Dzisiaj jest 19 sty 2025, 12:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lut 2012, 17:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Na cylindrze jest już przejechane 1k-1.5k km i nwm po ilu km wymienić
Cylinder to Malossi sport 70
Liczę na szybką odpowiedz ! :D :O


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 17:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
wymienic musisz gdzies za 50k kilometrów, wystarczy za powiedzmy po 20k kilometrow zrobisz szlif i dasz nowy tłok, po co cylinder od razu wymieniac to nie wiem :/ chyba ze kasy za duzo sie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 17:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
to nie jest powiedziane że po danym przebiegu masz wymienić. Możesz nawet jeszcze z 10 000tys polatać, lub nawet jutro zatrzeć




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 17:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Tak obiegowo pytam bo za bardzo się na skuterach nie znam ;p Proszę o Wyrozumiałość :ups:




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 17:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Cylindra się nie wymienia, od tak. 1.5km przebiegu to świeżo po dotarciu, jeździsz, aż do zatarcia i w przypadku żeliwa robi się szlif, albo wymianę na inny, a alu się wymienia, albo oddaje do tulejowania co nie jest zbyt opłacalne.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 17:11 
**

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:22
Posty: 243
Pojazd:
Zależy bo mój znajomy w miesiącu wymieniał 4 razy ale chińczyk i do stuntu tylko.
Po 20tyś +
Ale jak koledzy wyżej szlif i jeździsz dalej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 19:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
MaG1K, To chyba oleju nie lał :mrgreen: .Cylinder się wymienia wtedy jak ci się skończy materiał na szlifowanie mowa o żeliwnym.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 10:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
tak za ~ 5k mógłbys ew. wymienic pierścionki, ale to tez nie jest konieczne




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 16:25 
**

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:22
Posty: 243
Pojazd:
wojak pisze:
MaG1K, To chyba oleju nie lał :mrgreen: .Cylinder się wymienia wtedy jak ci się skończy materiał na szlifowanie mowa o żeliwnym.


Nie bo jak on na świece go stawiał to olej nie dochodził do cylka dlatego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 17:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Vexoo pisze:
Cylindra się nie wymienia, od tak. 1.5km przebiegu to świeżo po dotarciu, jeździsz, aż do zatarcia i w przypadku żeliwa robi się szlif, albo wymianę na inny, a alu się wymienia, albo oddaje do tulejowania co nie jest zbyt opłacalne.

Jeździsz dopóki kompresja nie spadnie, jak zacznie spadać, wymieniasz pierścionki i latasz dalej...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 17:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
I znów Marcin194 ma rację :) Jeździsz skuterem do póki nie zacznie się coś dziać, silnik będzie ciężko odpalał lub wcale, albo straci swoją moc. Jeśli wszystko jest w porządku to nic nie robić, lać paliwko i jeździć. Nie potrzebne robienie sobie kosztów. I nie ma reguły co ile km wymieniać tłok czy cylinder. Cylinder wymieniasz na nowy jeśli nie masz gdzie zrobić szlif, szlif przekracza cenę nowego cylindra lub nie możesz dostać nadwymiarowego tłoka do swojej maszynki :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 18:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Ok thx dla all za Dobre rady i wyjaśnienia Można zamknąć :D




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy