Dzisiaj jest 06 lut 2025, 21:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Mały problem
Post: 24 cze 2009, 8:53 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
Witam posiadam kymco kb 50 ostatnio gdy wyjechałem w trasę na zakręcie zwolniłem i gdy dodałem nagle gazu skuter przymulił i zgasł . Z rozrusznika nie chciał odpalić za żadne skarby z kopniaka dopiero po paru kopach a gdy dodałem gazu znów zgasł i tak parę razy aż wreszcie jakoś dojechałem do domu . Co to może być, może trzeba wyregulować gaźnik ? Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.:)
Pozdrawiam
Damian5d5


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 9:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2009, 17:41
Posty: 133
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
hmmm... ciekawe - zadzko sie zdaza aby gaźnik sam sie rozregulowal. Czy oby napewno masz paliwo ? :mrgreen:




_________________

KyMcO s9 LC 50ccm
- TeCnIgAs NeXt R
- MaLoSsi mUlTiVaR
- RoLkI PoLiNi 6.3 g
- CeNtRaLnA bIałA mAlOsSi
- SpRĘżYnKi SpRzĘgŁa PoLiNi CzArNe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 9:50 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
tak mam pełny bak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 9:55 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
a mam jeszcze jedno pytanko w moim skuterze są wszystkie seryjne części tylko parę blokad zdjętych więc jak dobrze wyregulować gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2009, 17:41
Posty: 133
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
a wiec tak, dobrze jezeli masz obrotomierz. skuter powinien dynamicznie wchodzic na obroty jak i odpowiednio z nich schodzic, musisz obserwowac kolor swiecy - to ona powie CI o skladzie mieszanki czy jest ona za uboga czyli za malo powietrza - wtedy wykrecasz srubke w gazniku , a jezeli mieszanka jest zabogata czyli za duzo powietrza to wkrecasz srubke : )
najlepiej jest robic to co pol obrotu srubki : ) po kazdym przekreceniu skuter powinien zostac wprowadzony na maxymalne obroty :wink:
REGULACJI DOKONUJEMY NA ROZGRZANYM SILNIKU :mrgreen:
mam nadzieje ze przyblizylem Ci pojecie regulacji gaznika




_________________

KyMcO s9 LC 50ccm
- TeCnIgAs NeXt R
- MaLoSsi mUlTiVaR
- RoLkI PoLiNi 6.3 g
- CeNtRaLnA bIałA mAlOsSi
- SpRĘżYnKi SpRzĘgŁa PoLiNi CzArNe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:05 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
moja świeca ma kolor ciemno brązowy i jest lekko przylana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:06 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
a ta śrubka po środku gaźnika jest od powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2009, 17:41
Posty: 133
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
swieca powinna miec kolor kawy z mlekiem (czyli taki sraczkowaty troche xDD)
sadzac po tym ze swieca zalana tzn. ze ma za malo powietrza - wykrecaj srubke co pol obrotu az do uzyskania odpowiedniego efektu. PAMIETAJ NA ROZGRZANYM SILNIKU. :wink:




_________________

KyMcO s9 LC 50ccm
- TeCnIgAs NeXt R
- MaLoSsi mUlTiVaR
- RoLkI PoLiNi 6.3 g
- CeNtRaLnA bIałA mAlOsSi
- SpRĘżYnKi SpRzĘgŁa PoLiNi CzArNe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:08 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
BARTEK007 pisze:
musisz obserwowac kolor swiecy - to ona powie CI o skladzie mieszanki czy jest ona za uboga czyli za malo powietrza
To nowa teoria "!!" :shock: Możesz to rozwinąć :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 10:14 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:09 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
sorry za takie pytania ale jeszcze jestem zielony w tych sprawach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:11 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
gdy będę odkręcał tą śrubkę to będę zwiękaszał ilość powietrza w mieszancę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2009, 17:41
Posty: 133
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
jak Mycen nowa teoria ? xDD tak damian5d5 bedziesz zwiekaszal ilosc powietrza w mieszance. Tylko nie pomyl srubek bo jedna jest od wolnych obrotow :wink:




_________________

KyMcO s9 LC 50ccm
- TeCnIgAs NeXt R
- MaLoSsi mUlTiVaR
- RoLkI PoLiNi 6.3 g
- CeNtRaLnA bIałA mAlOsSi
- SpRĘżYnKi SpRzĘgŁa PoLiNi CzArNe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:14 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
wiem już ustawiałem troszkę te obroty:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:16 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
Dzięki pobrubuję troszkę i odpowiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:23 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Setki razy pisałem,i nie tylko ja że powietrze dostarczane przez gaźnik jest wartością stałą.Reguluje sie tylko benzynę.
BARTEK007 pisze:
wykrecaj srubke co pol obrotu az do uzyskania odpowiedniego efektu.
To jest OK.Co będzie jak kolega kierując się Twoja poradą odnośnie regulacji śruba powietrza zechce go zmniejszyć :?: Przykręci paliwo zamiast powietrza i na wskutek ubogiej mieszanki zatrze silnik "!!" Co wtedy jemu doradzisz :?: Nowy cylinder -proste.Kiedy zaczniecie czytać artykuły dotyczące regulacji :?: :(
damian5d5 pisze:
gdy będę odkręcał tą śrubkę to będę zwiękaszał ilość powietrza w mieszancę?
To jest najprostszy przykład,tyle że tłumaczy go
damian5d5 pisze:
jeszcze jestem zielony w tych sprawach




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 11:08 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
możliwe że silnik może się zatrzeć przez nieodpowiednią mieszankę? nie mogę wyregulować ten gaźnik poczekam aż mój brat przyjedzie do domu i razem sprubujemy coś zrobić.;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 11:29 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
damian5d5 pisze:
silnik może się zatrzeć przez nieodpowiednią mieszankę?
Jak bedzie za bogata za wiele sie nie stanie.Przy ubogiej brak jest odpowiedniego smarowania.Paradoksem jest to ze na ubogiej silnik lepiej reaguje na gaz i wydaje się przy takiej regulacji ze wszystko jest jak najbardziej OK.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 12:17 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 8:38
Posty: 12
Lokalizacja: miechów
Pojazd:
u mnie jest za dużo paliwa chyba filtr powietrza się zatkał albo coś takiego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy