Dzisiaj jest 23 lut 2025, 7:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2012, 16:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Otóż w Hurricanie silnik do ramy jest połączony za pomocą takiego oto wahacza: http://img.archiwumallegro.pl/?1205804946

Problem jest w tym, że ten silnik strasznie skacze przy starcie itp.
Da się to jakoś usztywnić, ale w taki sposób, żeby można było wyjmować bez problemu silnik z ramy?
(Przynajmniej u mnie tak jest, nie wiem jak u innych posiadaczy tego skutera)




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2012, 16:41 przez lamal, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 22:37 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
mogą to być zużyte tuleje gumowo metalowe na silniku jak i wachaczu




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 7:32 
*

Rejestracja: 07 kwie 2012, 14:01
Posty: 40
Lokalizacja: Żuromin
Pojazd:
zgadzam sie z kolegą wyżej wystarczy pewnie wymienić tuleje albo jak mój kolega skleić na taśmę (on wszystko klei na taśmę)




_________________

Mieć skuterek - fajna sprawa
miastem mykać, jest zabawa
w dłuzsze trasy tez startować
by na zlocie wylądować !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 7:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Wymieniałem te tuleje w karterach. Ale mimo to nie przylegają one dokładnie do śruby i silnik kiwa się lekko na boki.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 8:53 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Zmień amortyzator na twardszy napewno pomoże ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 13:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Ale to jest tak zrobione, że amortyzator jest przykręcony do tulejki i to razem z silnikiem się porusza.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 13:15 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No ale jeśli wlaśnie sie z silnikiem porusza to powinno coś dać jak siadasz na skuter silnik w moim przypadku opuszcza sie wrzuciłem twardszy większy amor i przedłużke i jest git :P a u Ciebie właśnie nie wiem jak jest pewnie sie podnosi no więc powinieneś też twardszy dać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 13:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
U mnie podskakuje, aż dobija do tego wahacza.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 13:21 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Możliwe że te gumowe tuleje do wymiany ale spróbuj z tym amorkiem :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 13:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Ok, spoko. Jak po świętach wrócę do domu, to może jakiś filmik nagram i pokażę dokładnie te tuleje i to wszystko.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 13:24 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No najlepiej by bylo bo tak to trudno co kolwiek powiedzieć ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy