Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2010, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 12:25
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Pojazd:
Tak jak w moim temacie było jechałem ile szło i zwolniłem bo skręcałem i mi zgasł, wrzuciłem 1 bieg i odpalił z rozpędu. Jadę dalej i zatrzymuję się, wrzucam luz i zgasł sam. Potem chce odpalić i dupa ale kumpel mnie popchnął i jadę. Zatarcie wykluczam, bo tak po odpaleniu do domu jechałem ponad 11km, a na zatartym chyba nie możliwe zresztą cylinder w ładnym stanie jest. A więc po rozbiórce uszczelka wewnętrzna pod głowicą okazuje się "wyżarta" kupiłem komplet i założyłem jak należy. Pale i nic, no to kita do sklepu po świece, wkręcam i nic... Jakieś sugestie? Dziękuję serdecznie za pomoc, bo już mi serce siada od rowerka xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2009, 20:27
Posty: 12
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Pojazd:
pierścienie?Sprawdź dobrze.




_________________

Mistrz Dragów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 19:33 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 19:32
Posty: 61
Lokalizacja: PRzeworsk
Pojazd:
ale za popchnięciem ci pali to coś z zapłonem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 12:25
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Pojazd:
łożysko igiełkowe poszło i tłok rozwalony a cylek calutki :O w szoku jestem zero rys na cylindrze... więc mogę kupić tłok i śmigać dalej tak? Nie wiecie czy od sendy będzie pasować bo na mielochu pisze że do sendy, a po wejściu że zamienny do Airsal 70 Sport..?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 14:50 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 14:47
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam

posiadam rieju rs2 z wielkim problemem odpalania, otóż moto bez gadania odpali na pych a rozrusznikiem moge kręcić cały dzien i zero efektów. Gaźnik regulowałem juz 4 razy, obroty trzyma 1,7 świetnie przyspiesza, odpala bez ssania

przyznam szczerze ze nie mam juz pomysłów co go moze bolec, dodam że swiece ma dedykowaną (BR8ES)

pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 17:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
kolega tak miał gdy kompresja wynosiła 6bar :D Sprawdź zawór membranowy, a jak będzie dobry to zmierz kompresję.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 17:16 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 14:47
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
a zawór na jakiej zasadzie mam sprawdzić? (poza wyczyszczeniem, szczerze nie wiem co z nim mam dokładnie zrobić)


// jeśli dobrze pamiętam, jest tam taka biała zwężka co nie? spróbuję ją wyciągnąć, może coś pomoże


Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 18:38 przez Losero, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 18:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
zawór ma takie listki które przylegają do bloku i między listkiem a blokiem nie powinno być przerwy




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 19:16 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 14:47
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
jako że w garażu nie mam oświetlenia a teraz jest dość ciemno, to zostawię sobie to na jutro, dzięki wielkie za zainteresowanie ;)

//a ta ewentualna przerwa nie ma znaczenia przy odpalaniu na pych?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:55 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 14:47
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
witam

sprawdziłem zawór, listki nie mają żadnej szpary, jedyne co mi się jeszcze udało w miare ustalić, to że świeca daje bardzo małą iskrę przy kręceniu rozrusznikiem, jednak bez problemu odpala na pych

może to być kwestia magneta? miałem to sprawdzić, niestety brakuje mi ściągacza więc chwile potrwa jego skołowanie, tak samo jak nie mam czym sprawdzić kompresji, lecz wydaje mi się ze tragedii nie ma gdyż rieju pieknie zamyka licznik...

pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 19:08 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
To zmień świecę ;)
Ewentualnie aku podładuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 19:35 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 14:47
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
zapomniałem dodać - nowa świeca ofkors, aku ładowane nie raz, czasami moto podłączone pod aku samochodowe - rozrusznik szybciej kręcił, rieju nie odpalał, dzisiaj chciałem sprawdzić to magneto, bez ściągacza ani rusz, chyba ze spróbuje zrobić jakiś prowizoryczny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 21:18 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 14:47
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
witam, byłem u znajomego mechanika, na oko bez otwierania stwierdził że bedzie to wina pierścieni, (on sam zaczynał na motorowerach, wiec sporo o tym wie) jeszcze tylko trzeba to potwierdzić i zamówie, tak więc teraz mam pytanie do was, czy taki zestaw będzie w sam raz? http://allegro.pl/tlok-pierscienie-40-3 ... 62661.html

pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 15:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak chcesz sie długo nie nacieszyć to tak

ten tłok to syf z łyżek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Ten tłok może Ci spuchnąć zaraz po założeniu, więc odradzam. Jeśli chcesz pojeździć dłużej to kup firmowy tłok z pierścieniami i zrób szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 21:24 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 14:47
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
no a macie jakieś konkretne propozycje co mógłbym kupić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2012, 0:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
do kolegi od rieju, dosłownie dzisiaj rozwikłaliśmy taki sam problem z rieju rs2 , mechanik obstawiał pierścienie , ja obstawiałem fajke (sugerowalem sie mierną iskrą ) ;D
No i wygrałem, kolega kupił nową świece+przewód wysokiego napięcia+ fajka = ~50 zł, odpalił za 1 razem. Potem zmierzyliśmy kompresje i wyszła 7,5 , rieju z 2006 roku na seryjnych cześciach
Sprawdź dla pewności czy przewód/fajka nie są już zaśniedziałe w środku.
Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2012, 15:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Idź do tego mechanika i poproś o manometr i sprawdz kompresje. Jeśli będzie około 9 bar to wtedy zadawaj kolejne pytania, bo tak to nie wiemy na czym stoimy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2012, 19:42 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 14:47
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
tak kolego Pisak, bo właśnie opisałeś mój problem :wink:

rieju jest z 2008 r, a za wszystko zapłaciłem 35 zł ;p

ale problem się faktycznie rozwiązał

pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy