Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cpi sm problem
Post: 25 lut 2012, 0:10 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
Siemaaa ; )

W wakacje kupiłem Cpi Sm full seria. Jego v-max ( w granicach licznikowych 80) stał się nie wystrczający :P Kupiłem tłumik Hebo New performer. Założyłem na dniach i dzisiaj robiłem test bo już śniegu nie ma ;D i tutaj zaskoczenie bo v-max praktycznie taki sam. Start może trochę lepszy.

i tutaj pojawia się pytanie co może być tego przyczyną ?
test był robiony na niewyregulowanym gaźniku pod ten tłumik.
na gaźniku nie ma blokady, moduł raczej też odpada bo kręci do ponad 12 tys., w filtrze powietrza raczej też nie ma.

Moje podejrzenia padają na przełożenia. Są założone seryjne 12/62. Myślicie że to może być tego wina ? Jakie powinienem założyć optymalne żeby v-max był ok. ale zbierał się też nieźle ?

Co o tym myślicie ? Jaka może być przyczyna ?


Pomocy. :mrgreen:

[ Komentarz dodany przez: faciu3: Sob 25 Lut, 2012 13:55 ]
Temat w niewłaściwym dziale.
Przenoszę...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 9:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2011, 16:48
Posty: 97
Pojazd:
mikoxdxdxd to jest SuperMoto czyli biegowka co do tego to wyreguluj gazior u mnie w keeway'u bez regulacji zbieral sie lepiej i v-max o 10km/h co do przelozen nie wiem ile wazy to cpi sm ale chyba tak 90-80kg moj keeway wazy ponad 110 jeszcze kierowac ale na przelozeniu 13/55 zbiera sie niezle i v-max poza 80 moze z 90 licznikowe oczywiscie




_________________

Aprilia rs 125 tuono
http://www.youtube.com/watch?v=5V3z_krwydA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 9:34 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
mikoxdxdxd, to nie jest skuter :mrgreen:

xIRONx, gaźnik wyreguluje. O to się nie martwię. Ale tak na mój rozum to już powinna być poprawa osiągów i dlatego moje podejrzenia kieruję na przełożenia. Tył ma 62 zęby czyli dużo i to może go tak blokować (chyba) i dlatego założyłem tego posta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 9:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2011, 16:48
Posty: 97
Pojazd:
na przelozeniach nie powinno Ci blokac jak masz teraz tyl 62 to powinien miec na przyspieszenie chyba ze skrzynie biego masz inna ale po zmianie wydechy powinna byc odrazy poprawa zmien tylna zembatke i zobacz czy straci duzo na mocy i czy ma lepsze przyspieszenie jak jezszisz na wydechy sport to jezdzij miendzy 7,5k-10k wtedy ciagnie




_________________

Aprilia rs 125 tuono
http://www.youtube.com/watch?v=5V3z_krwydA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 15:09 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
no wiem że jest na przyspieszenie i nie wiem czy nie jest za dużo zębów właśnie i dlatego pytam. Nie mam innej na zmianę dlatego chciałem się dowiedzieć dokładnie żeby nie wyrzucać kasy w błoto :?
Kręcę go nawet wyzej także o to się nie martw :mrgreen: Nie o to chodzi. Czuć kiedy łapie rezo.



Wypowie się ktoś jeszcze ? :)
Jakie macie zębatki w swoich am6 alub derbi ? Najlepiej przy full serii i sportowym tłumiku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 15:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
xIRONx, Pieprzysz glupoty, az glowa boli i do tego ta ortografia :roll:

grzesiek-dna, Wyreguluj gaznik i sprawdz jaka masz dysze.

grzesiek-dna pisze:
akie macie zębatki w swoich am6 alub derbi ? Najlepiej przy full serii i sportowym tłumiku ?
Ja obecnie mam 12/52, albo 11/52 (nie pamietam jaka dawalem ostatnio do przodu), vmax 85km/h na sportowym wydechu.

grzesiek-dna pisze:
Jakie powinienem założyć optymalne żeby v-max był ok. ale zbierał się też nieźle ?
13/52, 13/48, 12/58, nie mam pojecia jakie bys wolal :lol: Albo po prostu z tylu daj tylko mniejsza - 48, czy cos podobnego :)
ps. Liczniki w tych cpi sm konkretnie klamia - sprawdzalem :lol:




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.


Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 15:22 przez marianeq997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 15:28 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
marianeq997, Ok dzięki za konkretne informacje :mrgreen:
A co do licznika to możesz mieć rację ; ))

Co myślicie że może go jeszcze blokować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 15:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
grzesiek-dna pisze:
Co myślicie że może go jeszcze blokować ?
Opisz bardziej, jak to jest z tym vmaxem. Brakuje mu jakby paliwa, czy wlacza sie jakby jakas blokada czy jak? Okresl sie dokladniej :D
Ja np. mialem ze dojezdzalem do rownych 75 km/h i nagle jakby zaplon odcinalo (tak to wygladalo) nie dalo sie gazu dac (a raczej w ogole nie reagowal na gaz), potem zszedl na 70 km/h i znowu normalnie jechal do 75km/h - po remoncie juz tego nie ma :P




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.


Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 15:49 przez marianeq997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 17:35 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
Problem wygląda mniej więcej tak:
(sorry bardzo za jakość ale może coś zobaczycie)


http://www.youtube.com/watch?v=qUEdKtzL ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 18:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Przełożenia , widać szybko sie biegi kończą. Zmien z Tyłu zębatke na 48 albo 53 zęby :wink:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 20:47 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
Drifter16, Też tak myslałem i utwierdziłeś mnie ; D
Dzięki za odp :mrgreen:
Trzeba zamawiać zębatki :P

Ale jeśli ktoś myśli że może być jeszcze jakaś przyczyna to piszcie.


A tak przy okazji zapytam jeśli teraz mam 12/62 i założe np. 12/53 to myślicie że łańcuch trzeba będzie skracać ? :? Pewnie to zależy od długości ale zapytać warto :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 21:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Tak , będziesz musiał skrócić , ale to żaden problem . : )

Jak nie umiesz , to w goole poszukaj , jak skracac łancuch . : )

Pozdrawiam.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 21:57 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 22:27 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
Drifter16, Ok dzięki bardzo za pomoc ziomek :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2012, 22:42 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
Sory za ppp

Odkopuje delikatnie :)


Mam jeszcze jedno pytanie:
Czy np. zębatka od innego moto np. senda, dt ( o takim samym rozstawie śrub) może róznić się szerokością ? Czy mi się coś poprostu ubzdurało ? :ups: :P
Będzie pasować od innego modelu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2012, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dziura w środku może być inna.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2012, 22:50 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
Konrad324, ale chodzi Ci o łańcuch czy o zębatkę ? Bo rozstaw śrub to sobie pomierzę czy taki sam tylko chodzi mi o szerokość. Jeśli one się tym wgl. różnią :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2012, 22:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Konrad324 pisze:
Dziura w środku może być inna.


Chodziło mu o dziure w środku.

Przykład :

Obrazek Np taka.

Obrazek Albo taka , rozumiesz ?

Musisz dobrze poszukac , bo niektóre sa szersze , a jak będzie za szeroka to łąncuch nie wejdzie . : )

Pozdrawiam.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 27 lut 2012, 22:59 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2012, 23:23 
*

Rejestracja: 17 lip 2009, 20:19
Posty: 94
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: e46 coupe
No to wiem :D
Odrazu widzać przecież różnice :mrgreen:

Chodzi mi tylko o szerokość. Ale rozumiem już, że jest różnica :wink:



Dzięki chłopaki :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 15:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja był bym zdania że albo te zębatki albo juz kompresja słaba

wyraźnie słychać że na 5,6 ma juz cięzko wejść w rezo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
seb94 pisze:
albo juz kompresja słaba

wyraźnie słychać że na 5,6 ma juz cięzko wejść w rezo
x2
Przeciez przy zmianie wydechu i takby powinien dostac pare km/h wiecej, niezaleznie od zebatek? Jak sie myle to mnie poprawcie, i sprostujcie :lol:




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy