Dzisiaj jest 23 lip 2025, 23:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Posty: 97
Lokalizacja: Kuj. pomorskie
Pojazd: Yamaha TDR125 Belgarda
arek95, jak ją kupiłem to już miała taką centralkę i sprężynki oraz rolki też Mi się tak wydaje że napęd może być rozregulowany ;D firmy poszczególnych cześci jednak nie znam ;/. Rolki w serii 5,5g




_________________

Moja Yamaha TDR125R Belgarda -> http://forum.mieloch.pl/yamaha-tdr-125-belgarda-t355062.html



___________________
1. Motorynka
2. Malaguti Fifty Top
3. Aprilia Sr 50 Racing
4. Yamaha Neos
5. Honda Clr125
6. Yamaha Aerox
7. Yamaha TDR125R


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 21:56 
Pasek wchodzi do końca? Czyli na samą górę talerzy wariatora?

Jaki ma docisk ta sprężyna? Jak nie wiesz to chyba można zrobić tak, że kładziesz ją na wagę i wciskasz ręką do końca i pokazuje wagę taką i taką. Po tym można będzie poznać twardość.


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 21:57 przez arek95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 15:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Posty: 97
Lokalizacja: Kuj. pomorskie
Pojazd: Yamaha TDR125 Belgarda
A więc dzisiaj rozebrałem sprzęgło, wariator itp. centralka jest dosyć twarda ciężko ścisnąć rękoma, przeciwtalerz ma jakieś tam rowki, poniżej także zdjęcie paska oraz innych części:

http://pokazywarka.pl/ithcbb/




_________________

Moja Yamaha TDR125R Belgarda -> http://forum.mieloch.pl/yamaha-tdr-125-belgarda-t355062.html



___________________
1. Motorynka
2. Malaguti Fifty Top
3. Aprilia Sr 50 Racing
4. Yamaha Neos
5. Honda Clr125
6. Yamaha Aerox
7. Yamaha TDR125R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 15:52 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
croseq, dzwon masz spalony. Dobrze było by go wymienić. Pasek jest w średnim stanie. Jaki masz na nim przebieg?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Posty: 97
Lokalizacja: Kuj. pomorskie
Pojazd: Yamaha TDR125 Belgarda
skut ogólnie ma przebieg 24tyś z kawałkiem, pasek nie wiem czy był wymieniany czy tez nie...




_________________

Moja Yamaha TDR125R Belgarda -> http://forum.mieloch.pl/yamaha-tdr-125-belgarda-t355062.html



___________________
1. Motorynka
2. Malaguti Fifty Top
3. Aprilia Sr 50 Racing
4. Yamaha Neos
5. Honda Clr125
6. Yamaha Aerox
7. Yamaha TDR125R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Posty: 97
Lokalizacja: Kuj. pomorskie
Pojazd: Yamaha TDR125 Belgarda
skut ogólnie ma przebieg 24tyś z kawałkiem, pasek nie wiem czy był wymieniany czy tez nie...




_________________

Moja Yamaha TDR125R Belgarda -> http://forum.mieloch.pl/yamaha-tdr-125-belgarda-t355062.html



___________________
1. Motorynka
2. Malaguti Fifty Top
3. Aprilia Sr 50 Racing
4. Yamaha Neos
5. Honda Clr125
6. Yamaha Aerox
7. Yamaha TDR125R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 16:09 
Spróbowałbym z miększą centralką, np. +15%, 22 % itp. Ale też mogą być zastrzeżenia co do stanu technicznego samych części eksploatacyjnych. Może sprzęgło już nie łapie dobrze dzwonu?
Ten pasek bym jeszcze dokładnie sprawdził (on jest chyba oryginalny) i nie rób w niedzielę ;D


Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 16:10 przez arek95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 16:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Posty: 97
Lokalizacja: Kuj. pomorskie
Pojazd: Yamaha TDR125 Belgarda
Hmm pasek postaram się zmienić może uda Mi się zebrać kasę na sportowe sprzęgło to bym zmienił razem z dzwonem zobaczymy wszystko zależy od budżetu :D




_________________

Moja Yamaha TDR125R Belgarda -> http://forum.mieloch.pl/yamaha-tdr-125-belgarda-t355062.html



___________________
1. Motorynka
2. Malaguti Fifty Top
3. Aprilia Sr 50 Racing
4. Yamaha Neos
5. Honda Clr125
6. Yamaha Aerox
7. Yamaha TDR125R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 18:31 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Wiesz co zmierz szerokość paska. Nowy ma 16,5 mój miał 14,5 to już osiągi zaniżał bo to też ma wpływ. Jeśli twój już jest na wykończeniu to zmiana na nowy powinna coś poprawić. Dzwon masz przypalony ale jeśli jest prosty to zostaw na razie. Okładziny tragiczne nie są więc proponuję ten pasek sprawdzić na początek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 18:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Posty: 97
Lokalizacja: Kuj. pomorskie
Pojazd: Yamaha TDR125 Belgarda
mój pasek ma ok 15, dzwon jest taki pofałdowany... mam jeszcze jedno pytanie na przyszłość :D na jakie sprzęgło lepiej polować malossi mhr delta czy Stage6 Racing Torque Control?




_________________

Moja Yamaha TDR125R Belgarda -> http://forum.mieloch.pl/yamaha-tdr-125-belgarda-t355062.html



___________________
1. Motorynka
2. Malaguti Fifty Top
3. Aprilia Sr 50 Racing
4. Yamaha Neos
5. Honda Clr125
6. Yamaha Aerox
7. Yamaha TDR125R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 19:29 
Tec Evo Racing starczy.
Jak dzwon jest zniekształcony to już lepiej kup nowy. Na allegro się akurat licytuje dużo w chwili obecnej. (107 masz?)


Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 19:30 przez arek95, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 19:35 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
arek95, Wiadomo roxy 50 mają 107mm dzwony.

croseq, Jeśli dzwon jest prosty w środku to może zostać jeśli chcesz bardzo wymienić to kup np. Polini Speed Bell
Odnośnie sprzęgła. Nie ma sensu takiego kupować do serii. Tak jak napisał arek. Do serii czy tam jak będziesz robił sporta tec evo racing jest ok. Masz 2 komplety sprężynek i przydatną regulację.


Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 19:36 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 19:36 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
croseq, pasek też myślę że wymień. Za jakim się oglądasz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Posty: 97
Lokalizacja: Kuj. pomorskie
Pojazd: Yamaha TDR125 Belgarda
to wszystko zależy od budżetu za jakim paskiem bd się oglądał ;D sprzęgło chcę już brać jakieś takie lepsze bo na przyszły sezon planuję wstawić jakąś porządną 70




_________________

Moja Yamaha TDR125R Belgarda -> http://forum.mieloch.pl/yamaha-tdr-125-belgarda-t355062.html



___________________
1. Motorynka
2. Malaguti Fifty Top
3. Aprilia Sr 50 Racing
4. Yamaha Neos
5. Honda Clr125
6. Yamaha Aerox
7. Yamaha TDR125R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 20:40 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
croseq, sprzęgło aż tak dużo ci nie da. Lepiej kup jakiś dobry wariator. Chyba że już masz :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 15:17
Posty: 97
Lokalizacja: Kuj. pomorskie
Pojazd: Yamaha TDR125 Belgarda
Jak na razie to zmienię pasek i centralę może pasek jaki mam na oku to Hebo Kevlar




_________________

Moja Yamaha TDR125R Belgarda -> http://forum.mieloch.pl/yamaha-tdr-125-belgarda-t355062.html



___________________
1. Motorynka
2. Malaguti Fifty Top
3. Aprilia Sr 50 Racing
4. Yamaha Neos
5. Honda Clr125
6. Yamaha Aerox
7. Yamaha TDR125R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 3:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
albo masz cylek blokowany tzw mofe ;D




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 8:26 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
croseq, kevlarowy pasek jest do racinga. Do serii to zetrze ci wario. Ja też kupiłem kevlar i rozrył wario na szczęście miałem włożony seryjny. Lepiej kup jakiś wzmocniony pasek np. polini race :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 8:59 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
croseq, Nie wsadzaj kevlaru do serii bo Ci wariatory będzie niszczyć. Do serii i sporta wystarczy zwykły lub wzmacniany np polini race- mam i polecam. A paski kevlar to już do mocniejszych silników.


Ostatnio zmieniony 13 lut 2012, 9:00 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 11:54 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Huberto203, napisałeś to samo co ja, tylko inaczej w słowa obrałeś :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy