Dzisiaj jest 21 lut 2025, 0:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Golf 3 1.8
Post: 11 lut 2012, 17:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Witam jest pewien problem otóż w golfie 3 1.8 75 koni w silniku jest biały olej na bagnecie na korku . Oleju ubywa ale nie jest niebiesko czy to wina uszczelniaczy czy uszczelki pod głowicą?




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:18 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Jak są białe smugi na oleju lub bagnecie to woda , jak tak miałem w Passacie b3 , a jak zaczyna brać olej to uszczelniacze pod popychaczami wymień




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Wypowie się ktoś jeszcze?




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
ta maź może powstawać od temperatury również, chyba, że to masz już od dawna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Płyn lub woda się dostała do oleju. Nie ubywa ci czasem płyn chłodniczy ze zbiorniczka ? Jeśli tak to masz uszczelkę pod głowicą do wymiany. Ewentualnie jeśli odpalasz zimny silnik, przejedziesz 2km i go gasisz to też się tak dzieje :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Winy tej mazi na korku:
- niedogrzany silnik
- uszczelka pod głowicą
- teraz jak jest zimno i jest zalany marnej jakości olej to też tak może się dziać


Oleju ubywa, ale w jakim stopniu ? 1l na 500km ?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Jacek987, Znaczy gówna nie leje tylko Mobil super 2000 10w40.


Dodam że na bagnecie też jest te masło.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 18:24 przez Morini, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Morini, a jaką temperature trzyma? 90C ? Robi krótkie trasy ? Silnik sie nagrzewa? Może olej ucieka do układu chłodzenia , miesza się i robi się masło.


Jak mocno ubywa tego oleju?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Jacek987, Pewien użytkownik z innego forum mi pomógł otóż silnik zamarza trochę w zimę i skrapla się z tego woda zdjąłem korek od wlewu oleju i bagnet. Silnik chodził 30 minut i olej taki jak po wlaniu koloru normalnego po prostu tata robi krótkie trasy nie rozgrzewa go tak długo jak trzeba i woda nie zdąży odparować.



jeszcze 1 jak to się nazywa to na zdjęci bo leci mi przez to płyn chłodniczy a dokręcić już nie da rady więc co robić. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/797 ... 2bb39.html




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 19:04 przez Morini, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 10:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Wypowie się ktoś jeszcze do postu wyżej dodam że im silnik bardziej rozgrzany tym mocniej leci więc co robić?




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 10:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Przystawka termostatu :) Spuść płyn, zdejmij to, wyczyść, wytnij uszczelkę albo kup nową i zmontuj na silikon.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 11:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Morini pisze:
Pewien użytkownik z innego forum mi pomógł otóż silnik zamarza trochę w zimę i skrapla się z tego woda zdjąłem korek od wlewu oleju i bagnet. Silnik chodził 30 minut i olej taki jak po wlaniu koloru normalnego po prostu tata robi krótkie trasy nie rozgrzewa go tak długo jak trzeba i woda nie zdąży odparować.


tak z tym to jest prawda i każdy silnik posiada taka odmę którą wychodzi powietrze jeżeli odma się będzie nie sprawna nie będzie przepuszczać powietrza to może ci wysunąć bagnet i zapryskać całą komorę silnika a w dieslach bywa tak że jeśli to się zatka to olej może pójść turbiną i będzie dymu jak nie wiem i może to doprowadzić do zatarcia silnika z powodu braku oleju :D



Morini pisze:
Wypowie się ktoś jeszcze do postu wyżej dodam że im silnik bardziej rozgrzany tym mocniej leci więc co robić?



też mi się wydaje że to jest przystawka od termostatu :D
poprostu odkrec i wymień oring :d bo pewnie tam jest :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 11:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wilgoć w połączeniu z olejem daje taki efekt, podobno normalne o tej porze roku. Jeżeli olej ma normalny kolor to nie ma powodu do obaw.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy