Dzisiaj jest 01 mar 2025, 21:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2012, 17:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Czesc. Na poczatek chcialbym powiedziec, ze na kompletnie zlozonym silniku, uderzalem mlotkiem w srubke, ktora trzyma impulsator pod iskrownikiem ...

Teraz po "mini flowie" zlaczylem kartery i zobaczylem, ze polowki sa nierowne, szczegolnie w jednym miejscu ( widac na zdjeciu zamieszczonym ponizej ). Na samym dole wyglada to wmiare ...

FOTO :
Obrazek


Co radzicie ?
Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 15 mar 2012, 17:39 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 17:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
maciek805 pisze:
Co radzicie ?
Zrównać to o ile ilość materiału na to pozwala.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 15 mar 2012, 17:49 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 17:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
wojak pisze:
maciek805 pisze:
Co radzicie ?
Zrównać to.

No wiadomo, ale jak nie rozumiecie to zapytam inaczej - Jak to wyrownac ? :wink:
Tych rureczek naprowadzajacych raczej nie chcialbym sciagac, bo sa pomocne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Wydaje mi się że źle masz poprostu kartery ustawione bo chyba tak oryginalnie nie było.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 18:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Stuknij młotkiem i się ustawią :roll:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
maciek805, tylko pamiętaj że gumowym. Przy karterach lepiej nic nie robić normalnym młotkiem, sam tego doświadczyłem.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 16:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jednak stukanie mlotkiem nie pomoglo ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 16:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Założysz wał to się wszystko "upasuje" :cool:




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp


Ostatnio zmieniony 16 mar 2012, 17:02 przez Michalak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 17:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ale czy na pewno ? Musze miec pewnosc, bo walilem mlotkiem w srubke, ktora trzyma impulsator i mogly sie te rureczki naprowadzajace w jakis sposob pokrzywic, choc nie wydaje mi sie ...

EDIT. Mam pytanie nie na ten temat, ale nie chce zakladac innego tematu - W sklepie z lozyskami kupie zabezpieczenie, ktore jest na walku pompy wody przy lozysku ? Pozdro.


Ostatnio zmieniony 16 mar 2012, 17:11 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
wątpie żebyś coś skrzywił, przecież masz po za tym otwory na sróby więc jak dobrze założysz wał i skręcisz powinno być ok.
Tak to zabezpieczenie kupisz (chodzi ci pewnie o seger)




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 17:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jednak bede chcial zmienic te dwie tulejki naprowadzajace, bo jak zakrecam srubkami to nierownosc jest taka jak widzicie na zdjeciu w moim pierszym poscie. Nie wydaje mi sie, aby montaz lozysk i walu pomoglo zniwelowac ta nierownosc.
Wiec jak najlepiej wyjac te tulejki, ale nie uszkadzajac ich ?
Pozdro :)

EDIT. Probowalem segerowkami od srodka, ale bez wiekszych szans ...


Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, 17:42 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 19:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie ma szans tego skrzywić. Nie dociągaj do końca śrub, przykręć "na sucho" cylinder (ten już solidnie) i dopiero dokręć śruby karterów.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 14:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
ok, to teraz wezme i to zloze "na sucho". Momencik :wink:

EDIT. Kompletnie nic nie dalo ...
Macie jakies pomysly ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 16:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jeszcze ta sama próba, ale bez tulei. Wcześniej było w porządku? Bo jak pisałem nie ma szans, żeby to skrzywić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 16:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Nie ma problemu, ale jak wyjac te tulejki ? Jak najlepiej, bo kombinerkami moge uszkodzic ...

Booyaka pisze:
Wcześniej było w porządku?
Tutaj zrobilem blad, bo nie patrzalem na to ... :/

EDIT. Chyba, ze chodzilo ci o tuleje, ktora jest w cylindrze ? :)


Ostatnio zmieniony 20 mar 2012, 16:36 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
maciek805 pisze:
Jak najlepiej, bo kombinerkami moge uszkodzic ...


U mnie same wypadły po którymś przekładaniu z kąta w kąt, więc najpierw daj WD-40 a potem kombinerkami z wyczuciem.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 22:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Muco Dzieki, sprobuje... Ale najbardziej dziwi mnie to, ze reszta jest rowna, ale te miejsce co widzicie jest dosc mocno nierowne - Co o tym myslicie ?

Ktos cos doradzi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 23:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
może masz dwie połówki karterów z różnych roczników? Akurat w piaggio spotkałem się z różnie wyglądającymi komorami. Albo nie pasują albo mają paski jak by po uszkodzonym frezie albo na odcinku komora-kruciec są dołki jak by ktoś dłutem strugął karter




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 8:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
chips pisze:
Akurat w piaggio spotkałem się z różnie wyglądającymi komorami.

Dokladnie, u mnie tez komora wygladala jak wygladala, ale jakos to poprawilem ...
Kartery watpie zeby byly z innych rocznikow, silnik nie wyglada mi na rozbierany i jeszcze 2009rok, choc z Francji, ale nie przesadzajmy.

Pytanie tylko - Czy to skladac, czy nie bedzie sie nic dzialo ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 11:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Jak to prowadzenie cylka masz gładko to składaj! No i łączenie tam gdzie cylek przylega do karterów też na równo. Tak to nic się nie bedzie działo ;p




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy