Dzisiaj jest 26 lis 2024, 21:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 mar 2012, 17:52 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Witam ostanio wymieniałem łozyska na wale w skuterku yamaha neos 2 t i może ktoś wie dlaczego w tłoku wypaliła mi sie dziurka od góry tam gdzie świeca jest chciałby zapobiec temu problemowi żeby nie wypaliła sie na wylot




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Miałem tak kiedyś u mnie zrobiła się na wylot :mrgreen: .Powodem może być zła ciepłota świecy ale bardziej prawdopodobnym powodem jest źle wyregulowany gaźnik.np za dużo paliwa za mało powietrza.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:06 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
hmm... A jak wyregulować ten gaźnik są jakieś szczegółowe czynności ? a jak sie wypali na wylot to moto bedzie słabiej chodzić chodzi mi oto że np mniej siły itp?




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
radek2486 pisze:
a jak sie wypali na wylot to moto bedzie słabiej chodzić chodzi mi oto że np mniej siły itp?
:roll: To w ogóle nie będzie chodzić bo kompresja będzie zerowa.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
wojak pisze:
np za dużo paliwa za mało powietrza.


dziure wypala nie za dużo paliwa. a za dużo powietrza za mało paliwa czyli uboga mieszanka . następuje wtedy spalanie całkowite w bardzo wysokiej temperaturze i wypala tłok




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, 18:12 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
marcinek pisze:
dziure wypala nie za dużo paliwa :roll:
Ok przepraszam jak coś.Ale byłem przekonany po moim przykładzie ,że jest tak jak napisałem.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, 18:11 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:15 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
A jak go wyregulować żeby była poprawna mieszanka?




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
radek2486, jak zalewa to czuć a jak jest za mało paliwa to świeca ma jasny kolor a ma mieć kolor kawki z mleczkiem , po tym bedziesz wiedział czy masz dobrze wyregulowany




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
A tak z ciekawości długo trzeba jeździć ze złą mieszanką żeby wypaliła się dziura?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Dr_Acula pisze:
A tak z ciekawości długo trzeba jeździć ze złą mieszanką żeby wypaliła się dziura?
Wszystko zależy od tego jak mocno uboga jest ta mieszanka no i oczywiście od jakości tłoka.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
wojak pisze:
Dr_Acula napisał/a:
A tak z ciekawości długo trzeba jeździć ze złą mieszanką żeby wypaliła się dziura?
Wszystko zależy od tego jak mocno uboga jest ta mieszanka no i oczywiście od jakości tłoka.


a dokłądniej mowiac po 10 kilometrach na pewno nie wypali do tego trzeba troche czasu

wystarczajaco dużo czasu by wyregulować gaźnik nim zła mieszanka zacznie nam rozwalać wszystko po kolei




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, 18:26 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:26 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
właśnie mi go nie zalewa




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
właśnie mi go nie zalewa


no bo masz za mało paliwa :roll: daj wieksza dysze a potem patrz na kolor swiecy : )




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:30 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Czyli jak nie zalewa to powietrza trzeba zmniejszyc a paliwa zwiekszyc tak? a jeszcze może ktoś wie która to od paliwa śrubka do regulacji ta do ustawiania obrotów?




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
radek2486, paliwo sie zwieksza dyszą .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:36 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
a na iglicy nie można?




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
radek2486, poczytaj troche o regulacj. iglica reguluje dopływ paliwa przy mniejszym otwarciu przepustnicy regulacja to skomplikowany cykl ustawiania dysz iglic śrubki regulacyjnej . najlepiej daj to komus do zrobienia.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 10:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Dajesz większą dysze to paliwo. Śrubka ta bez sprężynki to jest śrubka od powietrza. Ja bym pierw spróbował ją wkręcić o ok. 1 obrót i w tedy zrobić +/- 10km i popatrzyć czy robi się powoli ciemniejsza. Od razu nie bedzie ciemna albo kawa z mlekiem potrzeba troche czasu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy