Dzisiaj jest 12 lut 2025, 12:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2012, 21:01 
*

Rejestracja: 02 sie 2011, 13:58
Posty: 118
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pojazd:
witam. jak w temacie mam zrobione 10 tys. kilometrów skuterem kymco s9.
skuter w pelni sprawny, ciekawy jestem czy cos jest do wymiany??
mam tylko wydech next-r, napęd: rolki 5,5g. sprezyna centralna +60% hebo, spręzynki czerwone hebo (dzis zalozone), pasek od nowosci seria, wariator i sprzeglo takze seria.
Skuter kiedys szybciej jechal jakies licznikowe 100-105 km/h, teraz jedzie 90 licznikowe i modul odcina. Jak przyspiesza ciagnie tak 8300obr/min do 75.
Prosze o rady :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:12 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
pasek sie powinno wymienic co 8tys , swiece to tym bardziej, lezysz na sianie to wymien caly naped ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
zmień:
-rolki
-pasek
-świece
-olej w przekładni
-filtr paliwa

i gdzieś czytałem że co 10k km zaleca się wymianę tłoka z pierścieniami :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:21 
*

Rejestracja: 02 sie 2011, 13:58
Posty: 118
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pojazd:
swiece mam juz trzecia zalozoną, obecnie mam nową.
to ze pasek mam do wymiany? co mi to da? o co Ci chodzi z tym ''calym napedem''?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
kamiś pisze:
to ze pasek mam do wymiany? co mi to da?


pasek traci szerokość pod wpływem tarcia, na logikę mniejsza szerokość---> mniejszy v-max

kamiś pisze:
o co Ci chodzi z tym ''calym napedem''?


kolega pewnie miał na myśli wariator, przeciwtalerz, sprzęgło i dzwon ale nie jest to koniecznie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:27 
*

Rejestracja: 02 sie 2011, 13:58
Posty: 118
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pojazd:
czyli mam do wymiany filtr paliwa i pasek. reszta wymieniona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
kamiś pisze:
a jakas inna regulacja napedu zeby optymalnie go wykorzystac?;p


kamiś pisze:
Jak przyspiesza ciagnie tak 8300obr/min


idealną regulacje masz pod next-r, nic nie kombinuj bo to nic nie da, możesz tylko pogorszyć :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:47 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Wymiana paska Cie zaskoczy , ja po wymianie przy seri przy przebiegu 14tys zauwazylem spora roznice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 23:12 
*

Rejestracja: 02 sie 2011, 13:58
Posty: 118
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pojazd:
moze ktos polecic mi sprawdzone paski??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 23:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Oryginalny Kymco lub Dayco




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 23:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
LukS9 pisze:
Oryginalny Kymco lub Dayco


jest jeszcze malossi kevlar i naraku :D

a oryginalny kymco to jest Bando :wink:


Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 23:35 przez Kymco17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 7:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Kymco17 pisze:
jest jeszcze malossi kevlar i naraku

:roll: ty jak tak wymieniasz palete pasków do Kymco to wypisuj wszystkie moze co? :roll:

kamiś pisze:
moze ktos polecic mi sprawdzone paski??

Czytać ze zrozumieniem potrafisz czy zajmujesz sie nabijaniem postów? :/




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 12:58 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Lepiej niech kupi dayco , mam i polecam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 15:50 
*

Rejestracja: 02 sie 2011, 13:58
Posty: 118
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pojazd:
czy pasek ma wpływ na obroty przy przyspieszaniu? tzn czy obroty w trakcie przyspieszania zmniejsza sie czy zwiększą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 15:52 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
beda rowne , i zwieksza sie , lepszy stary i v-max , a co myslales ,ze po wymianie bedzie gorzej?
;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 16:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:18
Posty: 112
Lokalizacja: ŻUKOWO okolice
Pojazd:
kamiś, powinien szybciej wchodzić na górne obroty czyli przyśpiecha wzrośnie :) twój stary pasek z pewnością jest zjechany po bokach i skuter wolniej wbija się na obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 18:04 
*

Rejestracja: 02 sie 2011, 13:58
Posty: 118
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pojazd:
no wiec juz wszystko jasne, dziękuje wam ;)
prosilbym jeszcze o wyslanie linka z tym paskiem najlepiej z allegro... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 18:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
DAYCO

NARAKU

:wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 18:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Człowieku to jest KYMCO. KYMCO jest jak Haski - jak nie przejedzie 30 tyś bez remontu to się męczy! Tzn. wymieniasz części eksploatacyjne takie jak właśnie pasek czy rolki. tak to śmigasz.

Zx robią w pizzeriach na serii 30 tyś bez remontu. A wiadomo jak jest w pizzerii. Nie twój skuter to dostawcy katują. Wiem z doświadczenia. Do motorlandu przyjeżdżały (jak pracowałem dorywczo w wakacje) zx do remontu. Wymienialiśmy paski, rolki, sprzęgła, dzwony, wkłady filtra, filtry paliwa i kraniki. Do tego komplet łożysk i uszczelniaczy i szlif cyla + tłoki Meteora i śmigało dalej. Z optyką było gorzej :P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 16:57 
*

Rejestracja: 02 sie 2011, 13:58
Posty: 118
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pojazd:
kupuje pasek dayco. kewlar czy zwykły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy