Dzisiaj jest 02 gru 2024, 9:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2012, 16:50 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Witam .
Nie wiem na jaką odległość ustawić pływak w gaźniku dellorto phbg 19mm .
Chcę przestawić ponieważ na ssaniu skuter chodzi w miarę dobrze (troszkę zalewa jak to na ssaniu) a jak zrzucę ssanie to skuter nie chce wkręcić się na obroty ( za mało paliwa ) ,
śrubka regulacji powietrza dokręcona na maxa .
Są jakieś konkretne wymiary co do tego pływaka czy mam zmieniać w ciemno metodą prób i błędów ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2012, 17:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
grzechu246, pływaka nie przestawiaj !
Dawkę paliwa regulujesz dyszami, iglicą i właśnie tą śrubką co dokręciłeś na max.
grzechu246 pisze:
śrubka regulacji powietrza dokręcona na maxa

Nie istnieje coś takiego jak śrubka regulacji powietrza, tą śrubką regulujesz ilość paliwa w mieszance, a jak dokręciłeś na max to oznacza że masz najuboższą dawkę.
Iglicę ustaw na środek a śrubkę od regulacji obrotów odkręć o 3 obroty i sprawdź delikatnie.
Pływak tylko zamyka dopływ paliwa do gaźnika a nie reguluje mieszankę, więc zostaw go w spokoju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 18:53 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Ok już wiem o co chodzi . Myślałem że regulacja tą śrubką będzie na tej samej zasadzie co w gaźniku typu pvha .
A co do wymiarów otwarcia i zamknięcia pływaka , jak by ktoś je znał to proszę pisać bo wcześniej trochę przestawiłem i nie pamiętam jaki był wymiar .
Pozdawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
grzechu246 pisze:
Myślałem że regulacja tą śrubką będzie na tej samej zasadzie co w gaźniku typu pvha .

W każdym gaźniku ta śrubka działa tak samo.

grzechu246 pisze:
A co do wymiarów otwarcia i zamknięcia pływaka , jak by ktoś je znał to proszę pisać bo wcześniej trochę przestawiłem i nie pamiętam jaki był wymiar .

Jak ktoś niby ma Ci podać wymiar i czego?
Ustaw tą blaszkę w ten sposób żeby minimalnie przed końcem zamknięcia pływaka dopływ się zamykał i nie dało się dmuchnąć w dopływ - tam gdzie wężyk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:08 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
W każdym gaźniku ta śrubka działa tak samo. - Nie działa w każdym tak samo . W moim poprzednim gaźniku typu phva ta śrubka regulowała mieszankę na niskich obrotach dokręcanie bogatsza mieszanka odkręcanie uboższa mieszanka . w tym gaźniku tzn. phbg jest odwrotnie odkręcanie bogatsza mieszanka i odwrotnie .
Wymiar pływaka : chodzi mi to to na jakiej wysokości zamyka się dopływ paliwa . Mierzony od podstawy gaźnika tj. tak jak przykręcamy pokrywę pływaka do czubka pływaka .
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Posiadałem obydwa te gaźniki i w obydwu tak samo się regulowało.
A to kiedy ma się domykać pływak to już Ci napisałem, to się ustawia na wyczucie, ja zawsze tak ustawiałem i było ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 19:49 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Jeszcze jedno pytanie . Nie pisze jaki mam rozmiar dysz , muszę zmienić dyszę wolnych obrotów , ale nie wiem na jaką . Jakieś porady ?
Skuter nie chce się wkręcić na obroty , chyba za uboga mieszanka .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 19:53 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Wolne obroty też ciężko trzyma . !! NIE ZALEWA !! Ma dziurę przy odkręcaniu manetki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Sorry, za mega odkop, ale mam właśnie ten sam problem co na samej górze kolega pisał, zmiana dyszami od 70 do 122 nic nie daje, iglica W10 przepustnica 30, co działać dalej?




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy