Dzisiaj jest 23 lut 2025, 14:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2012, 23:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 22:02
Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Witam mam problem z moim małym jednośladem a mianowicie nie chce chodzić z filtrem powietrza kiedy go zdejmę wszystko jest super wkręca się na obroty i trzyma wolne ale to wszystko mija po założeniu filtra powietrza wtedy ma problem z odpaleniem nie chce się wkręcać na obroty. Myślałem że seryjny filtr daje po prostu za mało powietrza i przyłożyłem kawałek szmatki zamiast filtra ale dzieję się to samo powoli z chodzi z obrotów i gaśnie. Podkręcałem śrubę od składu mieszanki i nic to samo cały czas. Dodam jeszcze filtr jest na pewno czysty bo myłem go chyba z 5 razy. Gaźnik też był regulowany i bez filtra śmiga jak szalony a jak założę to się dusi.

Z góry dziękuje za odpowiedzi :wink:


Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 23:35 przez pstryk, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 6:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Daj mniejszą dysze i później wyreguluj gaźnik.




_________________

Obrazek
[/list]


Ostatnio zmieniony 29 mar 2012, 20:12 przez De*mon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 10:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 22:02
Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ale najlepsze jest to że on chodził na tym filtrze tylko po zimie coś mu się pomieszało, a większą to znaczy jaką bo kupiłem go z tym gaźnikiem i nie wiem jaka tam jest, cylek jest 70 cm3 malossi, gaźnik dellerto.


Ostatnio zmieniony 28 mar 2012, 10:35 przez pstryk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 11:23 
*

Rejestracja: 15 wrz 2011, 21:16
Posty: 33
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Rozkręć gaźnik i sprawdź ;)




_________________

ROMET 777 Full Tuning
Suzuki Rg 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 11:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:04
Posty: 91
Pojazd:
moze byc tak,ze przed zima nie oprozniles gaznika z benzynki :) i paliwo sie "ustało " zrobila sie galaretka i zatkalo cos , przeczysc gaznik moze pomoze ,przemyj go dobrze i przedmuchaj .Czesto pomaga




_________________

Wojtek/Kraków




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 12:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Nie tylko gaźnik. Kranik i przewody od baku z filterkiem paliwa tez najlepiej.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 13:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 22:02
Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Kranik jest nowy, paliwo czyste, filtra paliwa nie ma jest bezpośrednio do gaźnika, po zimie czyściłem gaźnik i się takie cyrki zaczęły. Czy dysza główna może być tego powodem ? Nie wydaje mi się bo ona jest odpowiedzialna za dostarczanie paliwa i z powietrzem nie ma nic wspólnego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 14:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Jeżeli chodzi bez filtra, to daj mniejsza dysze i opuść iglicę, pewnie go zalewa...




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 22:02
Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Iglica jest na najniższym, a dysze o ile mniejszą ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 16:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
A jaką masz teraz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Jaką masz ale myślę, ze 10-15 max




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 22:02
Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Jutro rano napisze jaką mam dysze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 10:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 22:02
Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Więc tak dysza gówna to 72, wolnych obrotów 50, gaźnik PHB619 Dellorto. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Załóż mniejsza dyszę, jeżeli nie masz żadnej to upuść iglice na sam dół.
Ps. jaki masz setup, bo jak jakiś cyl 70 to nie powinno cie zalewać.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 16:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 22:02
Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Iglica jest już na samym dole cyl 70 malossi. Jeżeli zmniejszyć dyszę to na jaką ?


Ostatnio zmieniony 29 mar 2012, 19:04 przez pstryk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 7:36 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
daj iglice na środek dysze 70 i seryjny zablokowany filtr to jest optymalne ustawienie

a ssanie masz otwarte czy zamknięte jak ci gaśnie


ty masz gaźnik 19mm wiec za bardzo nie wiem jak to ustawić to metodą prób i błędów trzeba regulować


Ostatnio zmieniony 30 mar 2012, 7:37 przez Fe$teR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 11:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2012, 22:02
Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ssanie jest wyłączone jak gaśnie

Cytuj:
daj iglice na środek dysze 70 i seryjny zablokowany filtr to jest optymalne ustawienie

to mówisz że po tej wymianie dyszy będzie widoczna jakaś poprawa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy