Dzisiaj jest 14 maja 2025, 13:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lut 2012, 0:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 21:35
Posty: 44
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
Witam jak w temacie mam cylinder z tłokiem na dwóch pierścieniach i wyciągnąłem pierścień dolny i w sumie chodzi a osiagi poszły do góry aż o 20km/h i odczuwalny przyrost mocy mogę tak jeździć ??? ile taki wiejski tuning bedzie działał i jakie mogą być konsekwecje tego ???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 7:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
domiele94, Po pierwsze nie ten dział, ponieważ masz Yamahe a nie P/G .
Co do konsekwencji to spadnie żywotność i to dość znacząco.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 10:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
a więc... tak mi sie zdaje, jak mówię źle to mnie poprawcie!

Jak masz jeden pierścień to kręci wyższe obroty...

Masz nieprzystosowany tłok i pierścień do tego i szybciej się ścierają ich powierzchnie...

Ale jakoś drastycznie szybko nic nie się nie stanie... Wystarczy pewnie tylko zmienić pierścień


powtarzam... tak mi się tylko zdaje!


ps. A skoro lepiej chodzi Ci na jednym, to masz coś namiotane w silniku... Może regulacja czy coś?




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder


Ostatnio zmieniony 10 lut 2012, 10:54 przez m930x, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 13:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Możesz sobie tak jeździć.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 15:03 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Ale zdjecie jednego pierscienia powino dac cos na osiagach? Az mnie to dziwi odpowie ktos? Chodzi czy jak wyjme jeden pierscien bedzie wieksza moc? Albo jak zaloze tłok jednopierscieniowy?




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4


Ostatnio zmieniony 10 lut 2012, 15:22 przez siwy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 19:29 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
ja powiem wam tak miałem seryjny cylinder robiłem z nim cuda.... dosłownie... zależy który ten pierścionek zdejmiesz jak ten górny to bd większa moc ale za to bd więcej palić a jak ten od dołu to bd szybciej się kręcił u mnie wytrzymał tak 300km :) proponuje kupić cylinder racing który jest do tego przystosowany.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 23:13 
*

Rejestracja: 19 lis 2011, 2:12
Posty: 3
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
ja tak zrobiłem w piaggio tylko zdjąłem górny chwile jezdził ale szybko zatarłem;]:P




_________________

Tuning is not a crime^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 6:16 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
A osiagi jakie?? Duzy przyrost?




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 12:00 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
osiągi i wszystko w górę tylko bd się bardzo szybko grzał i się zatrze po 200-500km maxem :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 12:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 21:35
Posty: 44
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
mam p/g kupiłem teraz neos sprzedany nie wiem fajnie idzie , myslicie ze dostane pierscien który bedzie pasował np od mhr czy tak italkit na ten tłok ??? , jeśli sciagne dolny(i założę górny) to w ogóle nie zapali jak by nie miał kompresji . a ile kosztował by porting i planowanie głowicy za taki cylek żeby zmaksymaliwowac jego osiagi zmienic tłok na jednopierscieniowy itd.... i dobrac odpowiedni wydech cylek ma niby 8km a na tym jednym około 10 przy 9500.. tak srednio




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:19 
*

Rejestracja: 26 paź 2011, 18:19
Posty: 24
Pojazd:
sam tłok z jednym pierścieniem to wydatek w przybliżeniu 150zł , porting to zależy kto robi , myślę że taki dokładny ze 80-100zł , ja płaciłem 120 zł , planowanie - tego akurat nie wiem , sprawa napewno nie aż tak droga... wydech najlepiej używany kupić , jak byś zrobił te wszystkie rzeczy tłok jednopierścieniowy , porting , planowanie , to bym już wziął coś z poziomu racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:21 
*

Rejestracja: 26 paź 2011, 18:19
Posty: 24
Pojazd:
oczywiście można tłok kupić dużo tańszy taki jak np są w tych cylkach do AM6 na allegro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:55 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Mozna link tłoka 1 pierscieniowego do Neosa cylindra 70ccm WM. Zeby pasował. Bardzo byscie mi pomogli (sworzen 10mm)




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 17:06 przez siwy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
siwy, Cylek masz po szlifie czy nie? Jeżeli tak to będzie bardzo dobrać taki tłok bo w nicasylowych cylindrach nie wymieniasz tłoka wiekszego o 0,20 tak jak przy szlifie tylko masz podielone na selekcje A, B, C itd. Watpie ze tłok selekcji B jest wiekszy o 0,20mm tak jak w przypadku szlifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 18:09 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Nie wlasnie. Jest nominal




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 22:16 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
seba7011, ODPOWIESZ na pytanie czy znajde jakis 1 pierscieniowy cylek do neosa(sworzen 10mm) od am6. Albo podaj linki innych ktore dopasuje




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy