Dzisiaj jest 08 lis 2024, 11:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2009, 21:25 
*

Rejestracja: 08 lip 2009, 8:57
Posty: 49
Pojazd:
Witam za niedługo mam zamiar ściągnąć blokady w swoim Kymco agility. I z związku z tym mam do was pytanie jak to zrobić i czy lepiej zostawić zablokowany czy też odblokować chodzi mi o to czy będzie więcej palił i czy będzie krótsza żywotność silnika? Posiadam jedynie dysze do gaźnika jak na razie i wiem że trzeba wykręcić starą i włożyć tą dłuższą. I dlatego mam pytanie czy po włożeniu tej dyszy trzeba jeszcze coś regulować przy gaźniku i co wogól da mi wymiana tej dyszy. I ostatnie moje pytanie to gdzie są pozostałe blokady i jak się z nimi uporać i czy opłaca się kupować odblokowany moduł i jakie są z niego korzyści :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 11:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Po zdjęciu blokad radził bym zmienić rolki na 6g. wtedy skuter lepiej wchodzi na obroty i wogle lepiej przyspiesza :D




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy