Dzisiaj jest 30 lis 2024, 5:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 11:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie bierz tego teca

nie wiem jak inni ale ja z nowym tym lepszym (tec racing) nie doszedłem do ładu

lało się z niego i nie szło wyregulować

lepiej używane dellorto


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 12:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Używane dellorto znalzłem takie :

Chce za niego 130 , a z filtrem 180
http://moto.allegro.pl/gaznik-dellorto-17-5-ssanie-reczne-i2098049935.html
albo
http://moto.allegro.pl/gaznik-dellorto-phva-17-5-ed-piaggio-gilera-cpi-i2089720693.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 14:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Bierz ten 1 wszy bez filtra tylko niech ci ssanie pokaze i nie moge sie dopatrzec srubki od obrotow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 14:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wysłałem zapytanie o ssanie i śrubke.
Jestem wam bardzo wdzięczny że mi pomagacie i mam nadzieję że będziecie przy mojej sprawie do rozwiązania problemu :)

edit:
Śrubka wszystko jest sprawne, właśnie kupiłem ten gaźnik, jaki filtr do niego ??
Miałem stożkowy z siatki ale wszyscy mi odradzali ?


Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 14:54 przez Pisak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 15:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
seb94 pisze:
nie moge sie dopatrzec srubki od obrotow
Bo to PHVA i on właśnie ma po prawej stronie regulacje. Pisak, Najlepiej by było jakbyś zamontował oryginalną puszkę.Ale na razie nic nie kupuj bo być może będzie dobry ten co masz oczywiście ten gaźnik co ci przyjdzie będziesz go musiał wyregulować pod swoje moto.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 15:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tak tak regulować będę jak tylko zejdą troche mrozy. Filtr i tak musze kupić nowy, bo ten co mam to jest wklejony do gaźnika... moge go odczepić,wyskrobać klej i dopasować do nowego gaźnika ale to będzie partacka robota, no i znowu jakoś pozaklejać żeby lewego powietrza nie łapał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 17:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tego siatkowego w żadnym razie nie zakładaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witajcie ponownie, gaźnik doszedł wczoraj.
Może to być głupie pytanie, ale są 2 kraniki, i teraz do jednego podłączam paliwo (którego ? )
a do drugiego podłączam olej tak? (aktualnie mam tak że wężyk od oleju idzie do króćca)
http://imageshack.us/photo/my-images/825/img4212gp.jpg
Wybaczcie za jakość ;/ Potrzebuje jakiś filtr (cenowo w granicach rozsądku) jakieś propozycje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2012, 23:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
To na krućcu to jest podciśnienie takie jak jest w skuterach, ty zapewne tego nie masz więc to zaślep czymś. Olej wchodzi do tej mosiężnej końcówki ( złota )
Paliwo podłączasz do wężyka z tyłu, którego nie widać na foto.




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 1:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Cześć, miedziany od oleju a ten drugi ?? bo z drugiej strony więcej kraników niema http://imageshack.us/photo/my-images/835/img4216s.jpg


Edit:
Napisałem do właścicielki aukcji która mnie zapewniała że wszystko w 100% kompletne, czekam na odpowiedź...


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 2:13 przez Pisak, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 3:46 
*

Rejestracja: 09 lut 2012, 16:23
Posty: 5
Lokalizacja: Starachowice/Łódź
Pojazd: BMW E39,BMW E30, RIEJU RS2 PRO
Mam APKĘ ETX a bije w niej to samo serduszko co u Ciebie, tylko ja mam rok 1995
Na 70 masz takie osiągi? :roll: Ja na serii 50 latam do 80km/h także RV4 4-biegi 8km
Wszystko jak dała fabryka a gaznik mam dell orto 12 czy 14 z ssaniem ręcznym taką dzwigienką nwm jak to się nazywa pół ssanie czy coś, to może kup taki na co ci 21? nie wyregulujesz raczej, powiedz mi skąd dorwałeś cyla 70? :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 9:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
Jak chcesz to mam na sprzedaz taki silnik na chodzie. :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 13:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
znaczy teraz kupiłem 17,5 dellorto PHVA ED, po tym jak mi sie tuleja złamała mój mechanik dał cylinder z tłokiem do warsztatu z Kostrzyna Wielkopolskiego (info na PW) i z tulejowaniem starego nicasilu na stalową pod rozmiar tłoka +planowanie głowicy+szlif tłoka (dla wyrównania powierzchni) dałem 480 zł .Jak wiadomo cena zależy od dogadania sie z facetem ;]
Co do osiągów to on nigdy nie jeździł dobrze wyregulowany... oryginalny nieszczelny wydech -źle pospawany... Jak miał kondycje to jechał ok 90 z wiatrem, ogólnie to jest na przyspieszenie zrobiony - tak myśle xP
To wszystko zamierzam zrobić tej zimy, tylko najbardziej nie lubie regulacji gaźnika.


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 13:14 przez Pisak, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 14:27 
*

Rejestracja: 09 lut 2012, 16:23
Posty: 5
Lokalizacja: Starachowice/Łódź
Pojazd: BMW E39,BMW E30, RIEJU RS2 PRO
Jprdl daj te 550 to sprzedam ci cały silnik w perfekto stanie:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
To sprzedaj na allegro, nie jestem zainteresowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
W takim razie jak nie ma tego drugiego wejścia na paliwo to zamontuj do tego widocznego na foto chodź pierwszy raz widzę ,żeby PHVA nie był na podciśnienie lub być może Ty źle zrobiłeś fotki i nie widać tego wejścia.Jak możesz zrób fotkę od góry tego gaźnika.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
już wyjasniłem brak kranika do benzyny, wypadł przy odczepianiu rurki i sprzedający mi dośle tą końcówke w tygodniu,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
czyli podsumowując to srebrne od strony króćca zaślepiasz

do tego złotego dajesz olej

a jak ten króciec przyjdzie to nabijasz w wolne miejsce (najlepiej zdejm komorę pływak i zaworek i dmuchnij albo popatrz pod światło, będziesz wiedział które to benzyna wyjście




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
tak też zrobiłem ;] Musze zamówić filtr do tego gaźnika, gąbka/siatka ? noname czy firmowy ? polećcie coś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Seryjny.




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 22:11 przez Michal_Surface, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy