Dzisiaj jest 02 gru 2024, 11:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 22:08 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
MaRyS, no to po co kupowałes taki motorek i do tego zajechany jak nie masz na jego utrzymanie?




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 22:13 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
wisnia1995, tak to jest, nie każdy się zna. Żelazna zasada, ale odpala :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 22:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
To niech kupi ten za 25zł i zda nam relacje o nim i będziemy wiedzieli na przyszłość co ten tłok warta bo tak na prawdę to widzę ,że nikt tutaj z was go nie miał.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2012, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Jak bym wiedział że w takim stanie to bym nie brał ...

chyba kupie jakiś tani tłok w sensownej cenie i zrobię szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 15:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
MaRyS, Ja kupowałem tłok do am6 taki za 60zł i jeździłem na nim sezon później sprzedałem i nie odczuwałem jakieś większej różnicy między początkiem a końcem mojego użytkowania.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 17:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Masz jakieś namiary na taki tłok ? Czy oryginalny cylinder da się przeszlifować na 44mm ? Wystarczy do takiego zestawu oryginalny gaźnik 14mm i odblokowany wydech ? Jakie spalanie było by na takim secie ? Mam jeszcze jedno pytanie : jak rozebrać końcówkę tłumiącą w RS ? Nie wiedziałem tam żadnych śrub ani nitów :/ Czy ten krążek do którego przymocowana jest końcowa rureczka da się wyjąć z końcówki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 19:09 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
MaRyS, napisałem Ci priva. Wczoraj pisałeś na gg o cyla ale mnie nie było dziś będę na pewno około 21 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 20:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
MaRyS, Tutaj masz tłok na 2szlif http://moto.allegro.pl/am6-aprilia-rs-r ... 86222.html




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 21:03 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
wojak, on ma trzy pierścienie :shock: Myślałem że takie tłoki stosuje się już tylko w komarach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 21:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to jest zdjęcie tłoka z hondy bali 4t widać na opakowaniu nawet




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 21:46 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
seb94, no, nie przyjrzałem się :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Marys nie zrażaj się, ale to nie komar że kupisz tłok za 20 zł i śmigasz . Odżałuj na szlif i dobry tłok - będziesz długo i bez problemowo śmigał . Apka fajna i warto zapodać jej dobry tłok .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:30 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Wave01, 2x
Na tym się nie oszczędza, no chyba że chce się co parę miesięcy robić szlif na tłokach za 20zł. Lepszy jest ten co podał wojak,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 16:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Jeśli to kompresja to kupię ten tłok co pokazał wojak i szlif ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 17:14 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
MaRyS, zdejmij ten cylinder i sprawdź luz między cylindrem a tłokiem. Posmaruj tłok lekko olejem połóż cylinder na płaskim blacie i kartce i wpuść tłok, powinien powoli wpływać, jeśli nie to znaczy szlif. Nie jest to dokładny sposób ale najtańszy, a tobie zależy na oszczędzaniu :wink:


Ostatnio zmieniony 02 mar 2012, 17:14 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 17:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
MaRyS, zdejmij ten cylinder i sprawdź luz między cylindrem a tłokiem. Posmaruj tłok lekko olejem połóż cylinder na płaskim blacie i kartce i wpuść tłok, powinien powoli wpływać, jeśli nie to znaczy szlif. Nie jest to dokładny sposób ale najtańszy, a tobie zależy na oszczędzaniu :wink:


wiecie znam tańszy sposób , pociskasz motorek do warsztatu samochodowego uśmiechasz się i mówisz " czy byłby pan tak miły i zmierzył by mi pan kompresję " pan na to mówi " jasne " sprawdza kompresje i wszystko wiadomo :) dziekuje miłego dnia




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 17:23 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
marcinek, jakby był sprytny chłopak to by tak zrobił, ale jak się wstydzi to co? Lepiej pytać na forum, bo tu chyba mają być wróżki które wszystko powiedzą :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Jak by szło to bym pojechał. Dziś po wyjęciu blokady z membrany vmax 76km/h :/ Zaczął wolno spadać z obrotów i jeszcze jak spada z obrotów to jaki dźwięk jak by miał mało paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
MaRyS, jakie masz zębatki przód tył?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 20:20 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
marcinek, pisałem z nim na gg zębatki standardowe. MaRyS, czyli jest lepiej. Może blokada w gaźniku/ filtrze? Spróbuj dać większą dyszę :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy