Dzisiaj jest 05 sie 2025, 17:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 mar 2012, 15:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Siemanko, mam taki problem ze ja kupilem apke to koles mowil ze nie ma termostatu to ja odkrecielm glowice bo chcialem termostat wlozyc ale patrze ze jest termostat no to skrecilem glowice, i zalalem plyn i odpowietrzylem wszystko glans, dalem iglice wyzej o 1 zabek czyli wiecej paliwa i ok bylo zajebiscie byl to 3 zabek od góry liczać czyli na srodku tak jak by, i chodzilo ok przez 2 dni sami widzieliscie filmiki ale zabraklo mi benzyny, wiec kupiem 2l i wlalem na drugi dzien, i odpalam a on odpalil i zaraz zgasl i od tamtej pory drocze sie z apką ;/ caly czas zalewa swiece ale co dziwne chodzil ok na tym ustawieniu w iglicy, teraz dalem na najnizsze spalanie jakie tylko jest na iglicy i dalej zalewa i tylko na ssaniu moge dac gaz bo bez ssania to buu czyli za duzo powietrza, wiec nie wiem oco chodzi dlaczego nadal zalewa jak powinno byc odwrotnie.

tak samo płyn nie wiem czemu bierze nowe uszczelki a dalej cos nie pasi mu, wiem ze bierze plyn bo jak nie zalewam plynu do ukladu to przerywal ale pochodzil z jakis czas a jak zalalem to odpale i za 3 sek zgasnie nawet jak dam duzo gazu z ssaniem zeby odbil ale odrazu gasnie jak by ktos przekreci kluczyk w stacyjce na OFF i swieca zalana ;/


blagam was pomuscie mi juz nie wiadomo co jest z tym gaznikiem ... caly czas zalewa swiece moze to nie jego wina? czy jak?, tak samo z plynem nie wiem czemu bierze jak nowe uszczelki, a moze cos z elektryką?


rzeczy jakie sprawdzilem to.

swiece to nie ich wina, kabel wn i fajka jest sprawna reszte nie wiem..




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 15:17 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 15:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
A jaką masz dyszę w gaźniku?




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 15:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
70 filtr seria, cholera bylo ok jak mowilem nawet na srodku iglica i smigal jak szalony i sie wypalala dobrze swieca a teraz caly czas zalewa nawet na najnizszej dawce i tylko odpala na ssaniu jak by bylo mu za malo paliwa i zalewa, normalnie jedno z drugim powinno sie wykluczyc a u mnie jakos nie ;/.

nie wiem co mu moze byc juz ;/




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 16:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
moze coś nie tak z membraną




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 16:26 
*

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:05
Posty: 87
Lokalizacja: RDM
Pojazd:
Jak kolega wyżej napisał pewnie coś z membraną płytki odstają od zaworu i leje sie paliwo do cylka :)
Wyjmin je i sprawdź pod światło czy nie prześwitują




_________________

CZĘŚCI KATANA(MORINI) PisaĆ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 18:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
sprawdzalem pod swiatlo hmm z lewej strony delikatny prześwit jest, ale ona mogla tak z dnia na dzien sie zepsuc?


teraz silnik zdemontowalem wiec poradzcie mi co mam sprawdzic, oczywiscie uszczelniacz od strony magneta bede wymienial ale co dalej? poki jest zdjety on.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 18:57 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Pyle, Może masz ten płyn co Ci ciągnęła w karterach? I zawsze jak odpalasz to Ci go zasysa i zalewa świece i gaźnie, a płyn z powrotem do karterów. to moja diagnoza, bo to chyba jedyne racjonale wytłumaczenie jaki mi się nasuwa.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 21:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
kurcze nie wiem ;/ teraz silnik mam na stole to zmienie uszczelniacz od strony zaplonu i co jeszcze popatrzec?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 2:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
sorki za ppp

ale przeczytalem podobny powod ze strzela z wydechu i przerywa na innym forum
i oto rozwiazanie kolesia bylo na to
Kod:
 Masa na gazniku.
Wez Kabelek jakis grubszy i poprowac od Ramy Lub silnika do Sróbki od pokrywy pływaka.


yyy ? masa na gazniku 1 raz slysze




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 9:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
Przeczyść gaźnik , i jak będziesz odpalał po przytrzymaj ręką wlot powietrza , tak żeby trochę dostawał , ja też tak miałem , odpaliłem , pojeździłem chwile i było ok :)


Ostatnio zmieniony 06 mar 2012, 9:13 przez Konradus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 13:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nic to nie dawalo u mnie robilem tak




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 15:57 
*

Rejestracja: 07 paź 2011, 22:55
Posty: 34
Pojazd:
Rozkrec silnik wyczysc i zluz odnowa na nowych uszczelkach na 100% masz plyn w silniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 16:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nie mam plynu w silniku, wszystko ladnie odmylem benzynką teraz i jutro bedą uszczelniacze chlop dzwonil do mnie bo zamowilem, jutro wkladam uszczelniacze skladam cylek i nową glowice z uszczelkami i zobaczymy,




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 3:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
problem rozwiazany, ale co to dokladnie to nie wiem bo w jednoczesnym czasie pare rzeczy zrobilem, czyli gruntownie przeczyscilem skrzynie korbową, wymienilem uszczelniacze na wale, kupilem nowa swiece, zamontowalem nowe uszczelki z silikonem na nowej glowicy, wyczyscilem porzadnie gaznik i za 1 razem zalapala i jezdzi ;p




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 3:48 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy