Dzisiaj jest 26 lis 2024, 14:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 8:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
maciek805, jeżeli chodzi ci o plastik przed kolana np. to nie można bo zmatujesz go i taki zostanie

Zwol4, to złe masz rozumowanie xd




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 11:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Zwol4, Przecież napisałem wyżej że tego się nie poleruje, nie ze względu na to jak ty napisałeś że "zostanie pasta w rowkach" pastę przecież można zmyć z zakamarków, tych plastików się nie poleruje bo po przejechaniu papierem one się zmatowią i nie powrócą do poprzedniego stanu.




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 13:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
PrzemekSSP, fajny poradnik :) i dobrze wszystko opisane na +




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 13:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Z niecierpliwoscia czekamy na twoje dalsze poradniki, bo super je robisz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 14:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Fajny poradnik, ale trochę się pogubiłem;p To tak, co będzie potrzebne do wypolerowania metalicku ? i w jakiej kolejności to robić ? :D




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 15:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
kamil1234 Wez to przeczytaj dokladnie, bo juz lepiej tego wytlumaczyc sie nie da :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 16:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
maciek805, czytałem dwa razy i nie wiem dalej o co chodzi po prostu nie jestem w temacie w tych sprawach ;)




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 16:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No sory, ale jak nie rozumiesz tego :
"Bierzemy plastik który chcemy polerować, dokładnie myjemy go, następnie suszymy.
Bierzemy papier ścierny 2000 i LEKKO z dużą ilością wody robiąc ruchy koła trzemy, do tego trzeba mieć wyczucie ! powtarzamy później 2500 tak samo, ale dosłownie delikatnie jak mamy większe rysy, zacieki, jeżeli rysy są lekkie można pominąć ten punkt.

Przy tarciu papierami BARDZO uważamy na ranty naszego plastiku ponieważ żeby go przetrzeć nie potrzeba wiele.

Gdy nasz plastik będzie skończony papierami, myjemy go, suszymy.

Bierzemy naszą pastę polerską i plastik najlepiej lekko wilgotny, nie mokry.
Nakładamy pastę, rozprowadzamy, ja poczekałem 3min i zacząłem polerować wkrętarką na minimalnych obrotach dokładnie w każdym miejscu po zakończonej operacji, plastik dokładnie umyłem i nawoskowałem, natępnie dokładnie wyczysciłem szmatką z mikrofibry."

To cos z toba nie teges ( bez obrazy ).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
maciek805, To rozumiem ;) tylko chodzi mi o to że zdania na temat polerowania papierami metalicu są podzielone ... I jakich przedmiotów mam użyć, oprócz pasty G3, ściereczki z mikro fibry, i papierów ściernych ?




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 19:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Bardzo Fajny napewno ' przydatny' pooradnik . : )

Pozzdrawiam . :)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 19:46 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
kamil1234 pisze:
maciek805, To rozumiem ;) tylko chodzi mi o to że zdania na temat polerowania papierami metalicu są podzielone ... I jakich przedmiotów mam użyć, oprócz pasty G3, ściereczki z mikro fibry, i papierów ściernych ?


Papierów nie musisz używać wcale, jeśli natomiast masz gdzieś głębsze rysy przejedź papierkiem. Do G3 potrzebujesz gąbki, polerkę lub zrobić sobie trzpień i wiertarką :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Rozyk, mógł byś mi podać link na allegro takiej gąbki ?




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 21:21 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 11:39
Posty: 38
Pojazd:
Mam pytanko. Bo ja mam świeżo pomalowane plastiki Sprayem (czarny z połyskiem) i teraz nie wiem czy najpierw się poleruje a potem lakier bezbarwny czy na ten czarny położyc lakier bezbarwny i dopiero polerka? Pomożecie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 21:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
kamil1234, bardzo trudne do znalezienia

http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... +polerskie




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 21:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
z chęcią bym wypolerował lakier samą pastą ale co z oryginalnymi naklejkami ? zrywać, omijać je czy polerować normalnie całość wraz z nimi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 22:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
mass143, nie jeździj zbytnio po nich, ale ja jak polerowałem po naklejce (robiłem to celowo żeby sprawdzić) to jak wyglądała tak wygląda. :P




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2012, 15:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 17:21
Posty: 201
Lokalizacja: Leszno/Przemyśl
Pojazd:
mass143, to zależy od naklejki, bo jedne są na to odporne, a inne nie;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:43 
*

Rejestracja: 28 paź 2009, 16:24
Posty: 10
Lokalizacja: z nienacka
Pojazd:
maciek805 Nie musisz szlifować papierem ściernym. Wystarczy sama polerka pastą polerską, najlepiej na maszynie. I taka uwaga. Papierem nie powinno się szlifować kolistymi ruchami. Rysy potem jest trudniej usunąć. Lakier ścieramy papierem tylko jak są jakieś głębsze rysy (ale takie które nie przebijają się przej jego warstwę), robimy to tylko w razie konieczności. Do polerowania ręcznego bardzo jest chwalony środek Meguiars Ultimate Compound i do tego aplikator Tri-color, zwany Germanem :cool: Jest to dość drogi środek, ale przy ręcznej korekcie przynosi całkiem fajne efekty. Co do maszynowej to są pasty różnych firm, opisanych wcześniej w tym temacie. I jak polerujemy to pozostałości z past wycieramy mikrofibrami o dość dużym włosiu. Jeżeli się użyje do tego np. starej koszuli, jakiejś szmaty to zaraz od nowa na lakierze utworzą się rysy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:52 
*

Rejestracja: 23 sie 2010, 12:54
Posty: 167
Pojazd:
A jeżeli mam świerzo pomalowany element to mam go jechac papierem czy wystarczy pasta?
wczoraj probowalem polerowac orginalna czache do roxa to mi rysy zostaly... ;/




_________________

Sprzedam:
przeciwtalerz polini do minarelli
lampę str8 evo do aeroxa
przedłużkę amortyzatora s6 mianrelli
gg 32138321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 23:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
ja tam korzystam z pasty k2 z castoramy :wink: Swietna jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy