Dzisiaj jest 01 lut 2025, 10:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2012, 20:10 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Więc tak zmieniłem cylinder odpalił za 7 razem na pełnej manetce i ledwo co chodził i kopcił ( raczej przez to ze był cały wysmarowany olejem w środku i kopcił ) jak się puściło manetkę o gasł . Potem go zgasiłem i już nie odpalił jak daje pełną manetkę to coś słychać jak by chciał gadać ale nie odpala i strzela . Świece zmieniałem fajka dobra iskra jest . Jak się wykręca świecę to mokra i chyba trochę czuć paliwę po paru kopach ,to jest 70 może trzeba go bez filtra palić ? Pamiętam że jak miałem 70 polini to za 3 odpalił . Dajcie jakieś rady , z góry dzięki :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 20:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Gaźnik regulowałeś coś? może zakręciłeś dopływ mieszanki




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Masa podłączona ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 20:31 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
mate96usz, mówisz ze świeca mokra, ale weź kapke strzykawką podlej po swiece on musi załapać... A łapie on wgl. coś ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 20:46 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Dobra teraz sprawdziłem i iskra to taka słabe że masakra spr świece i fajki i nic to samo . Więc co teraz patrzeć klin ? Sory że nie powiedziałem tego od razu ale wcześniej było dobrze . Chyba klin padł bo ona jak się kopie raz taka mocniejsza a potem słabła i nie wiem sam już . Jak co mogę nagrać filmik jaka jest .


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 20:47 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 20:54 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
mate96usz, w magnecie jest takie wgłębienie na klin, dobrze je założyłeś ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 21:02 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
heh taki coś to ja ogarniam taki tępy nie jestem nie raz zmieniałem cylek ale mniejsza :) Ja nie pisałem że zdejmowałem magneto mi chodzi czy mi klina nie ścięło na magnecie bo w skuterze mi nigdy nie ścięło i nie wiem jakie są objawy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 21:06 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
mate96usz, mniejsza iskra i łapie ją wgl. nie w odpowiednim momęcie, zdejmij je i sprawdź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 21:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Stunt_15 pisze:
świeca mokra
Stunt_15 pisze:
weź kapke strzykawką podlej po swiece


Ciezko to skomentowac, ale coz ...
Co do tematu - Iskra, plywak - Sprawdz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 21:11 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
myślałem że takie rzeczy to tylko w motorynce padają bo często zmieniam za słabo dokręcam magneto a w skuterze to tak rzadko że wątpiłem że na mnie trafi ale już chyba nic mnie nie ominie :P Zdawało mi się że w skuterze są inne objawy ale takie same jak w motorynce o to sprawdzę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 21:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No sory, ale w motorynce tez masz gaznik i iskre :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 21:45 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Ok spr ten klin i przez otworek w magnecie widać że jest cały ;/ to ja już nie wiem co . Kiedyś jak był u mechanika tak było ale po jakimś czasie się naprawiło . A teraz dup* .Dajcie jakieś rady . Kable wszystkie dobrze podłączone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 21:49 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
mate96usz, może cewka ? iskra jest ale zbyt słaba żeby odpalić, ale on cos łapie ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 21:56 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
coś tam łapał ale potem strzelał . A rano ładnie palił . Cewka nie bo było niedawno zmieniane magneto i iskrownik na ducati więc by tak szybko nie padło .Ale zresztą przed zmianą ładnie było .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 9:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jak zmienia ci się iskra to nie będzie to wina klinu. Jakby ci się ściął klin to iskra byłaby wciąż taka sama tylko w innym momencie i przez to by nie odpalał. Możesz mieć coś z zapłonem, aczkolwiek wątpię aby tak nagle po wymianie cylindra sie popsuł.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 10:53 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Heh ok już naprawione . Ale inny problem mam takie lekko różowe paliwo bo dałem oleju i jeszcze z dozownika jest i nie wiem czy nie przegiąłem bo jak odpalam to za 3 razem na pełnej manetce i jak trzymam na pełnej to chodzi ,puszcze zgaśnie i sztora straszna . Myślicie ze za dużo oleju ? A i jeszcze regulacja nic nie daje .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 11:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
A kopci?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 12:35 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
no masakrycznie i z wydechu leci cały czas olej pryska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 14:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
To dolej czystego paliwa:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 14:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
Sprawdź ten pływak, a tak wg to jesteś pewien że dobrze wszystko złożyłeś? Może gdzieś lewe powietrze łapie, albo tłok jest na odwrót założony.
Cylinder zmieniałeś na nowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy