Dzisiaj jest 15 lut 2025, 14:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 23:24 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Oglądać coś tam widać i komentować no chłopaki w temacie nie ma życia jak mam sie zachecic do dzialania dalej :P




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 23:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
haha projekt zajebisty, szacunek dla autora za pracę włożoną w to xd i ładnie dupa ucieka i o to chodzi xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 1:03 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
heh jest ok a tu ja w zanadrzu mam jeszcze gaźnik PWK 28 lub 30 Ale to musi poczekać by go zakupić oraz kompressor i intelkuuler :D które już mam Dolicze jeszcze niskobudrzetowe sportowe wario oraz Niby tuningowy pomarańczowy CDI Tanie rzeczy ale dają nadzieje :P cóż co poważniejszy Up to będą fotki czy filmy.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 1:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
będę śledził powodzenia :)




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 1:52 
*

Rejestracja: 29 lip 2011, 13:32
Posty: 108
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.
Pojazd:
:shock: Czuć moc, już widać że jak skończysz będzie małym potworem. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 8:50 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Przecież jak ty to zrobisz to będzie potwór :mrgreen: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 9:01 
Zbanowany

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:28
Posty: 234
Lokalizacja: głuchołazy
Pojazd:
dawaj wiecej fotek zaje...ty projekt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 9:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
następny filmik chce widzieć już z kompresorem :D




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 10:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
dzieje się coś ?




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2012, 22:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2012, 21:57
Posty: 0
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Przeczytałem, prawie całe, prawie, bo nie za bardzo potrafię się połapać w niektórych postach.

Rozwiązanie ze sprężarką mechaniczną jest stosunkowo proste do zrealizowania, pod warunkiem, że sprężana będzie mieszanka paliwowo-powietrzna, a nie samo powietrze. Najpierw powietrze wpada do gaźnika, następnie jest zasilane paliwem, mieszanka jest zasysana przez sprężarkę i sprężana. Takie rozwiązania istnieją.

4T - realizacja takiego rozwiązania jest możliwa praktycznie bez większej ingerencji w konstrukcję, jeżeli ciśnienie ograniczne zostanie do ok 0,5bar.

2T - w silnikach dwusuwowych na końcowy efekt ma wpływ całość układu dolotowego, korbowo tłokowego i wydechowego. Zgranie całości to ciężka sprawa i ja bym sobie odpuścił.

Montując sprężarkę we wspominany sposób należy dodatkowo zastosować 2 zawory:

BOV - blow off valve - ten w przypadku tego układu faktycznie może dać blow off :twisted: - z mojej wiedzy jaką zdobyłem grzebiąc w tym temacie, ciśnienie które otwiera ten zawór powinno być ustawione na BPVx2. Wylot najlepiej skierować do wydechu.

BPV - by pass valve - zawór, którym ustawione zostanie ciśnienie doładowania. Ciśnienie do 0,5bar nie wymaga modyfikacji silnika, takich jak wymiana korbowodu itp. Części te powinny wytrzymać. Może nie będą aż tak trwałe jak w silniku bez doładowania, ale nie powinien lecący korbowód nikomu urwać szczęki. Zawór BPV wypuszcza nadmiar mieszanki i przewodem jest ona prowadzona między gaźnik i sprężarkę.

Zagrożenia:
Możliwość "cofki", która może skończyć się płonącą zgagą. Chodzi o to , że przy zapłonie mieszanki w kolektorze cała instalacja może wylecieć w powietrze. Zapobiec temu powinien, ale nie musi zawór BPV. Wówczas pojazd zionie ogniem z wydechu :mrgreen:

Stosowanie tego rozwiązania w połączeniu z turbosprężarką jest dość niebezpieczne ze względu na temperaturę spalin i większe prawdopodobieństwo zapłonu. Turbosprężarka daje szanse uzyskania o wiele większej mocy, ale jest to bez sensu, ze względu na zawieszenie, hamulce i konstrukcję pojazdów 50-250ccm, które nie są w stanie sobie z taką mocą poradzić.

Zastosowanie sprężarki w sposób klasyczny (sprężamy powietrze, które pod ciśnieniem wpada do gaźnika) wymaga obudowania gaźnika w puszkę i chyba dodatkowo dokładnego uszczelnienia zbiornika paliwa i pompowania powietrza także do niego. Po prostu powietrze sprężone wypchnie paliwo z gaźnika i nie pozwoli mu spływać. Wyrównanie ciśnienia w gaźniku (puszka) i zbiorniku (podanie ciśnienia do zbiornika) pozwoli na grawitacyjne spływanie paliwa do gaźnika. To rozwiązanie jest bardziej skomplikowane i moim zdaniem nei warte zachodu.




_________________

CPI XR 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2012, 14:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
bogulo2, bardzo dobrze to wytłumaczyłeś.
Ma ktoś jakiś film na YT przedstawiający osiągi jakieś skutera 4T ze sprężarką?




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy