Dzisiaj jest 23 lut 2025, 22:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2012, 22:39 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
Mam problem taki iż mój keeway nie osiąga prędkości jakie by mnie satyfakcjonowały na moich częściach,
-v-maxto 75km/h

Oto mój setup:
-Cylinder Malossi Sport
-Wydech Stage6 Pro Replica
-Gaźnik Tec Racing 17,5
-Zawór membranowy TEC
-Wał Tec Racing
-Łożyska uszczelnienia SKF/Corteco
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Polini
-Wentylator Polini
-Sprzęgło Malossi Fly
-Dzwon Stage6 Wingcooler
-Rolki 6.0g
-Sprężynki Malossi czrne
-Sprężyna Malossi biała
-Fajka/kabel NGK


Co mam zrobić alby szedł troche więcaj, chociarz te 85km/h




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 7:02 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 18:13
Posty: 16
Pojazd:
może to głupie ale czy zmieniałeś moduł ? xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 11:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
kingston121, powiedz mi co ma moduł do v-maxu matixa ? może mi powiesz że zablokowany ma seryjnie ^.^

On ci powinien na samym tłumiczku + multivarze po dobrej regulacji tyle leciec..
może po prostu gaźnik do czyszczenia ? u mnie przez to o 8 km v-max spadł ..




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 11:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
NieCiik, Keewaye mają seryjnie blokowany moduł do 10 tyś obrotów przy zmianie cylindra powinno się wymienić moduł na sportowy.

Co do osiągów to tak czy siak powinny być lepsze. Moim zdaniem jest to wina złej regulacji np wydaje mi się, że rolki są stanowczo za ciężkie, a co do sprężyn to nie wiem. Wyreguluj też porządnie gaźnik.




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 12:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Kolega się zapytał o v max , jadąc np 75 raczej 10 tysięcy nie osiągnie więc nie w tym sęk ;p




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 12:20 
*

Rejestracja: 22 sty 2012, 16:48
Posty: 132
Lokalizacja: olsztyn
Pojazd:
rolki są dobre!~!!
natomiast przy tych rolkach spręzynki sprzęgła powinne byc czerwone i będzie wszystko git,
i dobrze by było jak bys sprężyne centralna wymienił bo ta mallosi biała sie nie nadaje....
myślę że też na czerwoną.

aha i może byc gaznik źle wyregulowany..




_________________

stalker <33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=275862


Ostatnio zmieniony 16 mar 2012, 12:21 przez semobemo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 16:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2011, 13:08
Posty: 121
Pojazd:
Mi na samym multivarze z rolkami 6g i yasuni z leci pod napis mph (~85) na wyrąbanym cylindrze z przebiegiem (27k) i bez dyszy od jałowego, więc coś nie tak :mrgreen:

Rolki raczej masz ok, ponieważ one są cięzkie ale multivar jest lekki wiec wina nie leży raczej po ich stronie. Sprężynki sprzęgła odpowiadają tylko za start więc też można je wykluczyć. Centralka trochę słaba (odpowiednik seryjnej) więc skręć coś twardszego. Tak jak już pisał któryś poprzednik możesz mieć zapchany wydech. Przepchaj go kretem/benzyną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 17:36 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
multivar i rolki są prawie nowe, nie wiem czy mają chociaz 1k wydech nie jest przytkany, sprężynki takie sąbo takie być muszą, Ci co się coś orientują wiedzą że Replica jest wysokoobrotowa, a ile obr powinien kręcić taki malossi sport 70cc??




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 20:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Maksymalnie 10,5k po dobrej regulacji.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy