Dzisiaj jest 11 sie 2025, 18:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 mar 2012, 17:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
dzisiaj rano chciałem odpalić neosa... kopie kopie, nie odpala i patrze a tam paliwo z cylka kapie czyt. przy wejsciu do tłumika. co może być przyczyną ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 23:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Może już pierścienie do wymiany,a odpalił chociaż ?




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 12:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
taak, potem tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 12:33 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 11:53
Posty: 69
Pojazd:
pierscnienie . kaput . też miałem taki przypadek

lub może to woda się dostała. uszczelka pod głowicą . kaput

Edytuj posty!


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2012, 19:08 przez Arkadi323, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 12:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
nie no woda to nie, bo stał w garażu przez dłuższy czas. kurde ale potem już normalnie było w sumie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 15:10 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 11:53
Posty: 69
Pojazd:
gaźnik rozebierz. do ostatniej śróbki przeczysć i złóz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 18:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
to już robiłem pare dni wcześniej przed tym właśnie, więc raczej wina pierścieni, ale sie dziwie, że tylko raz się to wydarzyło. Gdy się powtórzy to napiszę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 18:09 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 11:53
Posty: 69
Pojazd:
jak masz 70cc . mam pierscienie na sprzedaż nowe. i uszczelki nowe do 70cc minarelli gg: 39112780




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2011, 20:57
Posty: 45
Pojazd:
Buahahha,znafcy.Po prostu go zalało i tyle.Co mają do tego pierścienie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 20:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
Pixel94, mam nadzieję, że to co mówisz jest w 100 % prawdą i jeśli to prawda to jest wdzięczny :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 20:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
znowu się to powtórzyło... sprawdziłem kompresję i ma 8 bar.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 20:40 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 11:53
Posty: 69
Pojazd:
a jednak pierscienie ? jestem na 100% pewnien .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 20:41 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 11:53
Posty: 69
Pojazd:
jak jest źimny . to powienien mieć kompresję. dobrą a jak się nagrzeje . i pierscniene się nagrzewają i już tracą swoje właściwości . być może tak jak i mówiłem od samego początku . rozebierz cylinder i zobacz stan tłoka . i daj zdjęcia :)) Zużyte.


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2012, 20:41 przez Arkadi323, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 15:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
ok ok ! bo paliwo cieknie tylko jak jest zimny, potem jak już odpali to potem normalnie pali od strzała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 18:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2011, 20:57
Posty: 45
Pojazd:
Ja mam w neosie na TP sprężanie 5bar i jest zajebiście.Nic nie kapie.Do kapania na pewno nie przyczyniają się pierścienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 18:29 
**

Rejestracja: 29 cze 2010, 22:42
Posty: 244
Lokalizacja: Dukla
Pojazd:
Oj wy wy.. brak słów... zawór membranowy zje**any listki odstają i przez noc go zalewa.. ssanie masz elektryczne ? bo druga przyczyna to może ssanie zadługo trzyma.. odepniej je i wtedy zobacz przy 8 atm ma zajebiscie chodzić..




_________________

^_^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
ssanie ręczne, czyli wymienić ten cały zawór membranowy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 21:30 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 22:44
Posty: 76
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ja proponuję sprawdzić tłok i pierścienie to cię nic nie kosztuje tylko pół godzinki roboty, a masz już pewność czy to to czy nie, ja w aprili też tak miałem raz że jak był zimny to tylko przychodziły do głowy pomysły żeby na pycha go spróbować odpalać bo inaczej szanse 5% na odpalenie okopał się jak głupi a paliwo zaczynało cieknąć z otworu wydechowego po rozebraniu okazało się że brakowało pierścienia 1 a drugi był już w opłakanym stanie jak i tłok który nie wiem jakim sposobem ale był ułamany od góry na boku :D

Ale po oczyszczeniu cycka z resztek i pozbyciu się paliwa złożeniu go na nowym tłoku i pierścieniach to jeździ jak nowy bez żadnych problemów odpala itd. ;)

Więc sprawdź jak to wygląda ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
Ok dzięki, na dniach dam znać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 21:44 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
pierdzielicie... zawór membranowy do wymiany i tyle, ja jezdze na jednym pierścieniu- w dodatku drugim, bo pierwszego nie założe bo tłok połamany, wyszczerbiony i nic nie cieknie, a ciekło jak miałem zawór membanowy do dupy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy