Dzisiaj jest 24 lut 2025, 4:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2012, 11:05 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Witam a więc tak mam problem ostatnio zmieniłem cylek na 80ccm Naraku Racing :D no i po zmianie założyłem głowice itp ustawiłem rozrząd zawory i te inne duperele po 3-4 kopach skuter odpalił ale tak zaczeło stukać w silniku jak by ktoś młotkiem bił w niego więc zdjąłem głowice i patrze od strony zaworów czy tłok nie bił w głowice ale nic nie zauważyłem regulowałem zawory jeszcze raz ale nic nie dało problem dalej jest więc prosze o pomoc bo już sam nie wiem co sie dzieje. Skuter to Zumico Mac 4t z 09r


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
łożyska wymieniałeś?




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:13 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Łożyska na czym ? na wale ? wał jest prawie nowy ma zrobione może ze 2k km dodam jeszcze że podczas kopania jest cicho nic nie szumi nie skrzypi nie uderza dopiero jak odpali i to jakoś cięzko odpala wcześniej było ok palił od kopa a teraz nie bardzo no i nie wiem możliwe żeby tłok bił o głowice ?bo zawory i rozrząd co do mm ustawione wszystko.


Ostatnio zmieniony 03 mar 2012, 11:20 przez Maksiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Głowica od naraku czy seryjna?




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:50 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Naraku pod 80ccm ale i pod serie też pasuje cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Jak założyłeś tłok? Napisem do góry czy na dół? Może jest tam Strzałka? Uszczelkę między głowicą na cylindrem dałeś nową pod Naraku czy starą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:59 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Tłok jest założony strzałką do góry a uszczelka jest nie w zadobrym stanie więc chyba mi sie zdaje że ta uszczelka do wyje** i trzeba nową kupić tak jak pod sam cylinder.A własnie uszczelka ma jakiś wpływ na to że tak puka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 12:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Jeśli dałes uszczelkę spod cylindra 50cc to masz przyczynę. Uszczelka o pojemności 50cc a 80cc to dwie różne sprawy. Uszczelka spod 50cc ma inną średnicę niż 80cc i tłok będzie o nią bił, stąd te stuki. Uszczelkę powinno się wymieniać przy każdej rozbiórce cylindra :P

A co do strzałki to nie wiem dokładnie, bo u mnie w crossie w 4T pisze mi IN i to oznacza góra.


Ostatnio zmieniony 03 mar 2012, 12:11 przez artek5552, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 12:54 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Maksiu pisze:
Tłok jest założony strzałką do góry

Źle :/




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 13:23 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No uszczelka pod głowicą jest od 80ccm ale troszku zurzyta.

A to że tłok jest źle też może być przyczyną stukania ? bo wcześniej jeździłem tak i było ok potem zaczeła mi uszczelka cieknąć to ją zmieniłem i zaczło sie to stukanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 13:57 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jak dokręcałeś głowice? 2 boczne ma max ,potem 4 na szpilkach? Jeśli tak to też źle.Najpierw dokręcasz na szpilkach po przekątnej,a następnie dopiero dwie z boku (długie śruby)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 14:15 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Właśnie tak zrobiłem za pierwszym razem ale potem wójek mi powiedział że po przekontej i wgl a i co może sie stać jak tłok jest odwrotnie założony bo Mate57, mówiłeś że ja mam źle bo mam strzałką w górę a powinna być w dół.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Ten tłok ma moze wycięcia na zawory? Jeśli tak to powiedz czy były takie same czy jeden mniejszy od drugiego? Może uszczelkę kupiłeś pod 80cc ale ma inną średnicę? Ja bym to sprawdził suwmiarką.

Jeśli będzie na odwrót to też będzie stukał. Ale jeśli gdy zmieniałeś uszczelkę nie sciągałeś tłoka to powinno być ok. Może uszczelka tamta była grubsza? :)

Tłok strzałką w dół powinien być. Myślę że to tego przyczyna jak kolega wyżej.


Ostatnio zmieniony 03 mar 2012, 21:52 przez artek5552, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 22:12 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Hmm więc tak tłok ma te wycięcia na zawory jeden mniejszy drugi większy nie widać tego ale jak sie przyjżeć to zauważysz uszczelka była w zestawie więc to odpowiednia ale sie zurzyła tłok już przestawiłem szczałką xd w dół teraz czekać na uszczelki bo możliwe że tamta była grubsza i dlatego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Może mieć nawet trochę inne wycięcia i też będzie stukało. Zawór też jeden jest ciut mniejszy a jeden większy, po to jest strzałka, żeby wiedzieć jak założyć. Co do uszczelki mogę się mylić ale lepiej kupić nową i mieć spokój.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 11:58 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Aha no spoko a teraz taki wielki FAIL mam złamane żeberko na cylu dopiero zauwarzyłem :/ pewnie pewnie przez to olej leciał ; / Ale czy to oznacza że cyl jest do wyrzucenia ? czy moge na nim dalej jeździć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 12:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Najlepiej zrób fotke jeśli masz czym i wrzuc nam tu na forum. Jeśli jest tylko ułamane i nie ma dziury to mozesz. Najlepiej byś pokazał jak to wygląda i wtedy ci powiemy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 12:16 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Obrazek
Nie ma dziury jest obłamane tylko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 12:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Jeśli nie ma dziury, nic się tam nie leje to jest okey. Jedno ułamane żeberko tylko może będzie się troszeczkę więcej grzał albo będzie tak jak było. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 12:32 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Uff 200zł nie poszło na marne ale typek mnie wyr**ł bo mówił że ok wszystko kupie termometr :d i ok będzie dzięki za pomoc. i wiem co tak stukało zawór uderzał o tłok nic sie nie wygieło ale zrobiło sie takie małe wgłębienie :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy