Dzisiaj jest 29 kwie 2025, 17:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Keeway Focus
Post: 20 maja 2006, 10:02 
*

Rejestracja: 20 maja 2006, 9:56
Posty: 3
Pojazd:
Mam problem, nie wim jak trzeba odblokować Keeway'a Focusa, moż jak ktos ie jak to zrobić, jak może to niech się podzili swoją wiedzą. Barzo prosze o pomoc. Z gory dzięki!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2006, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2006, 19:12
Posty: 17
Lokalizacja: Krzeszowice
Pojazd:
zgłoś sie z tym tam gdze go kupiłeś (oczywiscie jesli go masz od nowosci) w serwisie to zrobia. przy zakupie dostaje sie odblokowane kolanko i chyba tylko trzeba wymienic. podkladki na wariatorze ani mniejszych dysz nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2006, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2005, 19:45
Posty: 146
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Przy odblokowaniue jest:

-któtsze kolanko wydechu
-lżejsze rolki
-dysza 57




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2006, 12:51 
*

Rejestracja: 20 maja 2006, 9:56
Posty: 3
Pojazd:
Jak kupiłem skuter dostałem tylko, klucz do świecy, śrubokręt, do obniżania amortyzatora, gumy pod akumulator, byłem się pytać w innym sklepie ile by chcieli za odblokowanie, koleś chce 147 zł, za rurę, dysze i rolki, i teklucze, które już mam, czy to nie za dużo, wie ktoś, gdzie moge dostać taki zestaw odblokowywujący?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2006, 13:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2005, 19:45
Posty: 146
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Odezwij się do mnie na gg: 6494946 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2006, 13:35 
*

Rejestracja: 20 maja 2006, 9:56
Posty: 3
Pojazd:
focus-team czemu się nie odzywasz, ja juz jestem na GG, mój nr 501729




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2006, 8:37 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:33
Posty: 5
Lokalizacja: OsW
Pojazd:
Witam!! ja mam focusa z 2005 roku i jakos nie miałem blokady na kolanku !! nie wiem dlaczego,rozciałem je i ... nic !! rura pusta , równej wielkosci wszedzie !! zadnych zwerzen zadnej tulejki nic ... !! wyrzucilem podkładne z wariatora ( mialem tylko jedną , a wszedzie pisze ze powinny byc dwie) nie wiem czy dobrze zrobiłem ale z 45 km/h idzie teraz 60km/h !! chce jeszcze zamienic rolki ... WIE KTOS JAKIE SA NAJLEPSZE ?? aha ... Pojechałem do jednego mechanika który stwierdził ze dysz nie ma co wymieniac bo to praktycznie nic nie da a bedzie palił jak czołg !! pozdro
gg 6668538 :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2006, 21:47 
*

Rejestracja: 21 sie 2006, 21:34
Posty: 5
Lokalizacja: Głubczyce
Pojazd:
guumiis pisze:
Witam!! ja mam focusa z 2005 roku i jakos nie miałem blokady na kolanku !! nie wiem dlaczego,rozciałem je i ... nic !! rura pusta , równej wielkosci wszedzie !! zadnych zwerzen zadnej tulejki nic ... !! wyrzucilem podkładne z wariatora ( mialem tylko jedną , a wszedzie pisze ze powinny byc dwie) nie wiem czy dobrze zrobiłem ale z 45 km/h idzie teraz 60km/h !! chce jeszcze zamienic rolki ... WIE KTOS JAKIE SA NAJLEPSZE ?? aha ... Pojechałem do jednego mechanika który stwierdził ze dysz nie ma co wymieniac bo to praktycznie nic nie da a bedzie palił jak czołg !! pozdro
gg 6668538 :lol:



Zależy jakie masz to kolanko od wydechu. Jeśli jest możliwie najkrócej doprowadzone do tłumika tzn. jest odblokowane a jeśli ma niepotrzbne zakręty tzn jest zablokowane. Mój keeway focus po zmianie dyszy, kolanka i rolek ma Vmax tylko 60km/h. Przynajmniej ci w serwisie tyle wymienili. Twiierdzili że odblokowali wszystko ale ja w to nie wierze bo w wariatorze mam dwie podkładki. Pozatym 10 letni skuter kymco leci lepiej od mojego focusa




_________________

Speedfight2LC + hebo ng + yasuni Z




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2006, 11:50 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:33
Posty: 5
Lokalizacja: OsW
Pojazd:
no ja odblokowałem mojego Keewaya!! nie leci 100 :D:D ale ma przyspieszenie i predkosc tez jest lkepsza!! blokade z kolanka zdłałem sam !! wreszta wszysko wrociłem sam !! jedyne co to kupilem tylko dysze :) na reszte wam powiem szkoda kasy !! bo mozna zrobic wszysko po swojemu ( poza rolkami) i jest super !! mój skuterek w zaleznosci od pogody , wiatru i tych pierdół jedzie od 60-75km/h !! jesli ktos chce cos wiedziec prosze pisac na maila guumiis@op.pl albo gg 6668538 !! pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2006, 11:52 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:33
Posty: 5
Lokalizacja: OsW
Pojazd:
jesli ktos chce kupic dobrego skuterka za dobra kase polecam ten link !!----> http://www.superskutery.prv.pl/ <--- ja juz kupiłem tam 2 skutery i 2 moja rodzinka!! jesli ok :) wlkp :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: keeway focus
Post: 29 sie 2006, 19:24 
*

Rejestracja: 29 sie 2006, 18:32
Posty: 1
Pojazd:
Witam mam focusa z 2005r i zdjolem mu blokady i leci mi tylko 65km/h oraz walnolem mu tlumik sportowy i cylek i leci mi 80km/h. Wiecie jak zwiekszyc przyspieszenie, moc i predkosc niewielkim kosztem.
Z góry dzienki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2006, 22:18 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:33
Posty: 5
Lokalizacja: OsW
Pojazd:
Nitro :D hehe w sumie mozna dysze zminic zeby dostawał wiecej paliwa :):D albo przesunac taka podładke na iglicy ! ale 3ba uwazac zeby nie pogubic czesci :) :D hehe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2006, 11:09 
*

Rejestracja: 17 paź 2006, 11:00
Posty: 2
Lokalizacja: Trawniki
Pojazd:
Witam mam Focusa i niedawno go sam odblokowałem w servisie mi się nie opłacało chcieli 250zł w sklepie na cześci wszyło by mi ok.130zł a na allegro zamówiłem te same części za 80zł czyli: kolanko-nie zakręcone, rolki do wariatora,dysza gaźnika,uszczelki.Przy zdejmowaniu blokady nie było problemu znalazłem jeszcze jedną istotną blokade..za wiatrakiem od chłodzenia wariatora znajduje się podkłądka a za nią pierścien mniej więcej o grubości 3mm przy zdjęciu tego skuter wchodzi na większe obroty.Mój skuter po założeniu samego kolanka (odblowanego) jechał 80 a po ząłożeniu rolek jedzie 80 ale ma bardzo mocny start i super jezdzi się na jednym kole.Mam tylko jeden problem nie wime dlaczego i gdzie znajduje się ten problem w czasie jazdy robi się coś takiego jakby go tak powoli czasem szarpało wiem może ktoś dlaczego tak jest :?:
Pozdrawiam Joka




_________________

------------Scooter Attack_Tuning----------




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2006, 13:36 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:33
Posty: 5
Lokalizacja: OsW
Pojazd:
Witam. U mnie tez "szarpie" ale to nie jest takie konkretn szarpanie tylko tak jakby mu takie równomierne drgania przechodziły. tak konkretnie to u mnie juz to zanika, podejrzewm ze musi sie teraz wszysko ułozyc i dotrzec. Ja kolanko zrobilem sam:) Wystarczyla pilka i spawarka hehe :D ta podkałdne tez zdjałem, a dysza nic nie daje ( bynajmniej u mnie ). Napisz mi jesli mozesz jakie dales rolki?? jakiej firmy i jakie ciezkie ? bede wdzieczny :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2006, 17:52 
*

Rejestracja: 17 paź 2006, 11:00
Posty: 2
Lokalizacja: Trawniki
Pojazd:
Cześć Nom u mnie już te szarpanie ustało i jest super.Gdy ja zamówiłem moje części do odblokowania na rolkach nie było ani wagi ani nazwy ale ja myśle że najlepszymi Rolkami będe rolki Polini lub Metrakit 4,20g one będą najlepsze jak dla mnie bo masz super kopa i dobrego speeda,,ja dziś zaczołem palić gume to dzięki moim rolkom to po chwili była kupa dymu a Drift na trawie to nie problem super zabawa naprawde;]Pozdrawiam Joka




_________________

------------Scooter Attack_Tuning----------




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2006, 21:58 
*

Rejestracja: 14 lis 2006, 21:50
Posty: 2
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd:
Moze ktos napisalby porzadnego posta o odblokowywaniu Focusa. Takiego dla poczatkujacych ze zdjeciami itd. Co i jak po koleji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2006, 17:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2005, 19:45
Posty: 146
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tutaj masz "cytat" o odblokowaniu:

Odblokowanie Focus'a i Matrix'a
Zaczynamy od zestawu odblokowującego (zdjęcie pierwsze). Jest to dysza 58,5, kolanko wydechu, rolki do wariatora i nowe uszczelki. Zdjęcie drugie pokazuje nam 2 kolanka, to po lewej jest odblokowane. Zdjęcie blokady polega na wymianie kolanka, dyszy, zdjęciu blokady z wariatora i wymianie rolek. Na wariatorze założona jest podkładka, która uniemożliwia zbieganie się tarcz wariatora, a tym samym wyciśnięcie pasa na zewnątrz (tak jak wrzucenie większej przerzutki z przodu w rowerze). Silnik mimo obrotów nie rozpędza skutera. Co do dyszy, to gdy ją założyłem w jednym huraganie razem z kolankiem i zdjęciem blokady z wariatora, to skuter dostawał zbyt bogatą mieszankę i nie rozwijał mocy. Pomyślmy wtedy o zmianach w filtrze, by dostawał większą dawkę powietrza. Jeśli skuter z większą dyszą jedzie bez żadnych problemów to wystarczy lekka regulacja i będzie dobrze. Po odblokowaniu prędkość wynosi ok. 60-70km/h. Prędkość maksymalna jest pojęciem bardzo względnym, zależy ona od terenu, masy kierowcy, wiatru, ciśnienia w oponach, paliwa i wielu innych.
Aby wymienić kolanko odkręcamy najpierw śruby znajdujące się w cylindrze i robimy to koniecznie kluczem nasadowym, najlepiej sześciokątnym. Jeżeli skuter ma już pewien przebieg i przez długi czas nie były te śruby odkręcane to użyjmy WD40 lub pokrewnych środków penetrujących. Nie odkręcajmy na siłę. Jeśli nie ma możliwości i śruby nie chcą popuścić to skrajnym rozwiązaniem jest wybicie starego kolanka młotkiem, ale to naprawdę jest ostateczność. Kolanko po odkręceniu od tłumika powinno po uderzeniach się wyhaczyć. Zanim zaczniesz uderzać popatrz na kolanko które chcesz założyć w którą stronę "walić" młotkiem. najpierw spróbujmy silnym pociągnięciem (stojąc po prawej stronie skutera) ręką je poruszyć. Tłumik od kolanka odkręcamy kluczem oczkowym i imbusem. Starajmy się unikać kluczy płaskich. Na końcu odkręcamy tłumik. Montaż zaczynamy od przykręcenia kolanka do cylindra (koniecznie z uszczelką - może być stara jak nie jest zniszczona), potem do kolanka przykręcamy tłumik (uszczelka) i na końcu dociągając przykręcamy tłumik.

http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4836.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4906.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4847.jpg

Aby dostać się do wariatora trzeba zdjąć pokrywę silnika pod którą znajduje się przekładnia CVT. Zdejmujemy filtr powietrza, a potem pokrywę. Aby to zrobić odkręcamy śruby wskazane na zdjęciach. Używamy do tego celu klucza nasadowego 8mm z przedłużką. Nie ruszamy startera nożnego i plastikowej osłony. Pamiętajmy które śruby gdzie były wkręcone. Jak już wykręcimy to co trzeba, to zdejmujemy pokrywę. Nie wolno podważać jej w nieodpowiednich miejscach, wbijać śrubokręta między pokrywę, a karter i robić cokolwiek na siłę. Podważamy w miejscach do tego przeznaczonych. Większość producentów zostawia w pokrywach i elementach złączonych miejsca w których przykładamy narzędzia by rozewrzeć elementy. W przypadku z którym mamy do czynienia pomocna będzie nóżka startera by za nią pociągnąć pokrywę. Najlepiej złapać pokrywę z lewej i prawej strony i poruszając nią ciągnąć do siebie. Uważamy na uszczelkę by jej nie uszkodzić. Po zdjęciu pokrywy będziemy musieli ją oraz wnętrze komory wyczyścić z pyłu jaki powstał w wyniku pracy pasa. Najlepiej wydmuchać go sprężonym powietrzem. następną czynnością będzie zablokowanie wału, tak aby można było odkręcić wariator. Służą do tego celu specjalne uchwyty lub przyrząd widoczny na zdjęciu (zdjęcie robione po zdjęciu plastików - Hurricane). W głowicę w miejsce świecy wkręcamy blokadę. Jest to trzpień nagwintowany który po wkręceniu uniemożliwia ruch tłoka do zewnętrznego punktu zwrotnego. Wkręcamy go ręcznie do oporu.

http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4889.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4890.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4891.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4845a.JPG
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4846a.JPG
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4838.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4839.jpg

Mamy zdjętą pokrywę, przed nami widać po prawej sprzęgło po lewej wariator pas łączący te 2 mechanizmy. Zdejmujemy wariator, odkręcając go kluczem nasadowym 18mm w lewo. Nie uderzamy młotkiem w klucz, odkręcamy naciskając go! Po odkręceniu demontujemy po kolei wszystkie elementy i odkładamy je w kolejności demontowania. Uważamy by nam się nie rozsypał wariator z rolkami i byśmy ich nie pogubili. Jak już wszystko mamy zdjęte to bierzemy do ręki tulejkę widoczną na zdjęciu w górnym rzędzie po prawej (w dłoni) i energicznym ruchem ręki umieszczamy ją w koszu na śmieci. Wymieniamy rolki na te z zestawu, czyścimy ich bieżnie i lekko je smarujemy (lekko!!!). Składamy wariator i zakładamy go. przytrzymując go ręką wsadzamy na wał tuleję i dalej po kolei resztę elementów nie zapominając o pasie. Ręcznie wkręcamy nakrętkę i dociągamy ją kluczem nasadowym. Klucz łapiemy w miejscu (na zdjęciu) w którym jest przełącznik lewo / prawo, w osi nasadki i dociągamy do oporu. Taki chwyt zagwarantuje nam silne dociągnięcie i uniemożliwi zerwanie gwintu. Wał obracając się powoduje dokręcanie nakrętki, więc nie martwmy się tym, że się odkręci.

http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4869.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4870.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4901.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4873.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4874.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4875.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4876.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4877.jpg

Zakładamy pokrywę i robimy to bardzo delikatnie i nie na siłę. Pokrywa musi najść na specjalne tulejki naprowadzające i łożysko na wałek wystający ze sprzęgła. Pamiętamy też o uszczelce. Jak pokrywa już naszła to uderzeniami dłonią lub pięścią dociskamy ją. Wkręcamy ręcznie lub nasadką z przedłużką (też ręcznie - bez klucza) wszystkie śruby. Pamiętamy o kablu (masa), który wisi nam po lewej stronie nad pokrywą, dokręcamy śruby kluczem łapiąc go tak jak przy dokręcaniu wariatora. Dokręcając ręcznie możemy kopnąć skuter by starter i mechanizmy w środku się ułożyły (pamiętajmy o blokadzie wkręconej w głowicę). Teraz możemy zmienić dyszę na 57,5 i wyregulować gaźnik. Ten zabieg jest trochę ciężki do wytłumaczenia i wymaga pewnej wprawy. Możliwe, że będzie konieczne wyciągnięcie tłumiącej rurki plastikowej z filtra powietrza lub inne głębsze kombinacje. Możliwe, że skuter bez problemu odpali i wystarczy tylko mała regulacja gaźnika. Wyjąć dyszę najwygodniej będzie nam, gdy pozbędziemy się schowka pod siedzeniem, odkręcając 4 śruby. Czyścimy filtr powietrza. Luzujemy wkręt przy kolektorze dolotowym i obracamy gaźnik. Obracamy tak by niczego nie urwać. WAŻNE!!! Podkładamy jakąś szmatkę bo będzie się lała benzyna!!! Odkręcamy komorę pływakową (4 śrubki) i mamy przed oczyma dyszę główną. Uważajmy by się nam nic nie wysypało z gaźnika. Odkręcamy dyszę seryjną i wkręcamy ręcznie dyszę z zestawu. Dokręcamy ją z wyczuciem. Kontrolujemy stan komory pływakowej. Czyścimy ją sprężonym powietrzem, a jak jest konieczność to mechanicznie. Nie używamy to przetykania otworów dysz, czy czegokolwiek w gaźniku, drutów gwoździ itp. Możemy zastosować np. włos z miotły plastikowy lub coś podobnego (miękkiego). Całość skręcamy. zakładamy filtr powietrza. Mając zdjęty schowek możemy zassać przewodem podciśnieniowym by otworzył się kranik i napełnił gaźnik paliwem. To chyba wystarczy by sprawnie odblokować skuterek. Powodzenia!!!

http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4881.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4903.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4904.jpg
http://www.bogo.freehost.pl/DSCN4905.jpg

POZDRO 8)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2006, 21:20 
*

Rejestracja: 14 lis 2006, 21:50
Posty: 2
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd:
Dzięks 8)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2006, 6:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2005, 19:45
Posty: 146
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jak by coś w sprawie keewaya to pisz tu albo na gg: 6494946 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2008, 18:07 
*

Rejestracja: 13 sie 2008, 17:42
Posty: 1
Pojazd:
witam mam focusa, kupilem do niego zestaw odblokowujacy ale nie moge odkracic wariatora, poniewaz nie mam odpowiedniej blokady tłoka. wiecie moze jak w prosty sposob mozna to zrobic? i czy rolki o wadze 5,8 dadza lepsze osiagi??
z gory dzieki. pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy