Dzisiaj jest 10 mar 2025, 23:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 kwie 2012, 14:59 
*

Rejestracja: 09 lip 2011, 9:17
Posty: 125
Lokalizacja: Sępopol
Pojazd:
Siema.
Ostatnio porysowały mi się pierścienie tłoka przez co nie mogę jeździć.
Sam cylinder jest w dobrym stanie, a tłok delikatnie porysowany na górze.
W takim przypadku wystarczy wymiana samych pierścieni czy trzeba wymieniać cały zestaw tłokowy ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 15:20 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
jak pierscienie mogły sie porysowac jak one sa porysowane to i cyl , a jak rysy sa juz wyczuwalne to zrób szlif i dobry tłok (o ile to orignał cyl bo chiny sie nie opłaca szlifowac)
a jak cyl jest git i tloczek tak samo to same pierscionki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 16:08 
*

Rejestracja: 09 lip 2011, 9:17
Posty: 125
Lokalizacja: Sępopol
Pojazd:
Jeszcze sprawdzę cyl bardzo dokładnie, ale wyglądał dobrze. Tłok ma rysy ponad pierścieniami na krawędzi

Cylinder sprawdzony i jest na nim jedna rysa wyczuwalna pod paznokciem w górnej części.
Dół gładzi (poniżej otworu wydechowego itd) jest delikatnie starty


Ostatnio zmieniony 09 kwie 2012, 16:37 przez Cesarek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 18:28 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
to juz zalezy od ciebie co zrobisz z cyle nowe pierscienie cos pomogą ale jak masz ryse juz wyczuwalna palcem to juz kiepsko , jak by ona była ponizej okien to nic ale jak mówisz ze powyzej to ci kompresja będzie uciekac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 19:26 
*

Rejestracja: 09 lip 2011, 9:17
Posty: 125
Lokalizacja: Sępopol
Pojazd:
Nie jest wyczuwalna palcem. Pod słońce/światło ją trochę widać i jak przejedzie się po niej samym paznokciem to jest wyczuwalna. Skoro i tak jeśli ta rysa jest za duża to chyba nie ma sensu kupować teraz całego tłoka. Chyba kupię same pierścienie i sprawdzę jak z kompresją itd, a potem najwyżej nowy tłok+szlif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy