Dzisiaj jest 20 lip 2025, 22:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2012, 17:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Witam, mam taki problem. Zauważyłem że od pewnego czasu cieknie kropelkami płyn chłodniczy. Uszczelki w dobrym stanie. Czego może być to przyczyna ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 17:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
do dupy uszczelka :)

daj tak silikon i na to uszczelke i zakrecaj ;)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 17:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 0:10
Posty: 317
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Jeżeli masz w skuterze odłączony obieg od podgrzewania mieszanki w gaźniku to nad głowicą masz taki zagięty wężyk przyciśnięty dwoma opaskami jeżeli lekko puściły będzie rozszczelnienie i będzie leciał. Miałem to samo pomogła wymiana wężyka i kupno nowych opasek. Koszt 5 zeta xDDDDDDD




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Jamato95, wgl nie mam teog obiegu nad głowicą.

To cieknie jakby ze szpilek.




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 17:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
mikoxdxdxd, No to uszczelka do wymiany tak jak pisał Pyle,




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 17:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
100% ? oby dwie uszczele ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini


Ostatnio zmieniony 24 lut 2012, 17:56 przez mikoxdxdxd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 18:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no jak sie robi to obydwie, ale ja nie mam sklepu takiego w ktorym bym kupil te uszczelki i zal mi troche 25zl na 2 uszczelki wiec kupuje silikon taki pozadny za 5zl 360stopni, daje mase silikonową w te wejscia gdzie siedzi uszczelka i na to uszczelka czekasz z 5min zeby deczko stwardniało i zakrecasz masz az 2 uszczelki, jak zakrecisz poczekaj z 2godzin i wlej plyn.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 19:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Pyle, mam taki silikon ;) zobaczę jak nie kupię nowych uszczelek to dam tak jak mówisz :D




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 22:02 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Sposob pyle. Tez tak robiłem miałem przeciek (przykład z stage6 sport pro 70ccm) tylko mi kapało normalnie kropla co 3 sekundy. Uszczelniki były nowe.
Rozebrałem głowice spowrotem wyjełem uszczelki i w rowki dajesz tego po całosci nastepnie czubkiem nozuka przejedziesz (robisz to po to zeby rowki nie były całe zapełnione) wystarczy ze zapełnisz je z 0,3mm aby tyle było. czekasz z 3-5min wkładasz uszczelki i zakrecasz.

Smigam tak od wakacji i wszystko jest ok. Czasami temperatura wskakiwała na max przy katowaniu w miejscu i tak dalej trzyma bez problemu.

Nie kupuj nowych uszczelek wkładaj stare i z silikonem




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 22:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2011, 14:13
Posty: 28
Lokalizacja: Minostowice
Pojazd:
Ja niedawno robiłem remont w moim skuterze i wg z samego sylikonu zrobiłem taką grubą uszczelkę i jest git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Jutro będę działał. Narazie dzięki za pomoc :D




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 23:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Tylko jak zdejmujesz głowice to za każdym razem powinno dac sie nową uszczelke zarówno pod komore spalania jak i ta na obieg. Wydasz 20zł ale bedzie zrobione dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 23:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
seba7011, jeszcze zależy po jakim czasie zdejmuje głowicę ;)




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 14:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
mikoxdxdxd, tylko że raz docisnięta uszczelka juz nigdy nie wróci do stanu z przed włozenia;p Po jakimś czasie dochodzi tez cisnienie i nadaje sie do wyrzycenia;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 17:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
seba7011, dokladnie dlatego robimy taki przymus silikonem :D na tą uszczelke i na drugą :)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 18:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Pyle, Ale pod czesci pracujące w wysokim cisnieniu nigdy nie daje sie silkonu. Słyszałes żeby ktos dawał pod miske olejowa silikon?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 20:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
tak :lol:




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy