Dzisiaj jest 30 maja 2025, 12:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2012, 11:55 
*

Rejestracja: 18 lut 2012, 11:45
Posty: 6
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
Witam mam w moim skuterze mały problem z obrotami. Otóż skuter seryjnie nie kręcił max obrotów, po zdjęciu blokad przeze mnie było to samo, postanowiłem zainwestować i kupić cyl 80ccm, ale że nie miałem doświadczenia pojechałem do mechanika aby mi go zrobił. On też założył cyl dał nowy tłok, nowe pierścienie, wymienił mi rolki, pasek, zdjął blokady :) Kazał docierać , no więc docierałem go te 800km , wymieniałem olej i ok. Kiedy po docieraniu chcę troszkę szybciej pojeździć- nie da się bo ... nie wchodzi na max obroty :/ Pojechałem ponownie, stwierdził że gaźnik nie był dobrze wyregulowany ( miał przerwę w przyspieszeniu, dodam). Po wyregulowaniu gaźnika, a potem zaworów, było lepiej ale dosłownie przez 10-15km... Obecnie zakład mechanika jest nieczynny z powodu przebudowy czegoś tam(byłem u gościa prywatnie to nie pomógł bo wymaga rozebrania, zobaczenia... pytałem czy może wina rozrządu- stwierdził że rozrząd w dobrym stanie i jeszcze można na nim jeździć) wiele mi to nie dało. Więc muszę liczyć na siebie :/ Tylko nie wiem co zrobić, brak już pomysłów. Szukałem blokad na wariatorze ( nie ma żadnej), na gaźniku kumpel mówi że na bank nie mam ( wszystkie zdjęte). Ogólnie już nie mam pomysłów co nie tak :( Iskra jest, odpala ładnie, wymieniłem dysze na większą i niewiele pomogło :( Jeżeli ktoś może podpowiedzieć- byłbym wdzięczny :)

Skuter to Arkus Romet Router xs50/80 , 4t , 139QMB, 4200km przebiegu, raz zaliczył glebe , ale nie widziałem żeby coś było po tym nie tak

Z góry dziękuje za pomoc :)


Ostatnio zmieniony 18 lut 2012, 11:57 przez Przemo12, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 12:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Przemo12, moduł może. Kolega u siebie zmienił i pomogło. Kupił jakiś najtańszy za 30zł




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 12:12 
*

Rejestracja: 18 lut 2012, 11:45
Posty: 6
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
pipin15, zapomniałem dodać, kupiłem u takiego gościa, typowy tuningowany moduł za 35zł, pomarańczowy zwykły :) Też myślałem że pomoże, ale nie pomogło nic :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 14:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Przemo12, no mi tylko regulacja gaźnika przychodzi do głowy lub czyszczenie filtra powietrza.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 14:33 
*

Rejestracja: 18 lut 2012, 11:45
Posty: 6
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
pipin15, filtr czysty ;/ gaźnik regulowałem milion razy, i z wymianą dyszy z regulacją iglicy też się bawiłem. Nic nie pomogło ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 16:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Przemo12, hmm ;/ moze lewe powietrze łapie gdzieś




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 17:24 
*

Rejestracja: 18 lut 2012, 11:45
Posty: 6
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
pipin15, zatykałem wlot, aby to sprawdzić i gaśnie tak jak powinien :/ Uszczelki wszystkie sprawdzalem. Gdzieś leży szkopuł,ale nie wiem gdzie ;/ A może to być wina zbyt wąskiego króćca? Mój ma przepustowość 15mm :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Króćca nie bardziej za długiego paska lub zbyt miekkiej centralki ;)




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Przemo12, ja nie wiem :D ale jutro zapytam kolegi co ma 4T i może coś konkretnego mi powie.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 22:16 
*

Rejestracja: 18 lut 2012, 11:45
Posty: 6
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
Zaran., centralkę chyba wymienię właśnie :) Jeżeli ktoś ma pomysły niech podaje, chociaż bd wiedział co można sprawdzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 1:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Witam.

Przemo12 pisze:
było lepiej ale dosłownie przez 10-15km...

Lepiej czyli jak ?

Napisz jak teraz przyspiesza (szczegółowo) i ile wynosi vmax na prostej.

Daj go na nóżke centralną, podnies aby tylne koło było w górze i daj pełen gaz, zobacz czy osiąga dużo wyższe obroty niż podczas jazdy.

W ten sposób bedziesz wiedział czy silnik czy układ przeniesienia napędu ma winę.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 0:19 
*

Rejestracja: 18 lut 2012, 11:45
Posty: 6
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
Lepiej w sensie był zywszy na gaz, może tylko mialem takie wrazenie. Ogólnie na starcie ciężko się zbiera, kiedy jade sam po odkreceniu manetki lekko się rozpedza, przy 20km/h przez chwilę się dlawi , dopiero jak poruszam manetka wchodzi na obroty i się rozpedza do 60km/h, czasami nawet do 70, a jest dzień że leci max 55. Co do obrotow- na nóżkach jak i w jezdzie obroty są porównywalne. Czyli 7tys. oczywiście wiadomo że jak stoi na nozkach to pewnie po lekkim kacie może wszedlby nawet na 8tys, ale nie sprawdzam, szkoda silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 2:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jesli jest mułowaty to sróbuj twardszą centralkę i/lub lżejsze rolki.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 8:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
To nie jest wina żądnych sprężynek albo sprężyn, na początek zacząłbym od dobrego wyczyszczenia gaźnika i filtra skoro się dławi. Czyli gaźnik nie jest dobrze wyregulowany skoro skuter się dławi i nie chce jeździć. Po wyczyszczeniu zacząłbym regulować gaźnik i sprawdzał jak chodzi. Kiedyś miałem podobnie w swojej Sr'ce, napęd miałem dobrze wyregulowany a gaźnik nie i jeździł tak samo, że jadę z prędkością 30km/h i musiałem poruszać manetką. Wtedy zaczął coś tam przyśpieszać i rozpędzał się do 60 km/h. Więc wyregulowałem gaźnik i problem zginął i skuter zaczął normalnie jeździć :D


Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 8:50 przez MasterSSP, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy