Dzisiaj jest 30 lis 2024, 2:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aprilia rx 50
Post: 16 mar 2012, 21:05 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Witam!
Mam pewien problem, ponieważ apka ciężko ma ruszyć z pierwszego biegu.
Ogólnie jest bardzo słaba na niskich obrotach.
Macie jakieś propozycje ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 21:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Każde 2T ciągnie od wysokich obrotów a jak masz tuningowy dyfuzor to tym bardziej.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 21:38 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Zdaje sobie z tego sprawę że 2T ciągnie dopiero na czerwonym polu. Faktycznie posiadam nieorginalny wydech ale apką ciężko jest ruszyć. Zauważyłem też że nie kręci się na maxa znaczy do tych 12-13 tysi i wolno schodzi z obrotów. Myślę że może to być wina zapchanego filtra powietrza bądź źle wyregulowany gaźnika dobrze myślę ? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 13:06
Posty: 77
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Wyczyśc filt, gaznik i wyreguluj dobrze pewnie coś pomoże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 13:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Skierak pisze:
Myślę że może to być wina zapchanego filtra powietrza bądź źle wyregulowany gaźnika dobrze myślę ? :mrgreen:
Dobrze myślisz :wink: .Zobacz też ile zębów mają zębatki.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 20:06 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Jeszcze dzisiaj zobaczę zębatkę.
Gaźnik posiadam Dellorto SHA 15 15.6 i nie zauważyłem żeby miał regulację powietrza i paliwa. Moglibyście jeszcze napisać jakie montowane były oryginalne gaźniki ?

Nie posiadam specjalnego oleju do filtrów gąbkowych, można go jakoś zastąpić ?

Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 6:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 13:06
Posty: 77
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Do filtra możesz użyć oleju do paliwa tylko nie przesadzaj z ilością ;)


Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 13:57 przez BacaNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 13:47 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Po przeczyszczeniu filtra powietrza nie widzę żadnych rezultatów.
Motor bardzo wolno wkręca się na obroty, jest mułowaty.

Ale gdy filtr się suszył musiałem odpalić go bez niego, motor lepiej wkręcał się na obroty, niestety gaźnik nie posiada śrubek do regulacji powietrzem i paliwem, a przecież bez filtra nie będę jeździł...

Macie jakieś propozycje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 13:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 13:06
Posty: 77
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
skołuj jakiś normalny gaznik z regulacją :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 18:49 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Na razie wymiana gaźnika odpada.

Macie jakieś inne propozycje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 6:23 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Naprawde nikt nie ma żadnego pomysłu ? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 7:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 10:03
Posty: 39
Lokalizacja: Mikołów
Pojazd:
Może załóż filtr stożkowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:34 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Po długiej nie obecności na forum muszę stwierdzić że problem cały czas występuje.
Wyczyściłem filtr -nic nie dało
Wyjąłem filtr - nic nie dało
Wymieniłem świece - też nic nie dało

Gaźnik nie ma regulacji więc za bardzo nie ma jak go wyregulować.
Szczerze mówiąc to motorynką lepiej się ruszało, wydaje mi się że nie powinno tak być.

Macie jakieś pomysły ?
Pozdrawiam. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
gaznik masz do du*y :3 kup normalny i w palnik xD




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:54 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Lipa trochę z tym gaźnikiem...
Może pobawię się dyszami bo nie widzi mi się kupno nowego gaźnika :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
W RX 50 z ok.2000 roku seryjnie były gaźniki bez regulacji. Kumpel kupił ostatnio LeoVince V6 i nie może wyregulować gaźnika, przez co jak odkręci całą manetę to dusi go i musi stopniowo dodawać gazu... Taki gaźnik i tyle. Żeby zlikwidować problem musiałbyś kupić inny gaźnik.
Możesz jeszcze dyszę zmienić, może jest za mała, ale co to da, to nie wiem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 22:01 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
To co to za gówno jest nie gaźnik żeby regulacji nie było...
No ale jakoś te maszynki fabrycznie latały na takich gaźnikach więc to też powinno śmigać bez większych problemów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 22:25 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Zębatki mam oryginalne tył 51 zębów.
Jak te motorki były wypuszczane z takimi gaźnikami czyli jakoś na nich jeździły, a tutaj to ja nie mogę tym ruszyć, nie mówiąc tu już o podjechania pod górkę :roll: .

Pozdrawiam :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 22:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
A jak na luzie albo w czasie jazdy odkręcisz gaz, to nie przerywa albo nie dusi moto?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 22:43 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Nie nic nie dusi.
Tylko problem z tym ruszaniem jest. Kręcę go do 6 tysi powoli puszczam sprzęgło motor muli się ostro że prawie gaśnie i dopiero powolutku rozpędza się na tej jedynce do tych7-6 tysi i dopiero zaczyna jakoś jechać, na wyższych biegach również brakuje mu dołu żeby jechał trzeba go piłować a to przekłada się na kolosalne spalanie jak na taki motorek, bo też uważam ze pali baaardzo dużo.
Mam też suzuki rg 80 tam puszczam sprzęgło i maszynka jedzie... :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy