla mnie im mniejsze masy do poruszania tym lepiej, wnioskuję więc, że multivar został zaprojektowany do normalnej codziennej jazdy bo ciężkie rolki raczej się kłócą ze sportem czy race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Na sporcie Multivar dobrze pracuje. Zależy od wydechu ale miałem go z NextR przy Streetrace i chodził super jak na ten setup.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 0:01 
*

Rejestracja: 26 gru 2011, 12:27
Posty: 42
Pojazd:
lasera trudno wyregulować. wiem bo sam miałem




_________________

Stunt to moje nazwisko
D Z I f f f f f K O <3 ; ** xD !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 0:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Z technigasem miałem doczynienia więc polecę dość dobry do regulacji.
AragonS pisze:
Łukasz2212 pisze:
Macin9440 Dokładnie tak. Ten wariator zachowuje się podobnie na rolkach 7g jak np. Hebo NG na 4g. I jest to bardzo dobry wariator mimo tego jak cięzkie rolki trzeba włożyć.


jak dla mnie im mniejsze masy do poruszania tym lepiej, wnioskuję więc, że multivar został zaprojektowany do normalnej codziennej jazdy bo ciężkie rolki raczej się kłócą ze sportem czy race

Jestem kolejną osobą która Ci zaprzeczy, u siebie miałem rolki 6,5 g na lżejszych ledwo się taczał.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 9:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2011, 19:27
Posty: 388
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Ja jestem za Tecnigasem :D Bo mam i wiesz jak lata :D Łatwy w regulacji !




_________________

Longjia swap Rox :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 9:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
Jeszcze zależy od setupu waga rolek. Z samym wydechem miałem rolki 6g a już przy midrace + c16 3.2g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 11:37 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
daro45 pisze:
Jeszcze zależy od setupu waga rolek. Z samym wydechem miałem rolki 6g a już przy midrace + c16 3.2g


Tylko że autor tematu pyta o ten wariator do serii. Bo moc cylindra ma bardzo duże znaczenie co to wagi rolek w wariatorze.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 11:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Leo Vince ZX :), jak chcesz mieć moc na niskich ;x, jak na wysokich to S6Pro replica.

Co do regulacji to podejrzewam że będzie coś takiego :

przy Tecnigasie/LV będzie centralka hebo+60 i rolki ok 6-7g

przy S6Pro replica <itp.> hebo +60 i rolki ok 5-6g <może ciut lżejsze>

tyle ode mnie :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 20:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Cytuj:
Który wydech najlepiej pasuje do serii i Multivara?
Siemka THX za wszystkie wypowiedzi ale nadal nie wiem jaki komin będzie najlepszy pod serie bo sugerując się ankieta to wygrywa tecnigas 1 głosem. A jeszcze takie pytanko czy tecnigas dobrze sprawuje się pod całkowitą serię :ups: ?? Czy lepszy będzie Laser X-pro :wink:




_________________

Obrazek
[/list]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
pod całkowitą serie na pewno lepiej się sprawuje next-r :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 21:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Czy ten wydech podpasuje bez przeróbek do mojego keewaya http://moto.allegro.pl/tecnigas-wydech- ... 94569.html bo w opisie nie ma wymienionego Hurricana :ups:




_________________

Obrazek
[/list]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 22:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Będzie pasował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy