Dzisiaj jest 21 wrz 2024, 3:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 22:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Jesli kupujesz Moto biegowe ;)
Sprawdź :
Czy na główce ramy i ogółem na ramie są dziwne spawy robione przez pana Waldka po piwie .
- Plastiki czy od wewnątrz są klejone ; )
- Jeśli zależy ci na kupnie a nie na tylko obejrzeniu to zapytaj czy można jechać ( jeśli ma blisko ) do ASO na krótki przegląd ;)
Czy były wymieniane lagi ( najczęściej jeśli to handlarz to ma lagi gdzieś obok garażu czy coś jak wymieniał i dokładnie popatrz - wiem głupie ale tak czasami jest :roll: )




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 15:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Jaworek990 pisze:
eśli to handlarz to ma lagi gdzieś obok garażu czy coś jak wymieniał


podbijam, mam w okolicy handlarza skuterami i robi to dość nie fartownie bo blisko ma garaż a w okół pełno części skuterowych więc logiczne, że sprowadza uszkodzone, podreperuje i na sprzedaż. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 3:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Najlepiej to kupić od handlarza jak jest jeszcze uszkodzony a najlepiej to umówić się że chcesz daną markę skutera a on jedzie robi zdjęcia i ci przesyła na kompa,najlepiej kupić uszkodzony bo zazwyczaj to okazje,mój kolega kupił aeroxa za 300euro a sprzedał za 2,5tyś zł a pokleił tylko czachę lampę kupił i lagi wymienił całkowity koszt naprawy z 200 zł +chęci do roboty :)




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Handlarze niektórzy to porażka . Co chwile inna bajka że był szlif potem dzwon albo wgl tylko wywrotka " parkingowa" Znam paru takich . P :roll: o prostu porażka....




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 22:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Małe uzupełnienie.

Ostatnio do Polski trafiają motocykle z Wielkiej Brytanii, kiedyś podobna sytuacja dotyczyła pojazdów sprowadzanych z Japonii. Z uwagi na lewostronny ruch w tych krajach lampy są tam również „lewostronne" kształtując snop światła odwrotnie niż ma to miejsce w pojazdach przystosowanych do ruchu prawostronnego. Często ten sam problem dotyczy części pojazdów z USA, gdzie instalowane są reflektory symetryczne. Jeśli sprzedawany motocykl posiada takie lampy, to nie przejdziecie przeglądu technicznego na stacji diagnostycznej. Osobnym tematem jest, że stan reflektora mówi sporo o historii pojazdu.
kierunki. Oryginalne są drogie, dlatego po wypadku najczęściej zamieniane są na najtańsze zamienniki. Nie dajcie sobie wmówić, że oryginalne zostały wymienione bo były brzydkie.
kontrolki i przyrządy pokładowe. Wszystko tutaj musi być sprawne. Nie działające liczniki przebiegu dziennego to często wynik prób „korekty" przebiegu. Migające na czerwono lampki układu wtryskowego lub zapłonowego to sygnał, że w komputerze pokładowym pojawiły się jakieś błędy
akumulator. Jakiekolwiek ślady nalotu na klemach oznaczają bliski koniec akumulatora.
ogólna elektryka - przetarcia przewodów, niedziałające światła, czy przewody są oryginalne, dodatkowe kostki, światełka, diody, czy bezpieczniki są odpowiedniej wartości itd.
płyn chłodniczy. Jaki jest jego poziom i czy nie jest to zwykła woda
czy wszystko się łatwo zamyka i otwiera? Opornie otwierający się bak, czy też nie chcące otworzyć się siedzenie to często sygnał, że po wypadku nie wszystko zostało odpowiednio „naciągnięte" i wyprostowane. To poważny sygnał potencjalnej powypadkowej przeszłości.
mocowanie plastików i lusterek. Czy są oryginalne śruby, albo czy przynajmniej są właściwych wymiarów. Często naprawiane na szybko i dziadowskimi sposobami motocykle doznają w trakcie jazdy dalszych uszkodzeń powodowanych niewłaściwym mocowaniem elementów.
ile jest kluczyków. Jeśli właściciel deklaruje czystą historię pojazdu powinien mieć do niego oryginalne kluczyki w takiej ilości w jakiej sprzedaje je producent. Bardzo ważna uwaga! Brak oryginalnego kluczyka i pojawiający się kluczyk dorabiany to bardzo zły sygnał! W bardziej cywilizowanych krajach Europy zachodniej po wypadku właścicielowi odbierane są oryginalne kluczyki. Dopiero po inspekcji technicznej i orzeczeniu o możliwości naprawy motocykl jest naprawiany. W innym przypadku, gdy dany pojazd jest zbyt mocno rozbity, po prostu wyrzuca się go na śmietnik. Rozumiecie, co mam na myśli...
jakie są dokumenty do tego motocykla?

Jak uruchamia się silnik na zimno i na ciepło. W obu przypadkach rozruch nie może stanowić żadnego problemu.
jak pracuje rozgrzany na wolnych obrotach. Tutaj każdy silnik ma swój charakterystyczny odgłos pracy. Niezależnie od tego wszelkie metaliczne, głośne hałasy są powodem do niepokoju
czy silnik nie dławi się przy przyspieszaniu. Jednostka napędowa powinna płynnie nabierać obrotów w całym zakresie pracy. Sprawdź to dopiero, gdy rozgrzejesz silnik!
czy pojawia się dymienie. Dopuszczalny jest lekki, ciemny dym w chwili zwiększa obrotów. Jasny dym, zarówno przy wchodzeniu na obroty jak i przy schodzeniu z niego jest sygnałem uszkodzenia silnika lub jego znacznego wyeksploatowania
czy nie ma wycieków (sprawdź dokładnie)
kiedy całość jednostki napędowej była serwisowana? Nie wystarczają same wymiany oleju. W silniku są także filtry, świece zapłonowe, czy choćby zawory wymagające regulacji
w jakim stanie jest łańcuch
jak nasmarowane są linki - sprawdzisz to przez użycie dźwigni, powinny pracować lekko i płynnie

scigacz.pl




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 23:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 20:38
Posty: 213
Lokalizacja: Lubliniec
Pojazd:
Bardzo dobry poradnik ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 8:18 
*

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:05
Posty: 43
Pojazd:
Heh, ja swoją tzrkę kupiłem, ale nie wiedziałem że była stuknięta wcześniej(oo i to ostro xd). Klejone plastiki od środka (bardzo :D) i takie badziewia, typu korek wlewu, cylek cośtam cośtam.
A dałem za nią sporo kasy!(5500 za 06 rok)
Że sprzedającym był mojego znajomego znajomy odrazu wjazd na chate, kłótnia że mówił że bezwypadkowy itp, i okazało się że on faktycznie nic z nim nie robił, tylko poprzedni sprzedawca ją stukną, zrobił i sprzedał.
To ja wkur***** co by tu zrobić itp, odpicowałem tzrkę, wszystko (klocki, zaciski, cylek, tłoki) jeszcze planuje tylko zaspawać plastiki i pomalować (sam sie tym zajme, więc teoretycznie tanio mi wyjdzie bo mam dość duży przybornik wiecie, pistolet do farby, jedynie do spawania do wója zawioze) i może kiedyś tłumik, i lepszy cylek ale teraz jak jeżdże to temu typkowi co mi sprzedał i u niego jechała 50km/h jak ja 115 osiągam to szczęka opada




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 15:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
A ja mam takie pytanie .
Kupiłem f-acta ale tak po paru dniach zauwazylem ze przy jezdzie bez trzymanki lekko sciaga go na lewo .
Zadnych niefachowych spawow na ramie nie widzialem.
Co myslicie ? moze to byc cos powaznego ? a moze jakis szczegól ? ;p




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 16:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić łożyska główki ramy, bo prawdopodobnie kwalifikują się do wymiany. Jak dalej będzie problem to trzeba przyjrzeć się sztycy, wahaczowi i feldze.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 23:20 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 1:18
Posty: 16
Lokalizacja: k. Środy Wlkp
Pojazd:
Czasem wystarczy sprawdzic olej w przednim zawieszeniu. W motocyklach starego typu wlewalo sie rozna ilosc do prawego i lewego, zeby zachowac zdolnosci trakcyjne przy pochylonej nawierzchni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 19:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 19:26
Posty: 237
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Elegancki poradnik :D Dzięki.
10/10




_________________

Aerox FULL SPORT BlueMachine <-- WEJDŹ :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 23:01 
**

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:22
Posty: 243
Pojazd:
Dzięki pomogłeś.
A na temat kupna skutera z 70cc, kupować czy szukać serii ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 8:46 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 19:30
Posty: 370
Lokalizacja: Lipie , Częstochowa
Pojazd:
speeds9, ja za swojego joga dałem 300 euro w holandi :D żałuje ze nie roxa




_________________

Wbijać Do mojego jogurta w Sticker Boombie !!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Mój NRG z Anglii przeszedł przegląd mimo iż światła miał właśnie odwrotnie :)




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 20:23
Posty: 312
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
MaG1K, Zależy jeszcze jakie 70cc , jak mało wyśmigane , i jeszcze porządny cyl i reszta części to można się zainteresować , ale seria to seria ...masz przynajmniej częściową pewność że skuter nie jest wytłuczony .




_________________

Boberko pisze:
Chodzi o to jak wymawiamy nazwy poszczegolnych firm

KoKaSt^nt pisze:
Yamaha-dżamajha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy