Dzisiaj jest 26 lis 2024, 19:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Apka i obroty
Post: 03 kwie 2012, 15:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Objawy: Na luzie po rozgrzaniu chodzi dobrze (niecałe 2k obrotów), wrzucam jedynkę, gubi obroty i gaśnie. Oprócz tego jadę powiedzmy na 4 biegu (jakieś 5-6 k obrotów) i jak daje gaz to straszni wolno się zbiera, czasami nawet nie ma w ogóle siły (tylko redukcja). Gaźnik wyregulowany, świeca ma kolor dobry. Nie mam już pomysłów... :? Dodam, że na wysokich obrotach chodzi bardzo ładnie. Wszystko seria (odblokowana) + Tecnigas G-box.


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2012, 15:50 przez gucioooo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 16:12 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
tarcze sprzęgłowe może do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 16:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
gucioooo pisze:
Oprócz tego jadę powiedzmy na 4 biegu (jakieś 5-6 k obrotów) i jak daje gaz to straszni wolno się zbiera, czasami nawet nie ma w ogóle siły (tylko redukcja).

Normalka. Przecież to 2t a jeszcze ze sport wydechem... Tylko w rezo bd dobrze jeździł na wyższych biegach.
gucioooo pisze:
Na luzie po rozgrzaniu chodzi dobrze (niecałe 2k obrotów), wrzucam jedynkę, gubi obroty i gaśnie.
WYreguluj sprzęgło. Pobaw się linką. W ostateczności rozbierz i sprawdź jak ich stan.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 16:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Bałem się, że to może być coś z cylindrem. Mogę o to być spokojny? :P Chodzi mi np o kompresję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
To zależy jaki przebieg masz na tłoku. Kompresje możesz sprawdzić, powinna ona wynosic 9-9,5 bar przy dobrym stanie. Jeśli chcesz coś poprawić to możesz pobawić się dyszami przy gaźniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Zapomniałem dodać, jak jest zimny to sa ssaniu odpala na dotyk. Jak pojeżdżę i jest ciepły to gaszę go na chwilke to potem ma trudności z odpalaniem. Kręci strasznie długo. Jak jest ciepły i chodzi na luzie to jak włącze ssanie to gaśnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
To jest oczywiste, ze zimny po włączeniu ssania będzie lepiej palił. Na ciepłym silniku po włączeniu ssania powinien zgasnąć. Nie ma w tym nic dziwnego, tak powinno być :) Ssanie służy do odpalania zimnego silnika i po zagrzaniu powinno się je wyłączyć, bo może dławić silnik w czasie jazdy. Co do trudności z odpaleniem to spróbuj dobrze wyregulować gaźnik. Narazie tyle przychodzi mi do głowy...


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2012, 20:22 przez bartexc, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
okej, pokombinuje jeszcze z gaźnikiem. Jak ktoś ma jakieś pomysły to oczywiście piszcie proszę :) Dzieki :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2012, 15:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Jak poznać ze tarcze sprzęgła są do wymiany?

I jak nie odpala na ciepłym (problem z postu 1) to myślicie że może za bogatą mieszankę dostawać czy odwrotnie?


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2012, 15:11 przez gucioooo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2012, 21:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jesli ciągnie Ci sprzegło, a regulacja linki nie pomaga to trzeba wymienić. Mam nadzieje, że ciepłego odpalasz bez ssania :roll:. Wyczyść gaźnik i dysze wolnych obrotów, bo moze być zapchana i cieżko pali + dobrze wyreguluj gaźnik. Jeśli masz możliwość to zmierz kompresje i podaj jaka jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2012, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Niestety na tą chwilę nie mam możliwości zmierzenia kompresji. Oczywiście jak jest ciepły to odplam bez ssania :P Jutro jak będzie pogoda to zajmę się gaźnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy