Dzisiaj jest 13 lut 2025, 15:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 19:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Udajesz tylko?
Nie trudno się domyślić, że to nie było pytanie do Ciebie.
Gdy zaproponowałem zwiększenie skoku tłoka, przy okazji zmiany korby to stwierdziłeś, że zmiana korby nie zwiększy skoku tłoka.
W takim razie pytam jak na tej samej korbie zwiększyć ten skok, zakładając że otwór na czop korby trzeba powiększyć?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 19:22 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Skok zależy od wału, zmiana korby na dłuższą zmniejszy pojemność tylko.

Żeby zmienić skok trzeba korbowód osadzić dalej od środka wału, a tak masz tylko dłuższy korbowód z tym samym skokiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 19:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Sensejj, i tu się zgodzę. korba nie ma nic do skoku, bo jeśli ją wydłużymy to GMP będzie wyżej o tyle samo co DMP więc to bezsens.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:09 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Ale możemy się mylić, niech autor Postu się też wypowie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 21:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Booyaka, chciałbym się z Tobą zgdzić ale niestety oni mają racje :wink: Trzeba by przesunąć wyżej środek czopu na wale aby zmienić skok na większy :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Trzeba by przesunąć wyżej środek czopu na wale aby zmienić skok na większy :)


mówiąc jakoś po ludzku trzeba zastosować wał o większym wykorbieniu




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 21:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Zmienić promień jego wykorbienia :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
A gdzie ja napisałem, że dłuższa korba zmienia skok? Niejednokrotnie tłumaczyłem, że tak nie jest, możliwe nawet, że ktoś z Was ode mnie się tego dowiedział bo krążył taki mit na forum.
Nie zrozumieliście mnie. Jak już rozbierać wał i kombinować z inną korbą, to można by przesunąć właśnie otwór w wale, tzn zwiększając go możemy nieco przenieść środek. Plusy takiego zabiegu akurat przy zmianie korby to, że i tak rozpoławiamy wał i dajemy do zakładu, dodatkowo będziemy mogli uzyskać lepszą powierzchnię pod dolny czop.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 22:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Wybacz :) trochę niejednoznacznie napisałeś i widocznie się nie zrozumieliśmy :) Ja nie chce zmniejszać kwadratury, a poa tym nie mam miejsca w wale na bezpieczne przesunięcie większego czopu :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 17:20 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Booyaka, Mówiesz o mnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 17:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Booyaka, chciałbym się z Tobą zgdzić ale niestety oni mają racje :wink: Trzeba by przesunąć wyżej środek czopu na wale aby zmienić skok na większy :)

O tym cały czas mówię :) Chociaż jeden mnie rozumie <3




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy