Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 mar 2012, 17:55 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Witam ;) Możliwe że czeka mnie remoncik silnika . Rozglądając się za cylindrami nie znalazłem nic ciekawego aczkolwiek po głowie chodzą mi :
- Tec Alu 50ccm ( 360 zł )
- Power Force 70ccm ( 400zł )
- Szlif starego + tłok wossnera ( boję się o jakość szlifu - czy dobrze go zrobią )
- Kupno oryginalnego cylindra i tłoka z am6 ( na allegro stoi nowy , wyciągnięty z nowego am6 za 300 zł )

Jak myślicie ? Macie jakieś inne propozycje ?

Prosiłbym także o wypowiedzenie się osób które posiadają Tec'a i Power Force'a


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 18:49 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
moim zdaniem najlepiej będzie szlif cylka i dobry tłok.




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
Ch0m1k, sorry za OffTopic ale są tłoki wossnera do am6?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 19:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Jeśli masz coś już z części tuningowych takich jak wydech itp to możesz pokusić się na Power Force 70 cc zmienisz łożyska na wale jeśli wał nie ma luzów na korbie to wytrzyma spokojnie i bd cieszył się z jazdy. A jeśli masz 100 % serie to jak najbardziej polecam Ci szlif ori cyla koszt od 20 do 40 zł i tłok Meteor ok 120 zł uszczelki z 10 zł. Żywotność najlepsza i spalanie małe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 18:43 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
zasx1209, Niedawno widziałem na allegro ale teraz już nie ma :/ Ale jeszcze 3 tygodnie temu na 100%widziałem

squad55, Seria przy Powerze wytrzyma ? Myślałem odrazu o zmianie wału na hebo :)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 9:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Możesz zmienić nie zaszkodzi ale jeśli wał nie ma luzów to wytrzyma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 11:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Szlif oryginalnego ~50 zł + tłok Meteor 120 zł. Tanio w porównaniu do reszty i pewny jesteś, że będzie jeździć. Szlif z luzem montażowym 0,05 mm. Jeśli nie jesteś pewien co do szlifu, to wyślij cylek do Motor-Techu i oni zrobią profesjonalnie, a nawet tłok dopasują, 100% gwarancji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 15:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja meteora NIE POLECAM

po 8 tys zaczyna łapać pomimo idealnych warunków (mieszanka, dozownik git, nigdy 65 stopni nie przekracza)

żeby nie było też szlif w motortechu robiony więc nie mówić że zły luz montażowy

szukaj cyla minarelli oryginalnego można dostać takie z 10 bar kompresji za ok 100zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 17:25 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
seb94 pisze:
meteora NIE POLECAM

x2
Tylko mi już zaczynał łapać przy docieraniu.
Ja widziałem cylek oryginalny za 20zł xD




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:25 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Michal125, za 20 zł ? to chyba aluminium z przetopionych puszek z dodatkiem reklamówki z biedronki ;D

tłok plastikowy :D




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Meteor jest najlepszy spośród tłoków jakie są do seryjnego cylka AM6, czasem można znaleść Asso. Vertex i Wossner nie produkują tłoków do tego slinika. Panowie skoro nie poleciacie Meteora, to w takim razie co jest warte kupna albo na czym Wy jeździcie :) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 19:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
bartexc pisze:
albo na czym Wy jeździcie :) ?
Ja jeździłem na tłoku za 60zł i chodził jak marzenie :D .




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 19:19 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ch0m1k, oryginał używany, bez tłoka do szlifu.

bartexc pisze:
to w takim razie co jest warte kupna albo na czym Wy jeździcie

Słyszałem że tłoki TNT są dobre, nie wypróbowałem jeszcze, ale z pewnością następny tłok będzie właśnie u mnie z tej firmy :P




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 19:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Ja jeżdżę aktualnie na Meteorze dopiero co dotartym na mieszance 33:1, na razie niewiele mogę o nim powiedzieć, ale radzi sobie :) Co do tego, że padaja Meteory, to może zła regulacja gaźnika albo filtr powietrza :>? Firma ze średniej półki, ale wydaje mi się, że do AM6 to tłoki tej firmy są jednymi z najlepszych...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 20:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
żadna regulacja po prostu stop ciulowy to daje ciała

jednym na dotarciu

a mi po 8 tyś


nie ma żądnej przyczyny bo gaźnik mam ustawiony idealnie + 0,5 obrotu co by lekko bogaciej było niz za ubogo

chłodzenie ideał za każdym razem jak łapał to temp nie wyżej niż 65

dozownik podawał ustawiony prawidłowo w wężyku olej ze zbiornika znikał kolor wachy w gaźniku czerwony

co ciekawe po gładzi palcem nie czuc żadnych rys a tłok ma głębokie na 1/4 mm

i poza tym jak dzisiaj trzymałem równo 7,5 tyś przez dłuższy dystans już czułem ze chce złapac

odpuściłem dźwięki i zwalnianie ustało


po porstu tłok budżetowy co tu mówić

trafi sie felerna partia jak te do malossiego sporta 70 do morini gdzie ani oryginał (meteor) ani po szlifie więcej jak 1000km nie wytrzymywał i niszczył pierścionki w tym samym miejscu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy