Dzisiaj jest 23 lut 2025, 19:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2012, 18:15 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
witam wszystkich:). Opisze problem od poczatku.. Skuter gasł podczas jazdy, po czyszczeniu gaznika było ok. Pozniej znow mu odbijało i potrafił zgasnac lub ciezko palił ale było to bardzo zadko. Załozyłem tecnigasa next-r, skuter był bardziej zamulony niz na serii, dopiero od 50 do 70km/h ładnie ciagnał. Musiałem przejechac ze 4km z pasazerem i gdzies po 2 km zaczął tracic moc i zgasł i wydobywało sie z niego duuzo dymu (ale nie wiem dokładnie skad bo ciemno było). zaczekałem chwile odpaliłem ale jak dodawałem gazu to gasł. zawiozłem go do mechanika, u niego nie wiem jakim cudem ale odpalił i juz tak nie gasł. Ale ten mechanik mowił, ze za słabo sie wkreca na obroty i wymienił wate w koncowce tłumiacej. Podobno tam zamiast waty była jakas taka pianka powlekana drucikami czy cos w tym stylu. Po włozeniu nowej waty, od razu poprawiło sie przyspieszenie i wgl. Wracałem od mechanika i mi zgasł. Ale odpalił. Na odcinku 5km, gasł mi z 10 razy. Miałem 3 świece i tak kombinowałem i ciagle je zmieniałem i jakos dojechałem do domu. Kipiłem nowa fajke ngk, jezdził juz na niej normalnie. Po jakims czasie znow stracił troche mocy ale nie gasł ani nic. Stał prawie miesiac, podszedłem do garazu jak zrobiło sie cieplej odpalił za drugim kopem. pojezdziłem ale ta moc nie była juz taka jak wtedy co wyjechałem od mechanika, jak wcisnałem przedni hamulec i przekreciłem manetke to krecił kołem ale za moment tak jakby tracił moc i koło stawało.za pare dni musiałem zrobic kilka kursów tak po 1km to pojechałem w jedna str, wrociłem, pojechałem znowu i jak wracałem to juz wgl mocy prawie wgl nie miał, nie chciał jechac wiecej niz 40km/h. Postał z poł dnia, poznie było ok. Stał z tydzien, , podszedłem odpalił znow na kopa, pojezdziłem i mysle ze wyczyszcze gaznik. Skontaktowałem sie z uzytkownikiem z mielocha, ktory ma taki sam skuter i powiedział mi jak to zrobic. wyczysciłem ten gaznik i ten uzytkownik stad powiedział ze srubka od mieszanki musi byc wykrecona mniej wiecej 2 obroty, i tak zrobiłem (wczesniej przed czyszczeniem była całkiem wkręcona). pojechałem sie przejechac, ale nie było znacznej roznicy w tym czy była 2 obr. wykrecona czy całkiem wkrecona wiec zostawiłem całkiem wkrecona. z tym "paleniem kapcia" było tak samo ze koło stawało. Tego samego dnia musiałem pojechac z bratem do sklepu tak z 1km, przejechalismy z 800m i skuter zgasł, odpalił dojechalismy do sklepu, pozniej znowu odpalił, przejechalismy ze 300m i znowu tracił moc i zgasł. Proowałem go odpalic ale sie nie dało. Jak go pchałem do domu to probowałem go co kawałek odpalic to tak jakby miał chec załapac ale nie odpalił. Zapchałem go do garazu i zostawiłem.. Wie ktos moze co zrobic zeby ten skuter działał tak jak nalezy..?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
Kompresje mierzyłeś?




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 18:34 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
mierzył mi taki gosc i wyszło 9. Dodam jeszcze ze miałem robiony szlif cylka i wsadzony tłok malossi, przejechałem na tym szlifie z 1500km dopiero. Leje taki olej http://img13.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2098807417




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 20:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
może wina modułu zapłonowego? może sie zalał i mapowanie zapłonu się przestawiło czy cos albo cos sie spalilo i nie dziala jak trzeba, wymien moduł i moze pomoze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 20:07 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
barto96 pisze:
może wina modułu zapłonowego? może sie zalał
nie mogł sie zalać bo trzymam go w garazu a nie jezdziłem w deszcz. znaczy kiedys jezdziłem ale wszystko było ok..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 20:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
ale oryginalny masz czy zmieniałes?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 20:18 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
seryjny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 17:14 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
nikt juz nie pomoze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 18:55 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dzisiaj mierzyłem kompresje i 8bar. Pasek ma 16mm szerokosci. Jakies pomysły co jeszcze mogło nawalic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
A może cewki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 19:25 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
cewkI? to ile ich jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
dellgx, masz jedną cewkę zapłonową , od której idzie kabel do fajki , i masz 2 cewki za magnetem, musisz ściągnąć magneto i ci się ukażą :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 22:13 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
wiecie moze jaka jest cewka u mnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 21:20 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
chlopaki, jezeli cewke mam na 2 piny to obojetnie jaka kupie oby miała 2 piny i bedzie pasowała tak? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy