Dzisiaj jest 26 lis 2024, 21:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: RS 50- problem?
Post: 27 mar 2012, 14:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2011, 11:36
Posty: 39
Pojazd:
Witam!
Mam mały problem z RS 50. Mianowicie...
Na 4-tym biegu kreci się do 7 tys obrotów (manetka odkręcona na maxa). Dalej ani rusz.
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=yq--h-ep ... e=youtu.be
Jak widać po zredukowaniu przejdzie te 7 tys. Ale na 5 i 6 jest to samo. (na luzie normalnie zamyka obrotomierz)

O co chodzi? Czy to wina jakieś blokady?

http://www.youtube.com/watch?v=yq--h-ep_vE&feature=youtu.be




_________________

RomekTM :)
Zipp Smart -> Aprilia RS 50 -> Suzuki rm 125 -> Husqvarna SM 410 i Yamaha YZ 125


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 14:45 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Już jak ją kupiłeś to tak było czy od niedawna ?

Na blokadę bym tutaj nie zwracał uwagi skoro na luzie się kręci normalnie

powiedziałbym że albo regulacja gaźnika albo słaba kompresja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 15:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
duzo powietrza


za duzo to słychać


regulacja gaxnika cie czeka a jeśli masz sha to wymiana dyszy

powiedz mi jeszcze czy masz jakiś wydech sport inne cześci?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 15:27 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
seb94,
gdyby miała za dużo powietrza to by się zdusiła gdyby odkręcił na full ( a jak napisał odkręcił )

Jak masz za dużo powietrza to słychać typowe " Buuu " a z tego co słychać na filmiku to silnik wydaję normalny odgłos




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 16:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Wg mnie silnik na wykończeniu bo ma typową dziurę przed rezonansem i nie może go na wyższych biegach przebić.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 16:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2011, 11:36
Posty: 39
Pojazd:
Ogólnie od ponad roku jest w Polsce, i wcześniej też tak miała.
Musiałem coś zrobić:
Wakacje 2011 robiłem mały remont. Tzn: Cylinder + tłok TEC HQ 50ccm, Termostat, Napęd. No i różne bajery typu ślimak, linka, olej, świeca itd... Na tym wszystkim przejechane około 2 tys KM. (Była docierana). Także RS'ka to praktycznie seryjne 50ccm.




_________________

RomekTM :)
Zipp Smart -> Aprilia RS 50 -> Suzuki rm 125 -> Husqvarna SM 410 i Yamaha YZ 125


Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 16:59 przez RomekTM, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 17:06 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Jakby w ogóle nie miała mocy, czyli możliwe tak jak wyżej koledzy napisali, że silnik na wykończeniu jest.




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 17:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2011, 11:36
Posty: 39
Pojazd:
Kolejny filmik. Robiony jakiś czas temu.
http://www.youtube.com/watch?v=ygzZnCpk ... aHaugbM%3D
Póki nie zejdzie poniżej tych 7-8 tys. RMP to bardzo ładnie ciągnie. Gdy już tak się stanie nie ma opcji żeby przyspieszała.




_________________

RomekTM :)
Zipp Smart -> Aprilia RS 50 -> Suzuki rm 125 -> Husqvarna SM 410 i Yamaha YZ 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 17:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
silnik 2T choćby miał 5bar to na wysokich obrotach będzie miał moc :) problemy będą gdy te obroty spadną.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2011, 11:36
Posty: 39
Pojazd:
Słuchaj... Wiem, że to nie 4t typu yzf 250 "kręcące/ciągnące od dołu"
Ale na 6-tym biegu ona pójdzie max do 7.5 tys RMP nic wiecej. (bez wczesniejszego krecenia na 1,2,3,4,5 do 10-11). A z tego co wiem powinna się jako tako rozpędzać... Nawet jeśli jest to te 50ccm w 2T :) (TZR'ka znajomego na tym samym silniku nie ma takiego problemu)




_________________

RomekTM :)
Zipp Smart -> Aprilia RS 50 -> Suzuki rm 125 -> Husqvarna SM 410 i Yamaha YZ 125


Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 17:24 przez RomekTM, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:23 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Skoro ma siłę się przebujać to napewno cyl jest dobry

żeby było coś nie tak to by tak nie szła do tylu obrotów

Zobacz sobie jaką dyszę masz w gaźniku i napisz tutaj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
RomekTM, Nie chodziło mi o to. Mówię po prostu że jak masz 5bar to moc jest aby trochę mniejsza na wysokich obrotach niż na zdrowym silniku.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 19:06 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Skoro robił remont to raczej po 2k przebiegu nie powinno się nic dziać chyba że dozownik nie podał oleju (o ile na dozowniku jeździ)

Obstawiam na mała dysze w gaźniku (wiem po swojej jak się zachowuje na za małej dyszy)

Tłumik seria ?
Dysza w tej apce powinna mieć ok 105-120 wielkości - Bynajmniej tak mieści się u mnie a silnik nie jest jakiś tam zarżnięty (kompresja ponad 7 bar )




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 20:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
7 bar to cudów już wielce nie ma ale ujdzie.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 20:52 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Jak na 18 tyś przebiegu ? ;)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2011, 11:36
Posty: 39
Pojazd:
Sam mieszam paliwo. Wydeszek seria. Jutro sprawdzę jaką mam tam dysze. Jezeli jest mała to kupie coś około setki :)




_________________

RomekTM :)
Zipp Smart -> Aprilia RS 50 -> Suzuki rm 125 -> Husqvarna SM 410 i Yamaha YZ 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy