Dzisiaj jest 18 sie 2025, 20:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2012, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 17:22
Posty: 54
Lokalizacja: Gończyce
Pojazd:
Witam.
Przedwczoraj kupiłem benzynę za 15zł ok. 2,5l. zrobiłem na niej dokładnie 25km. od zawsze mam problem z tym że dużo mi pali. świeca jest brązowa więc potrzebna mu regulacja. mam stożek samoróbe wypchany gąbką do połowy dysza 75 gaźnik 16mm. iglica na środku i teraz moje pytanie. co zrobić żeby palił chociaż ok. 5l na setke? może to wina świecy? mniejszą dysze dać i wtedy regulować? może stożek wypchać cały gąbką i wtedy z mniejszą dyszą regulować? dodam jeszcze że na wolnych obrotach wydziela dużo spalin więc dostaje dużo paliwa. mam stage6 pro replice i cyl malossi sport 70cc.




_________________

Macca Squad - Zapie*dalam. Powyżej 200km/h z tą piosenką w uszach zrozumiesz jej przekaz.... Prędkość NIE ZABIJA...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2011, 12:07
Posty: 111
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
załóż wszystko serie i blokady a gwarantuje Ci, że będzie palił 2l/100km, albo i mniej. :lol:
Z tym setem nie spodziewaj się dużej poprawy w spalanie, ale może te 5l osiągniesz.To juz inni niech się wypowiedzą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 17:22
Posty: 54
Lokalizacja: Gończyce
Pojazd:
założenie seri i blokad nie wchodzi w gre bo chce jakoś tam śmigać :wink: . dodam że na seri palił mi ok 5l jak jeździłem na full manecie 70km/h. wcześniej miał spalanie ok. 5,5l na seryjnym wydechu z malossim jak jeździłem 80. gdy założyłem replice tak poszło spalanie w góre. dodam że mam zasmarkane kolanko spawami więc max mocy z niej nie wyciągam a tu spalanie takie tragiczne...

EDIT: możecie mi powiedzieć na oko jaką dysze dać i od którego ząbka na iglicy regulować?




_________________

Macca Squad - Zapie*dalam. Powyżej 200km/h z tą piosenką w uszach zrozumiesz jej przekaz.... Prędkość NIE ZABIJA...


Ostatnio zmieniony 15 mar 2012, 22:12 przez Mateusz_18_, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 9:14 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
No trzeba było się zastanowić poważnie na 70 a nie kupić i teraz narzekać że skuter nam pali 6 litów na setke . Morze osiągniesz to 5 litrów na setke ale wątpie w to . :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 9:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 17:22
Posty: 54
Lokalizacja: Gończyce
Pojazd:
nie narzekam że pali 6l bo pali 10l na 100km a to jest kosmiczna ilość na gaźnik 16mm dlatego pytam jak je zmniejszyć?




_________________

Macca Squad - Zapie*dalam. Powyżej 200km/h z tą piosenką w uszach zrozumiesz jej przekaz.... Prędkość NIE ZABIJA...


Ostatnio zmieniony 16 mar 2012, 9:34 przez Mateusz_18_, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 11:07 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
OO :shock: . 10l ci pali żle wyregulowany pewnie dysza i iglica ale niech się inni wypowiedzą .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 13:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
dysza 75 i iglica na sam dół może ci dużo palić bo masz membranę do wymiany lub kranik :) i filtr zmień na coś nie home made :twisted: szczerze mi na gaźniku 21mm i innych częściach spalał 6l przy dobrym kacie w mieście :twisted:




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 14:06 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
N tak jak kolega wyżej napisał powien ci spalać koło 5 na dobrym kacie 6 l . A i morzesz przeczyścić gażnik i potem jak go wyregulujesz powiedz ile ci pali . :P .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 17:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 17:22
Posty: 54
Lokalizacja: Gończyce
Pojazd:
gaźnik czyszczony kilka tygodni wcześniej. jak sądzicie regulować go na dyszy 75 czy 60? membrany nie prześwitują. ostatnio troszke odstawały lecz wygiąłem je i nie widać szczelin.




_________________

Macca Squad - Zapie*dalam. Powyżej 200km/h z tą piosenką w uszach zrozumiesz jej przekaz.... Prędkość NIE ZABIJA...


Ostatnio zmieniony 16 mar 2012, 17:50 przez Mateusz_18_, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 17:22
Posty: 54
Lokalizacja: Gończyce
Pojazd:
mam pytanie co do regulacji gaźnika. na wolnych obrotach reguluje się sróbkami od mięszanki i obrotów równą prace silnika tak? full manete i wkręcanie w obroty reguluje się ząbkami na iglicy?

Nie piszemy postu pod postem!
//Adiii




_________________

Macca Squad - Zapie*dalam. Powyżej 200km/h z tą piosenką w uszach zrozumiesz jej przekaz.... Prędkość NIE ZABIJA...


Ostatnio zmieniony 16 mar 2012, 19:29 przez Mateusz_18_, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 21:46 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 15:42
Posty: 6
Pojazd:
hmm ja tez mam cylek 70cc sporta i stage6 pro replice a gaznik mam stage6 black edition 19mm a pali mi na bucie 7-8l na 100 a przy spokojnej jezdzie spali gdzies z 6l wiec nie wiem jak ci pomoc.. jedynie regulacja gaznika. aha i dodam jeszcze ze dysze mam 99




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 21:47 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
jedynie dysza mniejszą daj i dobrze wyreguluj, ewentualnie gazbox ale to nie dużo daje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 17:22
Posty: 54
Lokalizacja: Gończyce
Pojazd:
gasboxa mam :wink: odpowiecie mi na moje pytanie wyżej?




_________________

Macca Squad - Zapie*dalam. Powyżej 200km/h z tą piosenką w uszach zrozumiesz jej przekaz.... Prędkość NIE ZABIJA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 22:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
1. ! - stożek samoróbka .
2. ! - w ogóle stożek, na których naprawdę sporo benzyny idzie ;)

Jeśli potrzebuje skuter więcej powietrza to polecam ci dodatkowe mini filtry do orginalnej puszki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 17:22
Posty: 54
Lokalizacja: Gończyce
Pojazd:
orginalny odpada bo mam przedłużke 10cm i nie mieści się. na wolnych obrotach reguluje się sróbkami od mięszanki i obrotów równą prace silnika tak? full manete i wkręcanie w obroty reguluje się ząbkami na iglicy? odpowiedzcie mi na to pytanie




_________________

Macca Squad - Zapie*dalam. Powyżej 200km/h z tą piosenką w uszach zrozumiesz jej przekaz.... Prędkość NIE ZABIJA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 8:34 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Mateusz_18_, jak robisz takie samoróbki to znajdź jakiś mały filtr oryginalny, dopasuj go, włóż dobry wkład, zmniejsz dyszę i będzie palił dużo mniej :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 13:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
śruba paliwo-powietrze regulujesz wkręcanie się na obroty itd bo ta śruba jest odpowiedzialna za dawkę jeżeli dawka będzie ustawiona dobrze to będzie się dobrze wkręcać a iglicą zwiększasz tylko poziom paliwa a nie reakcje manetki




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 14:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Ja pitole :roll:

Jacy mechesi na tym forum :O Że niektóre skutery jeżdżą w ogóle.

Co do spalania:
1. Załóż albo serie filtr, albo jakiś dobry stożek(home made się nie sprawdza. Znam to z autospji. Na takiej samoróbce rox mi palił 8l/100km przy serii). Założyłem serie, wyregulowałem i spalanie od razu spadło na 4.2l/100km.

2. Dyszy za małej nie dawaj... W roxie na 70tce(full sporcie) i gaźniku 17.5 miałem dyszę 86(seria filtr) - spalanie 5l. Gdzie najczęściej na full manecie jeździłem. Reasumując - dobra regulacja. Najlepiej zrób tak, żeby iglica była jak najdłuższa(na najwyższym rowku). To też sporo na spalanie się przekłada.
Mi na dyszy 78 i na maksa skróconej iglicy skuter palił 5.8l. A przy dyszy 86 i max wydłużonej iglicy te 5l.

3.Membranki - jeśli płytki są za miękkie do setupu i mają przerwy(nie przylegają idealnie do tego plastiku) - to wymień. Polecam membranki Tec Racing.

4.Jeśli kranik się wiesza, albo źle paliwo podaje, to kolejny problem. Spalanie też idzie w górę.

5. Jeśli cylinder(konkretniej tłok) jest przetyrany, to spalanie też rośnie. Tutaj to minimum wymiana pierścieni wtedy.


Tyle na początek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 14:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 17:22
Posty: 54
Lokalizacja: Gończyce
Pojazd:
dobra to trochę go właśnie wyregulowałem i ładnie wkręca się w ogroty na połowie gazu a jak dam full to strzela z wydechu. co zrobić w tym przypadku?




_________________

Macca Squad - Zapie*dalam. Powyżej 200km/h z tą piosenką w uszach zrozumiesz jej przekaz.... Prędkość NIE ZABIJA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 14:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
rafi krk pisze:
A i morzesz przeczyścić gażnik i potem jak go wyregulujesz powiedz ile ci pali . .

stachu3512 pisze:
załóż wszystko serie i blokady a gwarantuje Ci, że będzie palił 2l/100km, albo i mniej

Ale specjaliści :lol:

Mała dysza pod ten cyl, a i tak dużo pali :/ ciekawe.
Mateusz_18_, jakie masz rolki, sprężynę centralną i sprężynki na sprzęgle? Może skuter jest niewyregulowany, kręci wysokie obroty i stąd ten wir.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy