Dzisiaj jest 21 lut 2025, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lut 2012, 19:43 
*

Rejestracja: 26 lut 2011, 11:51
Posty: 36
Lokalizacja: tychy
Pojazd:
Siema. Mam problem bo rozebrałem sobie dzisiaj cylinder w boosterze żeby tak rozwiercić te okno wydechowe czy kanał pod wydech, tylko dziwi mnie to że pierścienie po tłoku latają jak chcą nie ma tam żadnych zamków tylko dziurki są ? może być tak że wypadły czy coś ? ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 20:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Dziwne bardzo, ale jeśli w miejscach zamków są dziurki aby to ci wypadły zapewne przy ściąganiu cylindra bo tak to już dawno by pierścienie chwyciły kanał podczas pracy silnika. Możesz zrobić nowe kołeczki i je wbić :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 20:16 
*

Rejestracja: 26 lut 2011, 11:51
Posty: 36
Lokalizacja: tychy
Pojazd:
z czego takie kołeczki można zrobić ? ;d aa może tłok za 12 zł z allegro ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 20:23 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 14:43
Posty: 200
Pojazd:
Taki tłok spuchnie po odpaleniu,ale wgl.nie odpali,jak stan gładzi nie jest za dobry to sztrzel szlifa i nowy tłok daj vertexa za ok.200zł.I masz spokój na kolejne 30tyś :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Może mu chodziło o tłok, jako dawcę tych zameczków? :twisted: :mrgreen:




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 22:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
goju1, wrzuć fotkę tych niby dziurek bo nie wierze. :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 22:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Kołeczki możesz zrobić z malutkich gwoździków przykładowo :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 22:39 
*

Rejestracja: 26 lut 2011, 11:51
Posty: 36
Lokalizacja: tychy
Pojazd:
Jutro zrobie foto bo teraz piździ jak nwm i nie bd do garażu zadupiać :D

Aaa tłok nie jako dawca tylko do jazdy :d


Ostatnio zmieniony 10 lut 2012, 22:41 przez goju1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 0:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jak do jazdy nie warto :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 0:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Scania124L420 pisze:
Jak do jazdy nie warto

x2 bo takie sprawy to się czasem nie miło kończą :)




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
dominikz, Scania124L420, miałem w p.g lc tłok chiński za 50 zł najtańszy i żadnych objawów zacierania nie było więc nie wypowiadajcie się bo nie wiecie "!!"




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Yakuza, A ja mialem w roxie to 20min jazdy i puchnie tłok :roll:

Vertex kosztuje 120 do 50cc




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Michalak, ehh ludzie ja się nie dziwię jak kupujecie tłok wsadzacie jeździcie..
jak się tłok wymienia to się dobiera selekcji i luz montażowy.. ale zawsze to się robi przy szlifie wtedy dobierasz tłok i szlifują.. do tego luz montażowy żeby to się nie zatarło.. :roll: :roll:

ale najpierw wzrasta temp. do 100-110 i dopiero tłok puchnie a nie po odpaleniu żal mi was :roll: :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2012, 13:24
Posty: 22
Lokalizacja: Hrubieszów
Pojazd:
Mi w piaggio też górny zamek sie podział , ale nic się nie zacierało a nic nawet żadnej ryski na cylku i na tłoku :)




_________________

Stunt to moje nazwisko Difko ;**




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Yakuza, Nie ucz ojca dzieci robić . :roll:




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Michalak, widocznie jesteś niedouczony :<




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
A zamki moim zdaniem można by było z cienkiego wiertła zrobić, odpowiednią sednicę wziąć i wbić w otwór.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:49 
*

Rejestracja: 26 lut 2011, 11:51
Posty: 36
Lokalizacja: tychy
Pojazd:
Dobra panowie spokojnie znalazłem zamki na tłoku jak chwile poszukałem bo akurat w tych miejscach jest tłok przypalony czy jak to sie tam zwie. A odnośnie cylindra co moge jeszcze zrobić z nim bo okno wydechowe już powiększyłem na tej pierwszej focie widać, i czy dało by coś wypolerowanie tego co jest na 2 zdjęciu ? bo tam paliwo wpada z zaworu membranowego?

Foto:
http://pokazywarka.pl/rtc1ar/


.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
goju1, możesz wypolerować ale to Ci na osiągi nie wpłynie, a jednak zamki są :D niektórzy myślą że bez zamków to można jeździć..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:22 
*

Rejestracja: 26 lut 2011, 11:51
Posty: 36
Lokalizacja: tychy
Pojazd:
no są są ale na pierwszy rzut oka byś powiedział że nie ma :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy