Dzisiaj jest 29 lis 2024, 17:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: sfx nie pali
Post: 28 lut 2012, 19:50 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 14:13
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Witam. Tamtych wakacji to był jakoś lipiec/sierpień ,ale nieważne jechał spokojnie miastem jakieś 50-55km/h nagle dałem manetke na full skuter nic niepoczuł jak by tego gazu nie dostał szarpnoł i zaczoł zwalniać ,ąż zwolnił do 25km/h i ponownie zaczełem ruszać manetką i normalnie zaczoł jechać i elegancko chodziła przejechałem 200-300metrów odstawiłem sku na parking wyszedłęm do sklepu i za cholere niemogłem odpalic probowałem z gazem i bez i ani nie załapała. linki są całe sprawdzałem czy to może być wina kompresji bo słaba czy poprostu strzelił jakiś pierscień?? gaźnik seryjny i moim zdaniem dobry , czy pofatygować sie i odkrecic cylek czy to wina pierscienia czy mogl sie zatrzec silnik czy co moze byc usterką ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 20:29 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Jeśli tracił na mocy to tłok puchł. Najlepiej zdejmij cylek i zobacz pierścienie. Wyczyść gaźnik jak tak długo stał;p




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 20:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Dominiksfx50, ja tak miałem:D
Palił jeszcze ale po tygodniu już nie.
Zdjąłem cylinder i tłok do wymiany:D

Zobacz cylinder:D




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 21:20 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 14:13
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
rozkrece zobacze no a jak poznać ,że do wymiany?? Cylinder napewno bo juz seryjny i stary jest :D ponad 40tys mam najechane i nic niebyło robione przy niej, gosc co mi sprzedawal to twierdzil ze robił remont ale mu nie wierze :DA i zapomniałm dodać ,że coś pogrzebałem przy gaźniku dokładnie to przepustnica coś poruszałem i iglicą to załapał ale na chwile (30metrow) przejechałemi zdechł na amen to mam się szykować na najgorsze :D Nowy tłok,pierscienie i cylek:D?? a doradźcie już jak tu jest temat jaki tłok jaki cylek kupicć?? to sfx 96rok. co polecacie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 22:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Cylek to może Top performances Trophy 70cm3 albo Malossi MHR Replica :twisted:




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 13:10 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 14:13
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
no a 70ccm to chyba musil bym wał wymienić?? ja mam wszystko serie z 50ccm, myśle o tym http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c420ad7c82 tani koszt chce a chcilbym jesze z 2 lata nia pojezdzic a niechce za duzo inwestowac,400zl max ,a myslisz ze na tym cylku da cos v-maxa??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 14:04 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Witam, a nie lepiej zrobić szlif oryginalnego cylindra + tłok np. vertex na allegro jest za 185zł, taniej Cię wyjdzie + łożysko korbowodu top racing lub jakiejś innej dobrej firmy, a napewno jeszcze skuter długo pojeździ, oraz będziesz miał pewność, że cylek jest 100% oryginał oraz tłok wysokiej jakości :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 14:26 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 14:13
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
sz_kamil pisze:
Witam, a nie lepiej zrobić szlif oryginalnego cylindra + tłok np. vertex na allegro jest za 185zł, taniej Cię wyjdzie + łożysko korbowodu top racing lub jakiejś innej dobrej firmy, a napewno jeszcze skuter długo pojeździ, oraz będziesz miał pewność, że cylek jest 100% oryginał oraz tłok wysokiej jakości
Co o tym myślicie? wyrażajcie swoje opinie bee wdzięczny a nie bedęde już nowego wątku zakładał. Dziex z góry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 18:31 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Myślę, że dobre rozwiązanie.




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 21:43 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
też mi się wydaje że lepiej zrobić szlif starego cylka i nowy tłok bo jak zrobione na seri 40tyś to znaczy że dobry cylek a zamiennika takiego nigdy nie dostaniesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 23:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Dominiksfx50, ja mam tłok meteora za 100zl i polecam go:D
Jak nie masz funduszy:
Zrób szlif ( u mnie 40zł),
Kup tłok (na allegro meteor do hondy kosztuje 100zł),




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 19:19 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 14:13
Posty: 118
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Maciek1997 pisze:
Dominiksfx50, ja mam tłok meteora za 100zl i polecam go:D
Jak nie masz funduszy:
Zrób szlif ( u mnie 40zł),
Kup tłok (na allegro meteor do hondy kosztuje 100zł),
a przy wymianie tłoka trzeba ten korbowód wymieniać albo jakiesś łożyska czy wystarczy szlif i tłok (meteora jak polecasz) i nic więcej ?? wsiadać i jechać?? nie znam sie zabardzo dopiero przy każdej usterce i waszej pomocy uczę się :)) dzieki z góry za info. Pozdro!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy