Dzisiaj jest 05 sie 2025, 14:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2012, 9:47 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Witam . Mam taki problem że gdy wsuwam tłok od dołu to idzie gładko i z odpowiednim luzem aż do połowy kanału wydechowego potem staje i żeby go przepchnąć trzeba mocno pchnąć . Widać że góra tłoka jest dobrze spasowana bo jest odpowiedni luz montażowy i można nim delikatnie ruszać od góry ale bardzo mocno trzyma dół tłoka . To jest tak jak bym miał założone pierścienie a nie mam . I pytanie co jest złe tłok czy cylinder źle odlany ? Zdaje mi się że tłok bo od początku są z nim problemy . Przypominam że to się tak dzieje od połowy kanału wydechowego w górę bo tak to dobrze chodzi , luźno a dalej bardzo ciężko


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 11:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Możesz podać co to za tłok ,cylinder lub czy cylinder jest po szlifie?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 12:30 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
china power !! WM:) tak naprawdę jak go założyłem odpaliłem słabo chodził okazały się pierścienie a potem rozłożyłem i sb tak wziąłem żeby przymierzyć i okazuje się loll nie pasuje :O ale teraz zamawiam nowy tłok i nie wiem czy mam brać nowy tłok czy coś cylkiem i rb szlif i większy tłok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 12:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
mate96usz, Może zrób szlif i nowy tłok bo nie wiadomo co jest niezgodne.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 12:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 15:45
Posty: 192
Lokalizacja: Brzeziny/Łódź
Pojazd:
w china to samo miałem, i darowałem sobie ten cylek i dosłownie nie zrobilem 4 km na nim. Więc wątpie żeby coś Ci się z nim opłacało robić jak szlif ok 40zl + tłok 100zł a cylek chinski kosztuje 120zł :wink:




_________________

Daelim S-five: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236909

-Malosssi Sport 70ccm
-Malossi Multivar
-Hebo N
-Odblokowany moduł
-Rolki 5.5g
-Srężyna Czerwona Hebo
-Sprężynki niebieskie HEBO
-Filtr HEBO
-Tecnigas Next-R
-Polini Speed-Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 14:08 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
z komentarzami china gów** dziekuje nie wywale go , wiem że beznadziejne są tłoki i tochyba jego wina bo jk kupiłem to bylo dobrze troche pochodIł i nie wem sry pisze z tel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 14:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 15:45
Posty: 192
Lokalizacja: Brzeziny/Łódź
Pojazd:
Może poprostu tłok ci spuchł ?




_________________

Daelim S-five: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236909

-Malosssi Sport 70ccm
-Malossi Multivar
-Hebo N
-Odblokowany moduł
-Rolki 5.5g
-Srężyna Czerwona Hebo
-Sprężynki niebieskie HEBO
-Filtr HEBO
-Tecnigas Next-R
-Polini Speed-Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 18:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
mate96usz,
Na twoim miejscu kupił bym zatarty cylinder typu malossi lub stage6,kupił nowy tłok Vertex i do szlifu i w tedy masz pewność że przejedziesz wiele kilometrów :wink:


Ostatnio zmieniony 18 lut 2012, 19:59 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 20:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Kolego, sprawdz czy kanaly nie zatrzymuja tloka, czy nie jest porysowany... Daj fotki cylka i tloka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 21:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Jak zrobi szlifa ,da nowy tłok meteora i na dobrym oleju będzie docierał będzie wszystko ok.PS do takiego cylindra nie opłaca się kupowania tłoków marki Vertex , Asso.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 21:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
wojak pisze:
owy tłok meteora
wojak pisze:
nie opłaca się kupowania tłoków marki Vertex
Roznica 10 zl to dla ciebie roznica ? Lepiej dolozyc juz te pare groszy ... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 13:06 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Ok dziś może dam . Tylko właśnie jest taki problem że to łapie dół tłoka a nie górę góra dobrze siedzi i dlatego zakładam że to tłok . Wiem że dół zawsze jest trochę większy ale chyba nie aż tyle .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 13:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
A Jak to wygląda z założonymi piersionkami? Blokuje się w tym samym miejscu? Jeśli tak to weź tego tłoka i wyszlifuj go papierem ściernym na samym dole.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 15:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
Roznica 10 zl to dla ciebie roznica ? Lepiej dolozyc juz te pare groszy ... :)
Różnica cenowa jest o wiele większa niż piszesz gdyby to miał być drogi cylinder może i wartało by wtedy kupić coś na prawdę dobrego ale do chiny to meteor jest już super.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 18:49 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
on bez pierścieni się zacina w pewnym momencie nie z pierścieniami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
jeśli po założeniu pierścieni tłok dojdzie do tego samego momentu co bez to weź go poprostu zeszlifuj od dołu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 20:25 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=OVg3Lt63 ... e=youtu.be to jest filmik o tym jak widać na początku chodzi gładko a potem trzeba użyć dużo siły




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
Widać na tłoku miejsce w którym ociera się z cylkiem? tz. czy są jakieś obtarcia albo cóś takiego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 20:38 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Nie no są u dołu rysy obtarcia bo tam jest właśnie się zacina .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
chyba tylko szlif cię ratuje, ale niech wypowie się ktoś jeszcze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy