Dzisiaj jest 08 sie 2025, 8:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder 70cc
Post: 01 mar 2012, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
zamówiłem 70cc no name do mojej f12 i mam pytanko do osób które go maja/miały - ile taki cylinder mi da :?: , czy moc będzie odczuwalna  przy dobrej regulacji i czy w waszych skuterkach poprawił się v-max albo przyrost mocy czy może spadł  :lol: (wiem ze to nie konkuruje z cylindrami dobrej klasy typu stage6,malossi itp... :P ) :D




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:00 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Skipper, da Ci sporo w stosunku do serii, tylko dobra regulacja i docieranie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
ok :mrgreen: no wypowiadajcie się jeszcze wady i zalety tez wymieniajcie :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Skipper, Wady- słabe tłoki i pierścienie i wykonanie. Zalety- Cena.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:26 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Rafcio825, to jest loteria z tymi tłokami, i wykonaniem. Jeden trafi na zestaw że polata wile tysięcy km, a jeden po 3km zatrze. Ważne żeby dobrze dotrzeć. Ja jak docierałem chińczyka to lałem bardzo dużo oleju tego czerwonego tak że tak kopcił że ten co jechał za mną pewnie nic nie widział. Jak dotarłem to zdjąłem cyl wyczyściłem nagar, złożyłem i latałem na oleju castrol 1:50 mieszanka. Dodam że tłok nie miał żadnych rys, normalne ślady użytkowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
no tez planowałem coś takiego zrobić , wlać dużo oleju do paliwa ale tez z umiarem i tak docierać a potem ładnie wyczyścić i na jakimś lepszym oleju śmigać :wink: tylko najpierw trzeba dobrze dotrzeć :)

A jak sadzicie jaka najlepsza by była świeca (NGK) do 70cc jaki model typ i jaka ciepłota :?: :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
Więc może zacznę od tego że zapewne będzie sporo komentarzy typu że to słaby cylinder itd itp.

Powiem ci tak.
Sam go kupiłem w ciemno. Nic o nich nie czytałem nie wiedziałem ani nic.

Dziwią mnie komentarze że wadliwe tłoki itd. Ja przejechałem już ponad 2500 km. I jest wszystko ok, nigdy mnie nie zawiódł.

Hmmm.. jaka różnica między serią a NO NAME ? To tak, moc jest o wiele większa to czuć już podczas docierania. Wiadomo że wszystko zależy jak dotrzesz. Osobiście jestem z niego zadowolony i gdybym teraz miał znów kupić cylinder to wybierając między serią a NO NAME wybrał bym NO NAME.

Spalanie ? Mam może większe o 0,5 L ? Nie więcej.

Przyspieszenie ? W porównaniu seria a NO NAME jest teraz niebo ;) Regulacja ta sama.

V-MAX ? Tutaj zależy od regulacji i docierania, ja większy przypływ mocy zobaczyłem przy wymianie gaźnika na większy.

Podsumowując :

Plusy:
- Cena
- Porównanie do serii

Minusy:
- Jeszcze nie znalazłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
kksmatysiak, tak jak piszesz wszyscy piszą ze nie za bardzo NO NAME :/ a moi koledzy maja 70 w swoich chińczykach i maja bardzo dobre przyspieszenie jak i v-max :roll: wiec źle bym nie oceniał takiego cylindra no ale zawsze inaczej w praktyce wiec jak ktoś ma NO NAME w swoim skuterku to niech sie wypowie :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
ale ja go źle nie oceniam ; ) według mnie jest on dobrym cylindrem ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:14 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
cylinder jest dobry, tylko trzeba dotrzeć odpowiednio :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
no ok dzięki chłopaki :mrgreen:

ale pomóżcie mi jeszcze wybrać świece NGK do 70cc typ/model i jaka ciepłota :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2010, 11:51
Posty: 504
Pojazd:
BR8HS będzie odpowiednia, a co do cylindra to możesz śmiało brać, sam mam taki i nie narzekam na niego, nie widzę żadnych wady, wszystko jest jak w najlepszym porzadku :)




_________________

Cylinder Malossi sport 70cc
Gaźnik Dellorto stage6 BE 19mm
Wydech Giannelli Reverse
Wał Tec Racing
Łożyska wału SKF C4
Membranki Malossi


Zapraszam do oglądania i komentowania: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_50/97092




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:24 
**

Rejestracja: 30 gru 2011, 20:19
Posty: 249
Lokalizacja: CMG
Pojazd:
Skipper, jakbyś kupił jeszcze moze od razu tłoczek meteora/vertexa/czy cośpodobnej marki t oby było wgl gitas :D




_________________

http://parodyboyz.jimdo.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:28 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
missssterinio, i porting :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
no wiadomo chłopaki ale tu od razu trzeba liczyć się z kosztami :wink: a jka ciepłote polecacie do świecy BR8HS




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 22:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2010, 11:51
Posty: 504
Pojazd:
Ciepłote? na tym to się w ogólne nie znam ale według mnie BR8HS to jest taki model i do tego modelu są przypisane stałe parametry. Weź tą co ci mówię i będzie dobrze, sam na niej latam i wszystko jest ok tylko żeby to była świeca firmy NGK




_________________

Cylinder Malossi sport 70cc
Gaźnik Dellorto stage6 BE 19mm
Wydech Giannelli Reverse
Wał Tec Racing
Łożyska wału SKF C4
Membranki Malossi


Zapraszam do oglądania i komentowania: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_50/97092




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 22:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
no wiem wiem ale każda świeca ma ciepłotę :D tylko ja nie wiem jaka będzie najlepsza do 70cc :?:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 mar 2012, 22:11 przez Skipper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 22:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2010, 11:51
Posty: 504
Pojazd:
ale każdy typ ma pewnie przypisane stałe parametry i tego sobie nie zmienisz, te świece są bardo dobre więc możesz śmiało brać




_________________

Cylinder Malossi sport 70cc
Gaźnik Dellorto stage6 BE 19mm
Wydech Giannelli Reverse
Wał Tec Racing
Łożyska wału SKF C4
Membranki Malossi


Zapraszam do oglądania i komentowania: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_50/97092




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 22:17 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
Skipper pisze:
kksmatysiak, tak jak piszesz wszyscy piszą ze nie za bardzo NO NAME :/ a moi koledzy maja 70 w swoich chińczykach i maja bardzo dobre przyspieszenie jak i v-max :roll: wiec źle bym nie oceniał takiego cylindra no ale zawsze inaczej w praktyce wiec jak ktoś ma NO NAME w swoim skuterku to niech sie wypowie :D


witam wszystkich :) otóż chce powiedziec ze posiadalem cylinder co prawda firmy WM 60cc czyli nie no name :) i przez ok 20 km pierwsze jezdzilem z max predkoscia 30kmh po 20 kmh powolutku dawalem coraz więcej gazu :). Jak dla mnie mial dobre osiagi napewno byl mocniejszy niz wczesniejsza seryjna 50 v-max nieznacznie sie zmienil. przejechalem na nim gdzies z 3k km i dalej na nim bym jezdzil tylko żądny mocy ;p zmieniłem na 70 i cylek lezy w pudelku na pólce. jesli mialbym wybierac pomiedzy seria a no name :) wybralbym no name.


Ostatnio zmieniony 01 mar 2012, 22:20 przez damiano2309, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 22:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
karol159620 pisze:
missssterinio, i porting :mrgreen:


i za taką cene masz spokojnie streetrace :)

nie wiem czemu ale jakos tez mnie kusi na no name tego, jak by bylo w sklepie u mnie pare to bym popatrzyl który "lepszy" na pługi itp zeby nie bylo wzerow itp i bym moze tego kupił.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy