Dzisiaj jest 26 lis 2024, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lut 2012, 14:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 15:08
Posty: 18
Pojazd: ATV200, WSK, Pony, 50 T-1, AF1
Witam.

W swojej apce wyjście na kablach mam 7V i co jakiś czas padał akumulator (kompletnie miał na wyjściu 2-3V). Pytałem kilku osób i każdy twierdził, że to wina regulatora. Dziś zamontowałem nowy regulator i jest to samo. Zapalam motor odłączam kable z akumulatora miernik sprawdzam i jest ok 4V przy większych obrotach ok 7V. Światła przy większych obrotach palą bardzo mocno.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 15:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Może być uszkodzony iskrownik albo gdzieś jakieś przebicie jest.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 15:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 15:08
Posty: 18
Pojazd: ATV200, WSK, Pony, 50 T-1, AF1
Chodzi Ci o moduł tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 15:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Mat3ys, Jemu chodzi o iskrownik czyli to z czego wychodzą kable od silnika.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 18:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 15:08
Posty: 18
Pojazd: ATV200, WSK, Pony, 50 T-1, AF1
Na to bym nie liczył na starym jak i nowym silniku jest to samo. Przełożyłem kable teraz i światła palą dość równo nie jak wtedy, że podczas większych obrotów mocniej co wskazywało na brak oddania równolegle prądu. Tylko, że teraz na kablach jak przyłożę miernik wartości skaczą, że nie da się nic odczytać ale coś koło 14V się pokazuje czyli by wychodziło, że jest ok.


Ostatnio zmieniony 29 lut 2012, 18:33 przez Mat3ys, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 19:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no to git jak 14 na obrotach ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 15:08
Posty: 18
Pojazd: ATV200, WSK, Pony, 50 T-1, AF1
No właśnie nie da się tego zmierzyć dokładnie bo skacze na mierniku wszystko i są przebłyski 3, 5 15, 14, 13. Ale teraz okaże się w praniu. Jak padnie akumulator to będzie wiadomo, że coś nie tak.

Ale raczej powinno być okej gdyż światło pali równo bez względu na obroty więc prąd rozchodzi się dobrze.


Ostatnio zmieniony 29 lut 2012, 20:00 przez Mat3ys, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy