Dzisiaj jest 30 lip 2025, 20:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2012, 19:39 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Mam malagę z 94r. Dałem ją do regulacji gaźnika i napędu. Zmęczyło mnie to że mimo takiego setupu: multivar, tecnigas trek, gaźnik 17,5, sprzęgło rms skut jechał tylko 70 km/h. Specjalista stwierdził blokadę. Zdziwiło mnie to, bo wydawało mi się że kręci dość wysoko. Gdzie może być blokada? Na przełożeniach nie, w gaźniku i króćcu nie, w wydechu nie. Jakieś pomysły?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 19:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
wpadł mi jeden, zmień mechanika. Jeśli wysokie tzn ze może coś ze sprzegłem, wariem, a jeżeli chodzi o blokady to moduł :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 19:56 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
To znaczy mam sam się zabrać za regulację :? No cóż spróbuje dać twardszą centralkę. Na wariatorze przy krawędziach mam czarny pasek. Słyszałem że to od ślizgania paska na wysokich obrotach. Żeby to zniwelować jakie rolki(cięższe, lżejsze?) i sprężynę( twardszą?)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 11:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
karol159620, Możesz mieć blokadę na module, ale nie jestem pewny, bo z tego co wiem to moduły były blokowane, ale do 60 km/h a nie 70. Nie masz na wariatorze takiego pierścionka czarnego? pod paskiem? Jak masz to ściąg. A jak nie, to może już kompresja słaba...




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Regulacja napędu się kłania jak tylko 70 leci, no i gaźnik może jeszcze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 14:49 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Rafcio825, kompresja koło 8 barów. Suchy..., gaźnik jest dobrze wyregulowany. Mimo chęci nie mogę wyregulować tego napędu. Testowałem na różnych sprężynach i rolkach od 4g do 9,5g. Tu na mielochu czytałem test multivara i podobno zaniżył 10 km/h w stosunku do serii. Ale podobno to jeden z lepszych wariatorów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 15:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
karol159620, Nie wiem kto takie głupoty napisał o multivarze.. Multivar i Hebo NG to moim zdaniem 2 najlepsze waria. A może masz już za bardzo zmęczone to wario?




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 15:23 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Rafcio825, no jest dosyć wyjechany, bo mam pasek kevlarowy i słyszałem że on się nie nadaje do 50cc. Ale mam drugiego multivara z praktycznie nową powłoką i to samo :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 15:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
karol159620, Załóż zwykły pasek i powinno być lepiej.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 15:36 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Rafcio825, no dobra założę tego drugiego multivara ze zwykłym paskiem. Ale co zrobić z tym kevlarem? Przecież teraz nie zamówię wzmocnionego paska jak kilka miesięcy temu kupiłem ten :/ Trochę się wkopałem :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 15:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
karol159620 pisze:
Rafcio825, no dobra założę tego drugiego multivara ze zwykłym paskiem. Ale co zrobić z tym kevlarem? Przecież teraz nie zamówię wzmocnionego paska jak kilka miesięcy temu kupiłem ten :/ Trochę się wkopałem :?

sprzedaj za bezcen :)
kevlar poniszczy wario przy serii :)
na innym multi i pasku nie oczekuj na podskoczenie osiągów, bedziesz jezdzic musiał troche zeby pasek się dobrze ułożył :)
pozdrawiam :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 15:43 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Kupię chyba pasek za 15 zł a przy następnym zamówieniu z mielocha wezmę jakiś wzmacniany. Jaki polecacie? Wario się nadaje jak ma zjechaną powłokę? Nie jest wyżłobiony tylko przetarty z powłoki. Jak go kupiłem to już super nie był :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
karol159620 pisze:
Kupię chyba pasek za 15 zł a przy następnym zamówieniu z mielocha wezmę jakiś wzmacniany. Jaki polecacie? Wario się nadaje jak ma zjechaną powłokę? Nie jest wyżłobiony tylko przetarty z powłoki. Jak go kupiłem to już super nie był :(

chcesz go sprzedać? xd Może oddać? xd
pasek jeśli masz jakiś stary nawert co ma więcej niż 14.5mm to zakładaj :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 16:01 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Cytuj:
pasek jeśli masz jakiś stary nawert co ma więcej niż 14.5mm to zakładaj
ale może być do tego multivara z zjechaną powłoką. Czy po prostu na nim pasek będzie się ślizgał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 20:53 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Jak myślicie na ile taki pasek starczy? http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/ay52010 ... -8x30.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
karol159620, Osobiście bym nie kupił, no ale jak nie masz floty to kup. Ale nie będziesz zadowolony, bo pewnie długo nie wytrzyma...




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 21:20 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Rafcio825, tylko na kilkaset kilometrów. Potem jakiś inny :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 21:22 
Zbanowany

Rejestracja: 16 sie 2011, 17:22
Posty: 215
Lokalizacja: Góra Śląska
Pojazd:
w malaguti byl montowany cewko moduł i niema blokady on , moim zdaniem to cos z napedem jest nie tak skoro 70tylko leci. Pisales ze masz powloke zjechana na wariatorze moze to byc przyczyna ale nie jestem pewien na 100% , załóż Stage 6 medium , i rolkami
regulacja :) . a jak nie pomoze to szukaj innej przyczyny . moze licznik zaniza ? :shock:




_________________

LAKIEROWANIE MALOWANIE !!!!!!!, FELG PLASTIKÓW RÓZNYCH ELEMENTÓW. |MAT-POŁYSK. Kontatkt PW , GG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2012, 10:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Rafcio825 pisze:
karol159620, Osobiście bym nie kupił, no ale jak nie masz floty to kup. Ale nie będziesz zadowolony, bo pewnie długo nie wytrzyma...


wiesz co te Paski WM są bardzo wytrzymałe, na sporcie 70ccm śmigam już 3 sezon i w fajnym stanie jeszcze jest. A pozatym to są paski marki BANDO która jest z USA. I bodajże dla S6 produkują paski




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy