Dzisiaj jest 05 sie 2025, 10:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 20:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
mate96usz Daj zdjecia, bo nikt gdybac nie bedzie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
Nad czym tu gdybać? poprostu gładź cylindra jest nie równa, jeśli tłok był by nie równy to po całej długości cylindra chodził by ciężko...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 21:07 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
maciek805, masz film ,Wrogu, no chyba jest też takie wyjście żę tłok u dołu jest za szeroki , bo jak wkładam tłok tą górną stroną czyli od denka i wkładam to w cylinder od dołu czy też od gór t się zawsze w połowie zatrzymuje czy ten tłok od połowy jest raczej za gruby ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 21:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
Dobrze kminisz, tłok u dołu na pewno jest za szeroki, ale jeśli zatrzymuje się on tylko w jednym momencie i nie liczy się to którą stroną go wrzucasz oznacza to że gładź cylindra również jest nie równa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 21:41 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=qjCd41uY ... e=youtu.be macie jeszcze jeden film z moją gadką , górna część z każdej strony pasuje tylko dolna nie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 21:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Nozki tloka zawsze sa minimalnie szerze niz pozostala czesc tloka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 22:12 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Jak teraz jeszcze patrze to dolna część cylindra ma 46,95 a dolna część tłoka 47.10 47.05 coś koło tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 10:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Do szlifu, w przeciwnym razie postawisz go ewentualnie na półkę :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 11:53 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
ale wytlumac czemu niby to tlcylek a nie tlok ? jk wszystko wskazuje na tlok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 14:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
pomyśl troszku bo właśnie wszytko wskazuje na to że gładź cylka jest nie równa... To jest logiczne :idea:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 15:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Na jednej nóżce tłoka widać wgłębienie. Pewnie w tym miejscu płaszcz tłoka jest nierówny i dlatego się blokuje.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 16:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
a nie sądzisz że gdyby gładź cylindra była taka jaka powinna być, czyli idealnie prosta, to tłok nie blokował by się w żadnym miejscu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 16:39 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
mi to wyglada na tłok na dolnej jego czesci moze ci spadł albo wada fabryczna
skrec inny tłok i zobacz jak włazi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 16:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
mate96usz, Nagraj jeszcze jeden filmik na którym zademonstrujesz nam jak sprawa wygląda gdy wkładasz tłoka od góry cylindra obiema stronami. Myślę że wtedy wszystko będzie już jasne, bo ja dalej twierdzę że to jest wada cylindra - w sumie to chyba jako jedyny, dlatego możesz uznać że nie jest tak jak mi się wydaje.


Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 16:46 przez Wrogu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:20 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=d_JiMipg ... e=youtu.be oto film i mówcie jak jest :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tłok jest stożkowaty i drugą stroną zawsze będzie wchodzić ciaśniej ale w tym przypadku jest ewidentnie za ciasno. Skoro zostają spore ślady na tłoku od samego wpychania to ja bym tego nie składał jeszcze.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:33 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
No właśnie jtr mam zamawiać tłok ale nie wiem czy to jego wina czekam na rady .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
Ta, to wina tłoka, teraz już jestem pewny, ja na twoim miejscu zeszlifował bym go od dołu papierem ściernym, poskładał i jeździł, ale rób jak chcesz :P

EDIT: Podobasz mi się :twisted: Twój sexy głos mnie podnieca, tylko dla niego filmik obejrzałem 10x a to że tłok jest źle odlany zobaczyłem przy okazji. :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 22:52 przez Wrogu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 23:02 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
tez to mam że oglądam 10 razy żeby posłuchać swojego głosu :D tak na serio to kupie nowy bo tam jeszcse rowki na tłok są lipne i kupa pierścienie lipne kupie niwy hue wiedziałem że bd pompa z mojego głosu ale mikrofon strasznie mi go zmienia i mnie dnerwuje bo jest głupu :/ :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 15:51 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
a gdzie kopi tłok ?dzwoniłem pytałem po sklepach nei ma do morini jak są to 47,6 48 47,25 a ja chce 47,00...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy